• 1
  • 2
2012-11-28, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrapN
Byt till bong när du har fått in tekniken o kan ta stora bloss i ett andetag så är det väldigt effektivt du kommer behöva röka mindre och du får mer rus för pengarna iallafall i mitt fall :9

Varför skulle det vara så?

Det du tror att är effekt är syrebrist av sina "stora bloss" i ett andetag.
Citera
2012-11-28, 01:17
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrapN
Byt till bong när du har fått in tekniken o kan ta stora bloss i ett andetag så är det väldigt effektivt du kommer behöva röka mindre och du får mer rus för pengarna iallafall i mitt fall :9

Då är vaporizer bättre.

Det smakar bättre och du får ut mer THC/CBD av en vaporizer än om du använder en bong.
Citera
2012-11-28, 15:14
Medlem
har min teori om att om man rök riktigt mycket i perioder så att man knappt blir hög alls längre fast man röker 2-5g dag så höjs ens lägsta nivå permanent. Vet en som jag har rökt med ibland som har gått o pissat i 1år som varit cb fri under den perioden han blev lika resistant efter bra några dagar igen som han var innan o då hade han rökt var dag i 3-4 år inna uppehållet.
Citera
2012-11-28, 17:59
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edetdax
har min teori om att om man rök riktigt mycket i perioder så att man knappt blir hög alls längre fast man röker 2-5g dag så höjs ens lägsta nivå permanent. Vet en som jag har rökt med ibland som har gått o pissat i 1år som varit cb fri under den perioden han blev lika resistant efter bra några dagar igen som han var innan o då hade han rökt var dag i 3-4 år inna uppehållet.

Låter onekligen som jag.. Kan det vara att receptorerna som plockar upp cannabinoiderna blivit utslitna och helt enkelt inte funkar längre?
Citera
2012-11-28, 18:10
Medlem
dresscodeaddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Låter onekligen som jag.. Kan det vara att receptorerna som plockar upp cannabinoiderna blivit utslitna och helt enkelt inte funkar längre?

Nej.
Citera
2012-11-28, 19:35
Medlem
Mommejrs avatar
Lyssna inte på folk som säger att du har dåligt röka, vet dock inte om du har dåligt lr inte men., jag har alltid mkt bättre kvale en vanlig standard och man blir snabbt inrökt om man röker dagligen/varannan dag. Ta ett break i stället, lr får du skaffa ännu bättre grejjer helt enkelt.
Citera
2012-11-28, 22:02
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Jag har rökt samma röka i denna period, kan man kanske få tolerans mot samma strain tro?

Nej nej, jag gillar energin, men vill bli "hög" liksom, inte aktiv . Det jag menar är att jag blir trött när jag inte rökt

Det kallas att bli "inrökt" på en viss sort. Hur sant det är vet jag inte riktigt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in