2012-12-09, 05:49
Medlem
sneade med dom första gångerna men nu puff puff fly helt underbart ! man blir lugn & helt chill
Citera
2012-12-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waddapyo
Du låter väldigt paranoid. Visst det är en vanlig bieffekt av cannabis som jag själv också kan få, men jag kan hantera den helt och hållet nu, ifall jag blir nojig inser jag att det inte är sant och börjar bara skratta åt mig själv. Förut kanske det var lite värre, i början när jag rökte kunde man bli lite mer paranoid, men det är klart för då var jag tvungen att vara rädd för föräldrar/polis mm. vilket inte längre är ett problem

Jag blir nog snarare lite nervös då jag får väldigt röda ögon och är då rädd för att typ polisen ska se det men jag har lärt mig att inte stressa upp mig för det och njuta istället. Sen är det dock alltid lite spänt när snuten är nära. Synd att ens jävla ögonjävlar ska se ut som tomater! Dock har jag aldrig mer upplevt att jag har hört saker som inte stämmer eller sett i syne!
Citera
2012-12-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polski-911
sneade med dom första gångerna men nu puff puff fly helt underbart ! man blir lugn & helt chill

Det är underbart! Fan att det inte är lagligt så att man inte skulle behöva oroa sig för att polisen ska se ens ögon
Citera
2012-12-09, 22:13
Medlem
Alltså, segt att det inte gick så bra men lol att du upplevde 'allt mellan himmel å helvete'' som om det vore något allvarligt hahaha. Nej men det där med att du nojjade förstår jag dig på, rökt 1 år och dom första gångerna var inga höjdare. Rök lite mer så känns det bättre.

Tips till dig, ta aldrig LSD.
Citera
2012-12-10, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Alltså, segt att det inte gick så bra men lol att du upplevde 'allt mellan himmel å helvete'' som om det vore något allvarligt hahaha. Nej men det där med att du nojjade förstår jag dig på, rökt 1 år och dom första gångerna var inga höjdare. Rök lite mer så känns det bättre.

Tips till dig, ta aldrig LSD.

Kanske lite kryddat där ja men just då minns jag att det gick upp och ner väldigt fort och emellanåt så var allt bra och roligt och sen var allt läskigt... Nej.. ska nog inte testa LSD!
Citera
2012-12-20, 12:14
Medlem
sjukt skillat att rulla en holk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem