2012-11-27, 14:21
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Oisolerade rörledningar på utsidan av fasaden, heltäckningsmatta på toaletten och en tandhygien som består av att man en gång i veckan gnuggar in tandstumparna med sockrat bajs. Klart vi ska lyssna på britterna, de verkar ju ha koll på det allra mesta, faktiskt ett av de minst fattiga U-länderna i världen...
Citera
2012-11-27, 14:28
Medlem
hundsatans avatar
Till och med finnar skrattar åt den svenska hen-generationen!
Citera
2012-11-27, 14:28
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDestroy
Oisolerade rörledningar på utsidan av fasaden, heltäckningsmatta på toaletten och en tandhygien som består av att man en gång i veckan gnuggar in tandstumparna med sockrat bajs. Klart vi ska lyssna på britterna, de verkar ju ha koll på det allra mesta, faktiskt ett av de minst fattiga U-länderna i världen...

Vad du anser om England som land har nog mindre betydelse i denna fråga.

Britterna har definitivt rätt i denna fråga. Sverige är utskrattat & hånat och det är inte mer än vad vi förtjänar. Sorgligt.
Citera
2012-11-27, 14:29
Medlem
DapperDanMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
I verkligheten så har det verkligen inte förstört Sveriges rykte

Du verkar inte påläst. Internmejl mellan ambassader och UD tyder på att synen på Sverige utomlands är i fritt fall. Assangehaveriet, genusfascism och massinvandring är orsakerna.

När Sverige avslöjas som semifascistiskt i stora utlädska medier så är det naturligtvis oerhört skadligt, i synnerhet som vår ekonomi bygger till stor del på export.
Citera
2012-11-27, 14:32
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:

Haha, det finns en anledning till att England är jävligt mycket rikare som land än Sverige och det beror knappast på att dem gnuggar bajs din ärkemupp. Sluta lev i "80-talet då England var så jävla U-land", idag är det en av världens ledande nationer.

OnT; Det stämmer också, det äcklar mig att se hur snett detta landet går, när andra länder förlöjligar och ironiserar över Sverige då är det riktigt illa, det är många människoförädare i de svenska leden just nu.
Citera
2012-11-27, 14:37
Medlem
Leskigts avatar
Mina favoriter från katalogen:

Bögkillen:
http://s1.bild.me/bilder/160512/8730374swedish-gay-kid.jpg

Pojkflickan:
http://s1.bild.me/bilder/160512/6288964tjejkille.jpg

Maila gärna BR leksaker och säg vad ni tycker:
webshop@br-leksaker.se
Senast redigerad av Leskigt 2012-11-27 kl. 14:42.
Citera
2012-11-27, 14:38
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
Vad du anser om England som land har nog mindre betydelse i denna fråga.

Britterna har definitivt rätt i denna fråga. Sverige är utskrattat & hånat och det är inte mer än vad vi förtjänar. Sorgligt.

Frågan är väl hur mycket man ska ta åt sig när ett gäng tandlösa luffare sitter och inmundigar sin tjugonde öl för kvällen på den lokala puben 'Wifey McBeaty's' och garvar åt landet man bor i? Stora delar av världen skulle endast behöva en blöt kinapuff för att bombas tillbaka till stenåldern, så när de skrattar åt ens tokiga påhitt så är man troligen på rätt väg.

England är fordonsteknikern på en gymnasieskola som tillfälligt avbryter sitt snuskastande för att bräka "ÄRU BÖG ELLER? Höhöhö hö hö..." efter det snubben med toppbetyg. Att snuskastaren råkar ha en hög sedlar i fickan som han fått av sin far, bordellkungen Ian 'Oi' Dickington, påverkar inte situationen nämnvärt.
Senast redigerad av JohnnyDestroy 2012-11-27 kl. 14:41.
Citera
2012-11-27, 14:43
Medlem
TerryCrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libbero
Även i USA så har man uppmärksammat detta genusvansinne:

http://captaincapitalism.blogspot.se/2012/11/target-swedish-feminism.html

http://blazingcatfur.blogspot.se/2012/11/mommy-if-you-buy-me-ironing-board-for.html

Haha jävla idiot som länkar till "USA" när det är .se domän

Skulle fan slå sönder min brorson som är 3år gammal om jag såg honom leka med strykjärn eller barbies.
Senast redigerad av TerryCrews 2012-11-27 kl. 14:46.
Citera
2012-11-27, 14:46
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Frågan är väl hur mycket man ska ta åt sig när ett gäng tandlösa luffare sitter och inmundigar sin tjugonde öl för kvällen på den lokala puben 'Wifey McBeaty's' och garvar åt landet man bor i? Stora delar av världen skulle endast behöva en blöt kinapuff för att bombas tillbaka till stenåldern, så när de skrattar åt ens tokiga påhitt så är man troligen på rätt väg.

England är fordonsteknikern på en gymnasieskola som tillfälligt avbryter sitt snuskastande för att bräka "ÄRU BÖG ELLER? Höhöhö hö hö..." efter det snubben med toppbetyg. Att snuskastaren råkar ha en hög sedlar i fickan som han fått av sin far, bordellkungen Ian 'Oi' Dickington, påverkar inte situationen nämnvärt.

Du snöar in dig i dina personliga åsikter om England.

I detta fall behöver man inte ta åt sig, det räcker med att förstå att dom har rätt. Sedan hade uttalande kunnat ha kommit från Nordkorea, de hade haft lika rätt.
Citera
2012-11-27, 14:48
Medlem
ringmuskelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leskigt
Mina favoriter från katalogen:

Bögkillen:
http://s1.bild.me/bilder/160512/8730374swedish-gay-kid.jpg

Pojkflickan:
http://s1.bild.me/bilder/160512/6288964tjejkille.jpg

Maila gärna BR leksaker och säg vad ni tycker:
webshop@br-leksaker.se

Jo, de bilderna såg lite läskiga ut. Bilderna på strykjärnet och spisen var inte så farliga tycker jag. Alltid bra för en ungkarl att kunna laga mat och stryka skjortan. Tyvärr så kommer de små liven bli utsatta för värre hemska saker i feminismens namn, var så säkra.
Citera
2012-11-27, 14:56
Medlem
WhaleCores avatar
Jag tycker inte det är så farligt eftersom båda könen leker tillsammans med leksakerna. Killen har ju dessutom en tuff blå tröja på sig. Alltid nåt?
Citera
2012-11-27, 15:00
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrews
Haha jävla idiot som länkar till "USA" när det är .se domän

Skulle fan slå sönder min brorson som är 3år gammal om jag såg honom leka med strykjärn eller barbies.

Eh, du inser att Blogger/blogspot funkar under de flesta toppdomäner?

Jag skulle t. ex. kunna länka till http://captaincapitalism.blogspot.com.au/2012/11/target-swedish-feminism.html, men det betyder inte att bloggaren befinner sig i Australien...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in