2012-11-27, 05:47
Medlem
StefStaffans avatar
Som rubriken lyder.
Problemet är att hon inte får ligga med nån ny.

Jag kan inte släppa kontrollen över mitt ex.
Saken är.
Jag skulle lätt klara mig utan henne, och gå vidare utan henne om jag visste att hon hade en kork mellan benen så att hon aldrig mer kunde ha sex.
Jag är verkligen besatt av tanken av att hon INTE får ligga med någon annan.
Därför, är jag så pass på henne att jag ringer varje helg och kollar vad hon gör.. bara för att försäkra mig om att hon inte ligger med någon annan.

Tanken på att någon annan skulle ligga och stöta sin FB balle i "min" lilla fina tjej får mej må så jävla dåligt.

Jag ser ganska konservativt på sex och skulle aldrig kunna tänka mig att försöka få till ett förhållande med en tjej som har knullat med fler än 10 personer.
Har man gjort det är man enligt mig en riktigt sunkig jävla fyllebrud som älskar att få kuk.

Jag hör verkligen hur det låter, och jag vet att detta kommer ställa till så mycket problem för mig.

Finns det någon som ens är i närheten av mitt tänk?
Är detta ett common problem?

Vi kan väl brainstorma lite boys.

Hälsningar från Staffan
Citera
2012-11-27, 05:58
Medlem
systemcepes avatar
Det är ett ganska vanligt problem. Men likväl ett problem.

Kan det ha med din egen osäkerhet att göra, eller kan det vara så att du fortfarande har känslor för henne? Det är alltid lite sårande när ens ex går vidare, speciellt om hon gör det före en själv, men den känslan kommer att gå över.

Kanske kan du prata med henne om det, och säga hur det ligger till. Är hon den vänliga person som du ser henne som, så kommer hon att respektera att du fortfarande har problem med det. Kommer hon inte respektera det, är det dags att måla om Mona Lisa lite mer verklighetstroget, vilket kan hjälpa dig vidare till nästa vackra tavla.
Citera
2012-11-27, 06:04
Medlem
jag är känner exakt samma som dig!
jag och mitt ex gick isär i juli efter ett 4 års förhållande och jag är helt phsyk jag ringer henne på helger har koll på vart hon är vilka hon är med osv
Har tom åkt förbi hennes nya lägenhet någon kväll och bara kollat om hennes bil står utanför eller om hon är någon annanstans med någon annan...

känner att jag har lugnat ner mig lite de sista veckorna nu men jag skulle ALDRIG klara av att se henne med någon annan =/
sjukt vad jag hatar att man är så svartsjuk!!

I still love her....
Citera
2012-11-27, 06:12
Medlem
StefStaffans avatar
Bra skrivet @systemcepe ..

Du har nog rätt i det du skriver.
Jag är nog ganska osäker på mig själv, som jag skriver om "24cm FB-balle" ..
Jag har inte det .. men det är ju SJÄLVKLART att hennes "nya" kille .. när/om hon väl träffar en sådan har det.
Så på så sätt har det väl med osäkerhet att göra.

Hade jag haft världens största kuk, så hade jag väl känt "dra vart du vill, du hittar aldrig nån med fetare kuk än mej din lilla nolla"

Jag har inte världens minsta kuk, men killen hon träffar efter mej kommer ha världens största och jag HATAR den tanken ..
Att en äcklig jävla snubbe ska ligga och pressa sin feta kuk i "MIN" tjej.
Förvisso är hon inte min tjej .. men det känns ju så .. på nåt sjukt sätt..

Jag är väl jävligt svartsjuk av mig.
Men kom igen.. vad är hennes anledning att träffa en ny kille innan jag har fått chansen att glömma bort henne?
Måste alla tjejer vara sådana jävla horor?!?!?!

Jag spyr på detta.
Jag klarar det inte.
Citera
2012-11-27, 06:38
Medlem
Knivgalnings avatar
Från början var det jäkla jobbigt med den tanken med mitt ex, men gick över rätt fort. Framför allt sen när man blir tvungen att acceptera det och gå vidare och själv ligga med andra. Fast du kanske är lite extrem
Citera
2012-11-27, 06:51
Medlem
systemcepes avatar
Jag förstår att du känner så som du gör. För det första, försök hitta något speciellt hos dig, något som bara du är eller du gör. Något som gör dig unik, och det kan lika väl vara helhetspaketet du med alla för- och nackdelar. När du väl hittat det kan du tänka såhär istället: Ha! Nu kommer hon aldrig att få det där, för det ska jag behålla för mig själv - och ge till någon annan när tiden är mogen.

Du säger att du inte har en FB-balle, men det gör väl ändå ingenting? Du har andra kvalitéer; hon blev ju ihop med dig, och uppenbarligen var det ju inte pga kukstorleken.

Nä, skaffa dig lite mer självsäkerhet och aningen större genuint ego. Jag menar inte sån där falsk självsäkerhet som får dig att tro att du är bäst i världen, men något som får dig själv att uppskatta dig själv för den du är - då blir det nog lättare att acceptera när hon väl vill gå vidare. Jag får det att låta enkelt, för det är ganska enkelt egentligen, även om många vill låta lura sig själva att det är enormt svårt, vilket i sig blir en självuppfyllande profetia (du tror att det blir svårt, vilket är kontraproduktivt, som resulterar i att det blir svårt).

Var bara öppen med dig själv om dina brister och fördelar och försök inse att alla människor har nackdelar. Nästa kille må ha en FB-balle, men han har sina andra nackdelar: han kanske inte kan knulla, han kanske stinker, han kanske ger henne en sjukdom osv. När du inser att hon inte gör en uppgradering, utan en sidogradering, då kommer du också att inse att du själv kommer att göra en sidogradering och att det är helt normalt att ni går vidare på varsitt spår.

Skrev lite långt och något flummigt nu, men jag ska lämna ungarna på förskolan nu och sen stövla till jobbet, så jag ville täcka några av de eventuella frågor du kan tänkas ha.

Lycka till. Tänk klokt här, ha fötterna på jorden - det gäller åt båda hållen (du är definitivt inte hennes sämste älskare, försök tänka så och gläd dig åt det).
Citera
2012-11-27, 08:06
Medlem
beavertands avatar
Fy fan vad jag har samma problem.
Tack för att du startade denna tråd, hoppas den kan hjälpa mig med.
Citera
2012-11-27, 08:08
Medlem
StefStaffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beavertand
Fy fan vad jag har samma problem.
Tack för att du startade denna tråd, hoppas den kan hjälpa mig med.

Kan inte du slänga ur dej precis allt du känner?
Vore grymt att läsa om jag kan sympatisera med någon ..
Citera
2012-11-27, 08:21
Medlem
beavertands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefStaffan
Kan inte du slänga ur dej precis allt du känner?
Vore grymt att läsa om jag kan sympatisera med någon ..
Hade ett underbart och långt förhållande.
Jag tog initiativet att göra slut och trivdes med det, var glad om hon lyckades gå vidare i början.
Jag låg med två personer under tiden och hörde samtidigt historier om hur "min" tjej låg med andra.
Började må sämre och började ta kontakt med henne igen, fick tillbaka känslor, stort misstag.
Fick reda på att hon låg med fyra stycken under tiden och var nära en relation med en man.
Jag fick panik som fan. Visste fan inte vad jag skulle göra.
Nu träffas vi igen och jag försöker bearbeta det skitet. Patetiskt.

Ser likadant på sex som dig, ganska konservativt. Hade inte kunnat tänka mig vara med en kvinna som ligger runt, men nu vet jag att den här kvinnan antagligen gått över tio stycken sängpartners.
Vet fan inte vad jag ska göra.
Citera
2012-11-27, 08:27
Medlem
StefStaffans avatar
Oh fyfan ..

Altså, hade Amanda knullat med 4 pers under vår tid isär hade jag nog inte levt nu.
Allvarligt talat.

Hur fan kunde hon det?
Vilken jävla slampa rent ut sagt.

4 kukar i fittan.

Måste ge dej ett musiktips.
http://www.youtube.com/watch?v=h_27OOIDNdE
Läs lyricsen.. så jävla spot on ..

Du kommer tacka mej.
Löser inga problem, men det hjälper dig att hata lite mer.

Man ska hata lösa tjejer!
Citera
2012-11-27, 08:29
Medlem
beavertands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefStaffan
Oh fyfan ..

Altså, hade Amanda knullat med 4 pers under vår tid isär hade jag nog inte levt nu.
Allvarligt talat.

Hur fan kunde hon det?
Vilken jävla slampa rent ut sagt.

4 kukar i fittan.

Måste ge dej ett musiktips.
http://www.youtube.com/watch?v=h_27OOIDNdE
Läs lyricsen.. så jävla spot on ..

Du kommer tacka mej.
Löser inga problem, men det hjälper dig att hata lite mer.

Man ska hata lösa tjejer!
Tack!
Nu är mitt problem om jag ska försöka lösa det här, bearbeta och försöka bli lycklig med henne igen. Jag vill väl egentligen gå vidare men jag vet hur mycket jag kommer sakna henne och kommer inte klara av att hon kommer vara med fler.

Ja fyfan, lösa tjejer. Vidrigt.
Citera
2012-11-27, 08:31
Medlem
StefStaffans avatar
Mannen.

Varenda gång ni bråkar kommer ni dra upp det där.
"DU DÅ, DU HAR JU FAN KNULLAT MED 4 PERS" ..

Du vet exakt vad jag menar.

You're not the one who acted like a hoe!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in