2012-11-27, 00:53
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Klassen från Centralskolan hade varit på filmvisning i kommunbiblioteket under måndagseftermiddagen. När den kom ut stod ett gäng jämnåriga och väntade. Enligt uppgifter till Sydsvenskan gav de sig på både lärare och elever i klassen. En lärare larmade polisen.

http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/...-misshandlade/

Någon som vet mer om händelsen?
Citera
2012-11-27, 01:01
Medlem
TheGamers avatar
Hur många var gärningsmännen? 3 elever och en vuxen borde klara sig dugligt ändå - fast dem kanske var 8-10 stycken med någon sorts vapen?
Citera
2012-11-27, 16:11
Medlem
Nightflowers avatar
Ja, här får våra lokala förmågor nere i Skåne gräva lite, det här låter ändå rätt intressant
Citera
2012-12-01, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/...-misshandlade/

Någon som vet mer om händelsen?

Sydsvenskan har skrivit helt fel. Jag stog och väntade på min lillasyster för hon var på bibloteket och såg på någon film. Medans jag väntade utanför så kom det en grupp på 8-10 pers runt 13-15 års åldern och helt plötsligt så blev det slagsmål. Jag känner båda parterna utav grupperna och det va Romer och Araber mot Albaner, Sydsvenskan har överdrivit denna artikeln något fruktansvärt... Ps Dem höll kvar det så kallade Stp Ryktet med att springa därifrån och skrika Stp fuckar allt och alla. Cryziz out
Citera
2012-12-01, 14:33
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz
Sydsvenskan har skrivit helt fel. Jag stog och väntade på min lillasyster för hon var på bibloteket och såg på någon film. Medans jag väntade utanför så kom det en grupp på 8-10 pers runt 13-15 års åldern och helt plötsligt så blev det slagsmål. Jag känner båda parterna utav grupperna och det va Romer och Araber mot Albaner, Sydsvenskan har överdrivit denna artikeln något fruktansvärt... Ps Dem höll kvar det så kallade Stp Ryktet med att springa därifrån och skrika Stp fuckar allt och alla. Cryziz out

Vad är Stp för något/några?
Citera
2012-12-01, 14:35
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Brukar vara ziggisar och albaner från Oxie som hänger där. Stp är nån slags tag för grafitti, antagligen för Staffanstorp. Men småungar säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in