• 1
  • 2
2012-11-26, 15:43
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivgalning
Varje gång jag rökt ett par joints och sen går ut och det fortfarande är ljust ute, det är nästan löjligt så tecknat allt är, framförallt himlen. Och min sköna polare. (Ser tecknad ut som han gör, extra effekt)

Nu är jag någorulunda nykter, gick och la mig för några timmar sen och vaknade nyss. Är fortfarande jävligt avslappnad och skön .
men det där att ha en kompis som ser ut som en tecknad figur (och nästan beter sig så!) känner jag igen.

hursomhelst, brownies rekommenderas starkt och sen påfyllning av att röka!
Citera
2012-11-26, 16:26
Medlem
WTtjackiss avatar
Det är det hära jag gillar att kalla för mentala hallucinationer, TS.

Alltså du förstår vad jag menar eller hur? Vad jag menar är att hallucinationerna är i form utav tankar och inte visuellt. På cannabis händer det ju ofta att dom hära starka "tankehallisarna" kommer med ljud också, jag har hört helt påhittad musik väldigt tydligt i mitt huvud då jag var [11].
Citera
2012-11-26, 16:27
Medlem
MickeSixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durtmeister
Spice är obehagliga grejer som borde bojkottas

Word!
Citera
2012-11-26, 16:49
Medlem
Milky.Bongs avatar
Påhittad musik, tänka fram musikvideor och "closed-eye" hallisar har jag fått, men aldrig varit om att saker ser tecknat ut. Däremot ser allt så mycket bättre ut, starkare färger, snyggare och stilrenare helt enkelt. Kanske detta ni menar?
Citera
2012-11-26, 17:17
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTtjackis
Det är det hära jag gillar att kalla för mentala hallucinationer, TS.

Alltså du förstår vad jag menar eller hur? Vad jag menar är att hallucinationerna är i form utav tankar och inte visuellt. På cannabis händer det ju ofta att dom hära starka "tankehallisarna" kommer med ljud också, jag har hört helt påhittad musik väldigt tydligt i mitt huvud då jag var [11].

Joo exakt! Men istället för ljud i ditt fall så ser jag mentala bilder framför mig.

Milky.Bong nej inte så
Citera
2012-11-27, 09:52
Medlem
ibland får jag så att allt blir till typ ''lerfigurer''.. haha!
Citera
2012-11-27, 12:45
Medlem
Infrastrukturs avatar
Jag känner igen mig i TS beskrivning men dock har det bara hänt mig ett fåtal gånger då människorna runt omkring mig fått cartoon-ansikten, och då var det på kraftfull sativa. Väldigt intressant och häftig upplevelse att se sina polare få överdrivna ansiktsuttryck faktiskt
Citera
2012-11-27, 13:11
Medlem
Magnituds avatar
Ja på något sätt så blir det lättare att visualisera i tecknat då det flyter på liksom Känns dock lite meningslöst tycker jag att sitta och visualisera saker i tecknat.. Sen blir ju det man kollar på mer färgglatt men det är inte alls likt tecknat... kanske för er
Citera
2012-11-27, 13:31
Medlem
Kan ju tänkas bero på att man tänker i bilder och att man tenderar att fokusera mera på dessa bilder när man är bäng.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in