2005-04-19, 09:10
Bannlyst
Alltså allvarigt... ge er. Allt det här med "Ryssen kommer", "Frukta Ryssen" och "Försvara moder Sverige mot onda Ryssen". Jag tror knappast Ryssland skulle ens bry sig om lilla Sverige och dess obefintliga försvar. Det är som att trampa i en hög med skit, enda "kostnaden" som krävs är att sedan torka bort det från skon. Ryssland har på lång väg mycket farligare "fiender" att oroa sig för vid ev. krig. Och Sverige har också för den delen andra att oroa sig för, är ni helt blinda, ser ni inte hur Norge sneglar på våra skogar? Och Danmark som gnuggar händerna i exstas över potentiella marker nära Skåne för nytt Legoland?
Nä, glöm "Ryssen kommer". Det är våra grannar vi ska oroa oss för. För i slutändan är det alltid just de som har för hög musik på söndagskvällen när man vill inget annat än sova.
Citera
2005-04-20, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolz
Jag litar inte på ryssland och kommer heller aldrig att lita på ryssland. Jag tror att dom i framtiden kan bli ett stort hot. Vad ska vi göra åt problemet i öst? Litar ni på ryssen? för mig kommer han alltid att vara Lede fi.

Det enda sättet är..... GÅ MED DOM!! dom och kina, så blir det nice!
Citera
2005-04-21, 20:42
Medlem
Chonkans avatar
Ryssland är väl det minsta problemet

jag tycker att vi ska akta oss för det stora landet i väst innan deras makt över oss är total!, om den inte redan är det?
Citera
2005-04-21, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Ja, du borde va mer orolig för den stora invandringen i Sverige, det är nog det största hotet just nu.
Second that
Citera
2005-04-22, 19:52
Medlem
storytellers avatar
Jag tror som WeeP, den största risken för Sverige är nog att dom där vitröda jävlarna som dricker mycket öl och pratar konstigt snor vårat Skåne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in