2012-11-25, 21:36
Medlem
Har börjat med automatisk skrift och det känns hur häftigt som helst. Man känner verkligen att det är någon annan som skriver. Använder t.ex vänster hand vid automatisk skrift (inget jag kan annars). Nu undrar jag dock, varför visas hela tiden evighetstecknet (den liggande åttan) och vad betyder det när det står att en person är solen och en annan i solen?
Citera
2012-11-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av November75an
Har börjat med automatisk skrift och det känns hur häftigt som helst. Man känner verkligen att det är någon annan som skriver. Använder t.ex vänster hand vid automatisk skrift (inget jag kan annars). Nu undrar jag dock, varför visas hela tiden evighetstecknet (den liggande åttan) och vad betyder det när det står att en person är solen och en annan i solen?
Vet du vem du har kontakt med? Du kanske borde låta anden presentera sig först. Känns som du har en förvirrad ande. De gånger jag använt automatskrift har jag själv kallat på den jag vill ha informationen av. Låter som anden menar att de två personerna är tillsammans.
Citera
2012-11-25, 22:02
Medlem
Jag jordar mig alltid först och ber bara om kontakt med den goda sidan. De brukar presentera sig med namn. De sista gångerna kommer även Jesus namn på papperet. Personen som är solen är min pojkvän och personen i solen mitt oerhört avskyvärda ex (?) Någon teori om detta? Och alla liggande åttor. Vad ska de visa på?
Citera
2012-11-25, 22:14
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av November75an
Jag jordar mig alltid först och ber bara om kontakt med den goda sidan. De brukar presentera sig med namn. De sista gångerna kommer även Jesus namn på papperet. Personen som är solen är min pojkvän och personen i solen mitt oerhört avskyvärda ex (?) Någon teori om detta? Och alla liggande åttor. Vad ska de visa på?

Att ditt avskyvärda ex måste få förlåtelse innan du kan gå djupare i relationen med din pojkvän, kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in