• 3
  • 4
2013-02-08, 19:33
Medlem
Crckerlulzs avatar
nåt spice från kunsängen gjorde mej riktigt skev, tror jag höll på dö när jag tog tåget till stan tillbaka, helt snurrigt, kunde inte gå eller andas och när jag gick av gick jag till tuben och sen upp i plattan och bara gick runt i cirklar på plattan tills jag fattade att jag skulle hem sen och vaknade dagen efter på balkongen hos mej..
Citera
2013-02-08, 20:39
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Definitivt Wannabis. Prövat det mesta men Wannabis lyckades få mig så otroligt skev på alla sätt och vis, hade en massiv panik attack och sprang runt som en yr höna hemma. Var tvungen att ringa en nära vän som fick lugna ner mig i telefon i 20 minuter, tills ruset nästan försvann helt

Jag blev även sjukt stekt av Spice arctic energy och Northern lights på den tiden det fanns, men det var bara positiva och sjukt roliga upplevelser, Northern lights var en favorit hos alla, kommer ihåg första gången jag rökte den blev jag så jävla kåt att jag var tvungen att springa in på polarens mugg 15 minuter
Citera
2013-02-08, 21:33
Medlem
archemras avatar
En kompis lyckades få några gram av olika cannabinoider gratis från ett labb i Kina, och med dessa gram experimenterades det ju självfallet fritt. Det var bl.a. JWH-019 (som var den i särklass bästa av dessa), och 4 st andra med mer eller mindre suspekta beteckningar, som jag inte minns namnet på (varav en, läste jag senare, är ordentligt cancerogen). De flesta, förutom just JWH-019, var väldigt sällsynta och det var ju självfallet roligt att få knarka på något som knappt fanns i Sverige. Vi rökte ibland löjliga mängder, eftersom han hade fått det gratis - dumma som vi var.

Minns vid ett tillfälle då vi hade ätit svamp, vi rökte inte under trippen då vi visste hur jävla potent skiten var utan väntade till after glowen. Vi satt i min mors bil, som vi hade lånat, och hotboxade utav bara helvete. Jag blev övertygad om att Satan var fast i min kropp, och han hotade mig med att stänga av mitt blodflöde om jag berättade för någon. Kollade på mina händer, och minns hur bleka de såg ut - kände min puls, och kunde inte hitta någon. Var även övertygad om att min andning hade lagt av, försökte känna på min bröstkorg för att veta om den höjdes eller sänktes - vilket jag upplevde att den inte gjorde. Det var riktigt obehagligt, och jag minns glädjen när ruset gick ner och lättnaden när jag berättade det för alla andra. "NU släppte det!" var det första jag sa när ruset dalade, efter kanske 20 minuter. Jag hade bara suttit tyst och känt omkring på min kropp under tiden, de andra hade fattat att jag sneade, men inte vågat säga något.

Minns inte alltför tydligt hur det var, men allt jag såg vecklades ihop och ut igen, mina kompisar såg fruktansvärda ut och musiken lät som om det var Satan som hade komponerat den, i syfte att ännu bättre kunna styra och bestämma över mig.

Lärde mig åtminstone att ta det väldigt lugnt med syntetiska cannabinoider, hade inte insett hur pass kraftfulla de var innan.
Citera
2013-02-09, 00:37
Medlem
Garfi3lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glyphic
Jwh-018,CP-47494, jwh-019/081

Wasted!

Har även svaga minnesglimtar av första generationens boom, satan, ta mig tillbaka!
Senast redigerad av Garfi3ld 2013-02-09 kl. 00:39.
Citera
2013-02-09, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garfi3ld
Wasted!

Jag blir personligen sur när folk sitter och skriver namnet som återförsäljaren döpt mixen till. Det förvirrar ju bara så sjukt mycket. Det är ju mycket bättre att prata om själva cannabinoiden än mixen? Då är det ju helt individuellt hur starkt du vill röka och inte beroende på återförsäljaren.

Det gör det mycket lättare att prata med lite perspektiv och bedömma cannabinoiderna för sig.
Citera
2013-02-09, 00:42
Medlem
Garfi3lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Jag blir personligen sur när folk sitter och skriver namnet som återförsäljaren döpt mixen till. Det förvirrar ju bara så sjukt mycket. Det är ju mycket bättre att prata om själva cannabinoiden än mixen? Då är det ju helt individuellt hur starkt du vill röka och inte beroende på återförsäljaren.

Det gör det mycket lättare att prata med lite perspektiv och bedömma cannabinoiderna för sig.

Men nu när vi inte vet vilken av alla som var i wasted, utan troligen någon av dom cannabinoiderna jag citerade.

Wasted var starkast iaf, räckte med ett bongbloss så låg man där i 5+- timmar

Sen kanske du är lite ledsen att du inte var med när det begav sig!
Citera
2013-02-09, 01:30
Medlem
Citat:
Men nu när vi inte vet vilken av alla som var i wasted, utan troligen någon av dom cannabinoiderna jag citerade.

Ledsen vet jag väl inte direkt. 500kr för 3g påsar känns ju lite sådär, så är mer glad att jag inte var med och handlade när detvar som mest hypat. Nästan alla typer av cannabinoider kan du ju spåra på i 5 timmar +. Har väl lite med OD att göra, inte sorten i sig.
Citera
2013-02-09, 07:18
Medlem
Cornholio.s avatar
Utan tvekan så är det wasted! Jag har ingen aning om vad för cannabinoider den mixen innehöll men förmodligen en kombination av cirka ett dussin cannabinoider. Dom som har varit i svängen ett tag och hann testa vet vad jag pratar om. Fy fan säger jag bara! Det var krut i den mixen man blev för fan helt jävla förlamad och betedde sig som om man hade ett par kromosomer för lite.
Sen har jag även blivit totalt hjärndöd av am-2011. Vart som högast när jag rökte upp ett tio tal joint fimpar som det var en liten stump kvar på. Pillade ut resterna och gjorde en holk. Värt att tilläggas är att jag hade rökt alla joints med rent pulver i. Fy fan jag mins hur jag spydde som en gris. Hann inte ens gå till toaletten allt bara forsandes ut, det gick inte att stoppa.
Vill påpeka att alla dom här mixarna var av förstklassigt rävgift. Man kände verkligen hur jävla förstörd man vart av skiten. Dom här mixarna fuckar både upp ditt psyke och dina yttre drag. Jag har lär mig av min misstag! Jag rör inte ''spice'' en gång till så länge jag lever det kan du hoppa upp och sätta dig på! Det är färdig experimenterat för min del så att säga, jag har lärt mig min läxa!

Fred!
Citera
2013-02-09, 08:22
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Minns inte namnet på cannabinoden men det var en sort som hette Wannabis för några år sen som slog ut mig totalt! Man rentav trippade på det märket folk misstänkte salvia i mixen men eftersom det varade i 2 timmar så kan de ju inte va det. Helt sjuk saknar den faktiskt även om jag sneade totalt.

Mvh
Citera
2013-02-09, 11:34
Medlem
Garfi3lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Minns inte namnet på cannabinoden men det var en sort som hette Wannabis för några år sen som slog ut mig totalt! Man rentav trippade på det märket folk misstänkte salvia i mixen men eftersom det varade i 2 timmar så kan de ju inte va det. Helt sjuk saknar den faktiskt även om jag sneade totalt.

Mvh

Gillade den också, Wannabis hade ju en egen hemsida för just wannabis om jag minns rätt, jävligt billig också? 250-300kr har jag för mig med postförskottet, det var ju asbilligt jämfört med alla andra och SKITBRA!

Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Utan tvekan så är det wasted! Jag har ingen aning om vad för cannabinoider den mixen innehöll men förmodligen en kombination av cirka ett dussin cannabinoider. Dom som har varit i svängen ett tag och hann testa vet vad jag pratar om. Fy fan säger jag bara! Det var krut i den mixen man blev för fan helt jävla förlamad och betedde sig som om man hade ett par kromosomer för lite.
Fred!

Fyy fan alltså, galen var den! Saknar ändå känslan från första bonghiten av wasted, det kommer jag aldrig glömma.
Citera
2013-02-09, 16:08
Medlem
Citat:

Instämmer till 100%, aldrig fått något liknande rus på något annat sätt hehe..
Men om sanningen ska fram så va den ju för mycket..
Senast redigerad av 81032041X6 2013-02-09 kl. 16:14.
Citera
2013-02-10, 11:01
Medlem
THE-OJAs avatar
En rökmix som kallades Diamond High tror jag, något med Diamond var det iaf, köpte det från thirdexpress när de var verksamma. Dock skrev de inte ut vad det var för blandning så vet inte vilken cannabinoid det var. Första gången jag rökte det var när jag körde till affären för att handla om började totaltrippa, fattade inte hur man skulle öppna frysboxen i affären eller någonting.
Spännande var det iaf!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in