2012-11-25, 02:04
Medlem
Quiltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Tror inte Blitz hade räknat med att ett flertal ur det gamla gardet skulle finnas på plats. Såg lite facebookbilder från tre av "oldiesarna" på plats och de såg ut som man minns dem, läskiga som fan och överjävligt välväxta sen vill jag minnas att en av dem dömdes för att ha stuckit ner ett flertal blitzmedlemmar på 90-talet så det underlättade väl beslutet om en "taktisk reträtt".

/Micke

Vet du om det var några svenskar på plats?
Citera
2012-11-25, 02:05
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dapanch
En hårt arbetande svensk skattebetalare - Nej

En person som inte förstår att vi är beroende av arbetskraftsinvandring och kommer halka efter ekonomiskt inom 20 år om inte Sverige har en jämn invandring - Ja

Sverigedemokraterna är ett allvarligt hot mot vår levnadsstandard. Att du sedan talar om dålig människosyn när du hellre skickar folk till en säker död i krig än att kunna ta emot invandrare till trygga Sverige är ju bara ett dåligt skämt!
Så du menar att en sysselsättningsgrad på 60 % hos "invandrarna" ger välstånd?
Citera
2012-11-25, 02:16
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Tänkande människor tar inte till våld, överhuvudtaget. Låt dessa "nazister" heila så mycket de vill på fritiden, det må vara prepubertalt, men det skadar ingen. Dessa blodtörstiga vänster-radikaler är dock genuint genomvidriga, och de förstör för oss, tänkande, vänstermänniskor.

Det var väl för i helvete inga fjortonåriga pacifistskinheads som satt och åt julbord...Att flertalet av de angripna själva har begått våldsbrott i sin ideologis namn känns som en riktig lågoddsare. Debatten om huruvida det är rätt eller fel att ta till våld tänker jag inte ge mig in i, men jag vill bara påpeka att din syn på det som hänt verkar något naiv.
Citera
2012-11-25, 02:18
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quilty
Vet du om det var några svenskar på plats?
En handfull svenskar på plats.

/Micke
Citera
2012-11-25, 02:22
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Det var väl för i helvete inga fjortonåriga pacifistskinheads som satt och åt julbord...Att flertalet av de angripna själva har begått våldsbrott i sin ideologis namn känns som en riktig lågoddsare. Debatten om huruvida det är rätt eller fel att ta till våld tänker jag inte ge mig in i, men jag vill bara påpeka att din syn på det som hänt verkar något naiv.
Hela tillställningen var opolitisk, det var nationella och vänners bekanta som deltog på middagen. Så chansen var nog stor att de flesta aldrig hade lappat till en röding innan händelsen.

Fick precis höra att en vän till en vän drog iväg ett par biljardbollar som båda träffade sitt mål, fy fan för att få en biljardboll kastad i ansiktet

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2012-11-25 kl. 02:28.
Citera
2012-11-25, 02:26
Medlem
ourproblems avatar
Varför kan inte hederliga nazister få äta sitt julborg ifred i dagens samhälle?
Citera
2012-11-25, 02:36
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ourproblem
Varför kan inte hederliga nazister få äta sitt julborg ifred i dagens samhälle?
Därför att judarna vann andra världskriget. De har tränat rödingarna till rabiata hundar som går igång på vissa signaler.
Citera
2012-11-25, 03:03
Medlem
Sherekhans avatar
Fyfan, stackars restaurangägaren. Vilken jävla respekt har man om man stjäl inredningen för att kasta? Ta mig inte fel nu, hade jag kunnat stänga in en viss grupp i en container för att sedan dumpa i mitten av Östersjön hade vänstern åkt först utan att tveka.
Citera
2012-11-25, 03:13
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejkreativ
Vem vann?
Verkar som om polisen vann.
Citera
2012-11-25, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klashback
Hur tjänar riket Sverige att emot somalier som varken kan läsa eller skriva på sitt eget språk, samt vilket land med en svart befolkning är lyckad enligt dig?

Sedan har Du ens koll på den demografiska utvecklingen i Sverige?

Varför ifrågasätter du något som ligger ingrott i vårt innersta väsen? Du slåss mot väderkranar! Sedan vi sträckte på oss på savannen så har vi vandrat, vi skulle inte ha funnits idag om inte Homo Sapiens hade vandrat till Europa och knullat med neandertalaren.

In och utvandring är ett naturligt kretslopp. Din avkomma kommer troligtvis att behöva utvandra till Asien för att överleva. Va e problemet, är det platt-tvn som du är orolig för?
Citera
2012-11-25, 03:29
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocalero
Varför ifrågasätter du något som ligger ingrott i vårt innersta väsen? Du slåss mot väderkranar! Sedan vi sträckte på oss på savannen så har vi vandrat, vi skulle inte ha funnits idag om inte Homo Sapiens hade vandrat till Europa och knullat med neandertalaren.

In och utvandring är ett naturligt kretslopp. Din avkomma kommer troligtvis att behöva utvandra till Asien för att överleva. Va e problemet, är det platt-tvn som du är orolig för?
Troll? För du svarar inte på någon av min frågeställningar.
Citera
2012-11-25, 03:31
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronzesnakeMcSlieg
Nazister och vänsteraktivister gör upp om vilka som är mest "framgångsrika" inom politisk idioti och extremism...
Håller med vi bör genast förbjuda dom? I sann demokratisk anda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in