2012-11-24, 23:51
Medlem
Härligt att se folk som tar sitt medmänskliga ansvar och bankar på nassarna. Hade man inte haft ett respektabelt jobb hade jag mer än gärna varit med. Längtar bara efter när random sverigedemokrat spöas på. Peace
Citera
2012-11-24, 23:52
Medlem
SummaSummarums avatar
Det verkar vara farligt att bry sig om vita människor i dagsläget.
Citera
2012-11-24, 23:57
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Skönt att dessa as till grupper kan göra upp med varandra.

Lås in dem och kasta bort nyckeln.

/Sverigedemokrat
Bäste kälkborgare, resonerar du lika när SD:ares hus blir beskjutna?
Citat:
Ursprungligen postat av GrekJanno
Ska den här videon presentera två grupper som ska hata varandra? Det här så kallade "slagsmålet" överträffas av många pubslagsmål. Kasta stolar? "VEM VAR DET SOM FUCKING KASTA STOLEN?"
Båda sidor; När ska ni inse att folk bara skrattar åt er? Ni borde fokusera på något annat.
Jag tror att folk håller avstånd eftersom båda sidor hatar varandra och alla inblandade i bråket vet att om man hamnar i motståndarnas händer riskerar man att råka väldigt illa ut. Det är liksom inte jämförbart med att två fulla människor kommer osams och pucklar på varandra omgivna av andra människor som förmodligen bryter in och avbryter bråket om det går överstyr, och det går heller inte att jämföra med slagsmål mellan två grupper av människor som ser det som en sport att slåss med varandra.

Här har vi att göra med två grupper där den ena är såpass galen att man anser att man har rätt att utsätta kvinnor, barn och oskyldiga för fara bara för att skada den andra gruppen, som i sin tur såklart blir väldigt trängda och förbannade när de blir störda av dessa terrorister. Båda grupperna har som mål att så allvarligt som möjligt skada enskilda ur den andra gruppen för att avskräcka den enskilde samt andra ur hans grupp från antingen politisk verksamhet eller från politisk terrorism. Det handlar alltså inte om att vinna beundran från dig eller andra våldsrunkare över ett snyggt genomfört pubslagsmål.
Citera
2012-11-24, 23:58
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Det jag inte fattar är varför individer med detta politiska handikapp ens äter julbord.
Julen är ju en högtid som har starka band till en jude.
Men nynazister kanske har högre tollerans mot judar.

Julen är äldre än kristendomen. Varför inte läsa på?
Tror du julskinkan och julgrisen har sitt ursprung från judiska traditioner
Citera
2012-11-25, 00:18
Medlem
Detta kommer att gå till historien som det stora stolkastarslaget som räddade Norden från undergång i massinvandring och mångkultur.
Citera
2012-11-25, 00:19
Bannlyst
Jag vet inte vad som hände, mer än vad jag har läst i tråden men varför kallas alltid nationalister för rasister och nazister, medan dom vänsterextrema terrroristorganisationerna alltid kallas för aktivister och ungdomar?
Citera
2012-11-25, 00:23
Medlem
makrillitomatsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dapanch
Härligt att se folk som tar sitt medmänskliga ansvar och bankar på nassarna. Hade man inte haft ett respektabelt jobb hade jag mer än gärna varit med. Längtar bara efter när random sverigedemokrat spöas på. Peace

Så en random, hårt arbetande svensk skattebetalare som har förhoppningar om, exempelvis, en sundare asylpolitik förtjänas att utsättas för våld? Trevlig människosyn du har.
Citera
2012-11-25, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zettaflex
Jag vet inte vad som hände, mer än vad jag har läst i tråden men varför kallas alltid nationalister för rasister och nazister, medan dom vänsterextrema terrroristorganisationerna alltid kallas för aktivister och ungdomar?
För att vänstern är systemets fotsoldater medan de nationella är den sanna oppositionen till makteliten.
Citera
2012-11-25, 00:28
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Intervju med en som var där: http://www.nordfront.net/2012/vi-ble-forbannet-og-motivert-til-a-forsvare-oss/

"Oppstod det noe mer bråk etter dette?
Ja, på sykehuset så møtte personer fra Blitz opp for å fortsette bråket med nasjonalistene. Jeg var dog ikke der, så jeg har ikke så mye oversikt over hva som skjedde."

Någon som vet hur det gick med detta? Någon som var på plats kanske?
Citera
2012-11-25, 00:32
Medlem
Rektangels avatar
Var Ekeroth och Almqvist med?
Citera
2012-11-25, 00:42
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Var Ekeroth och Almqvist med?

Ja, ser du inte järnrören?
Citera
2012-11-25, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makrillitomatsas
Så en random, hårt arbetande svensk skattebetalare som har förhoppningar om, exempelvis, en sundare asylpolitik förtjänas att utsättas för våld? Trevlig människosyn du har.

En hårt arbetande svensk skattebetalare - Nej

En person som inte förstår att vi är beroende av arbetskraftsinvandring och kommer halka efter ekonomiskt inom 20 år om inte Sverige har en jämn invandring - Ja

Sverigedemokraterna är ett allvarligt hot mot vår levnadsstandard. Att du sedan talar om dålig människosyn när du hellre skickar folk till en säker död i krig än att kunna ta emot invandrare till trygga Sverige är ju bara ett dåligt skämt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in