Har stött på en enda vettig människa som gått på SSHL resten har varit människor med snevriden syn på samhället och idioter som trott sig stå över samhällets regler.... alltid slutat på samma sätt...
Seriöst 2 SSHL snubbar kommer till mitt stamhak och börjar ta på tjejer utan ens ha hälsat på dom, 2 av dessa tjejer säger ifrån (2 nära vänner skall tilläggas), killarna kommer tillbaka lite senare till dessa 2 och tar den ena på rumpan igen... han får en örfil! Hans reaktion ? Han lyfter höger arm och ska nita henne... Hur slutar det då ? Jo det äckliga svinet låg utanför krogen blödandes hans kompis var bara blå och hotade med polisanmälan osv osv medans jag torkade mina händer och gick in igen...
Hur slutade allt ? polisen kom och pratade med vakterna som sett att jag gick emellan när han skulle slå tjejen och killarna fick sitta i fyllecell
Så att folk från SSHL är idioter har jag inga problem att tro på dessa är 2 av 30 personer därifrån jag träffat utav dessa 30 har 10 varit tjejer jag haft som täcke och 1 kille som varit trevlig resten har jag hamnat i slagsmål med efter att dom har betett sig som idioter liknande situationen ovanför eller att dom börjat igenom att putta mig eller någon kompis och hotat med stryk...