Chatta.nu - Tror chatten är relativt gammal, kanske en av dom äldsta där ute.
Hårt modererad chat, länkade Tunnan och Moroten - Brun Revolution blev avstängd 3 dagar, den andra och sista gången skrev jag "Nu blir du så där tyst ijen Anders"

noterar även att Anders inT är mod.
Hamsterpaj.net - Efterföljaren på lunarstorm och dit jag förmodar att dom flesta yngre människor drog sej till när den lunarstorm gick ner. Förmodligen sverijes största ungdoms forum där medelåldern ligger runt 17 - 24. En god chat än så länge där det går att flamsa och skriva med direkt ord.
Helgon.se "Planket" - Ännu en gammal klassiker som hängt med någon gång sedan "lunarstorm tiden", en svensk alternativ chat som dessvärre degrederats d senaste åren där ord som neger och humor blivit förbjudna. En hårdnackad bjässe som [destobättre] kommer ta lång tid att gå ner

(även fast ni e negerhatare)
Sjalvmord.nu - Tidigare sjalvmord.com en relativt gammal chatt som funnits någon gång sedan 2008 vilken även hade en självmords guide kopplad till sej och skulle fungera som en plats för människor som hade mindre än 6 månader kvar att leva att prata av sej. Min personliga favorit.
IRC kanaler
Hittade dom idag och det har skrivits i två av dom(sverok och dreamhack) några meningar
Alla ligger på Quakenet:
#sverok
#dreamhack
#fragbite
även en irc kanal från ds(darkside.se) finns där kan dock int adressen i huvet.
En annan sida som är på uppgång är
http://beta.stajlplejs.com/ support adressen är kopplad till .com och int .se då