2012-11-29, 23:22
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osterengenkonto
hur tror du det skulle kännas om din vän blev huggen o ingen trodde på det ja är ögonvittne och att allt som skrivs är en lögn hur skulle du känna

Hur skulle du känna ifall du bott kvar i ditt land och det invaderades av små äckliga parasitära kepsblattar med sammanvuxna ögonbryn?

Undrar hur länge det dröjer innan ditt konto ryker med tanke på att du försöker outa andra användare på forumet.
Senast redigerad av IngenKommentar 2012-11-29 kl. 23:24.
Citera
2012-11-29, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sw00w
Det skulle vara åt helvete, men killen gjorde ju något för att förtjäna det. Jag tror inte Anton åkte till Dreamhack med avseendet att gå upp till Willys och hugga ner en kille från "ö-boys".

kan man verkligen förtjäna att bli knivhuggen nästan till döds? Idiot.
Citera
2012-11-29, 23:26
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McGregersson
kan man verkligen förtjäna att bli knivhuggen nästan till döds? Idiot.

Ja, det kan man absolut. Ifall man t.ex. försöker hugga en annan person först.
Citera
2012-11-29, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Ja, det kan man absolut. Ifall man t.ex. försöker hugga en annan person först.

Självförsvar är en sak, övervåld är en annan. Dessutom, vem fan går runt med kniv? Han måste ju vara ute efter bråk redan från början
Citera
2012-11-29, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sw00w
Det skulle vara åt helvete, men killen gjorde ju något för att förtjäna det. Jag tror inte Anton åkte till Dreamhack med avseendet att gå upp till Willys och hugga ner en kille från "ö-boys".

dom börja tjafsa av att dom sa att dreamhack är åt fel håll då sa han käft bladde då sa min polare passa dig då fick han en box och dom gick ut som sagt fick anton lite stryk och då högg han min kompis hans kompisar "smr" har ju tydligen huggit folk till döds i vallentuna o han är misstänkt för mord har åkt fast för misshandel me järnrör o olaga hot
Citera
2012-11-29, 23:31
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Självförsvar är en sak, övervåld är en annan. Dessutom, vem fan går runt med kniv? Han måste ju vara ute efter bråk redan från början

Snackar du om Anton eller Aret? Ena sidan säger att Aret fick sin egen kniv i sig (att Anton måste ha tagit den på något sätt under handgemänget). Andra sidan säger att det var Anton som drog kniv.

Uppgifterna går isär alltså.

Personligen hade jag nog tagit kniven från kepsblatten och huggit ihjäl honom som straff för vad han precis försökte göra med mig. Kanske var det som Anton försökte. Inte vet jag.

Hade jag parasiterat på ett annat land och folks resurser, och sedan försökt att hugga en person ur den befolkning som landet tillhör, då hade även jag förtjänat att huggas ihjäl.
Citera
2012-11-29, 23:35
Medlem
Måste nästan åka förbi där nånkväll, ger dom sig på min bil så finns inte problemet kvar sen.

Måste dock påpeka att även om KepsKillen fått sin egen kniv i sig genom att Anton fått kontroll över denna så kommer han att åka dit på det, hade han kniven i sin hand så hade han kunnat välja att kasta bort den och ge KepsKillen en riktig jävla höger istället.

Om huggen/skadorna visar att det inte skett i stridens hetta alltså, typ ramlat på kniven osv, såg tidigare i tråden att det handlar om flertalet hugg samt skärsår så att han ramlat på den kanske inte är så troligt.
Citera
2012-11-29, 23:37
Medlem
Citat:
dom börja tjafsa av att dom sa att dreamhack är åt fel håll då sa han käft bladde då sa min polare passa dig då fick han en box och dom gick ut som sagt fick anton lite stryk och då högg han min kompis hans kompisar "smr" har ju tydligen huggit folk till döds i vallentuna o han är misstänkt för mord har åkt fast för misshandel me järnrör o olaga hot

Lite svårt att tolka vad du menar, kan du punkta upp det och försöka förklara mer noggrant?

Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Snackar du om Anton eller Aret? Ena sidan säger att Aret fick sin egen kniv i sig (att Anton måste ha tagit den på något sätt under handgemänget). Andra sidan säger att det var Anton som drog kniv.

Uppgifterna går isär alltså.

Personligen hade jag nog tagit kniven från kepsblatten och huggit ihjäl honom som straff för vad han precis försökte göra med mig. Kanske var det som Anton försökte. Inte vet jag.

Hade jag parasiterat på ett annat land och folks resurser, och sedan försökt att hugga en person ur den befolkning som landet tillhör, då hade även jag förtjänat att huggas ihjäl.

Vi kan väl enas om att det krävs ett visst sinne att nära hugga ihjäl en annan människa? Uppgifterna kanske går isär, men han knivhögg fortfarande en människa nästan till döds. Om han kom över kniven skulle han tagit den och sprungit iväg, hade han kniven med sig är han dum i huvudet. Oavsett handlade han fel, eller hur?
Citera
2012-11-29, 23:40
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Vi kan väl enas om att det krävs ett visst sinne att nära hugga ihjäl en annan människa? Uppgifterna kanske går isär, men han knivhögg fortfarande en människa nästan till döds. Om han kom över kniven skulle han tagit den och sprungit iväg, hade han kniven med sig är han dum i huvudet. Oavsett handlade han fel, eller hur?

Nja. Ifall det är Arets egen kniv som Aret fått i sig så måste det ha inneburit att Anton först blivit oerhört rädd och adrenalinfylld. Svårt att avgöra ifall han varit extremt uppjagad efter att precis blivit jagad av en knivblatte. Man kan göra irrationella grejor i en sådan situation.
Citera
2012-11-29, 23:48
Medlem
Citat:
Han Hade Ingen Kniv Föddes Ni Med Era Pappors Kukar I Pannan Eller Ja Var Där Och Såg Allt Anton är Rasist /nazist Varför Ska Ni Vara Emot Blattar Om Ni Aldrig Hade Vetat Att Det Var En Blatte Hade Ni Varit På Hans Sida

Emot blattar? Den ända har inne som har något emot blattar i allmänhet är "Ingenkommentar" för han är rasist på riktigt.

Som sagt skulle jag lätt ha varit på "blattens" sida om det visade sig vara en vanlig person.
Men nu visade det sig att killen är en halvt kriminell hobby-gangster som hänger med personer som inte drar sig för att hota oskyldiga människor och går runt och är en allmän belastning för oss vanliga människor.

Att hota någons familj för vad en person har gjort är det bara små fega kräk som gör. Och det visar sig ganska tydlig efter denna händelsen och annat som kommit fram i tråden att det är vad "Ö-boys" består av.

En fråga till dig eller er på "Osterengenkonto": Tycker ni/du att vännerna/familjemedlemmarna till de personer som ni har gett er på har rätt att hota er mamma/pappa/syster för vad ni har gjort?

Snälla svara på den frågan.
Citera
2012-11-29, 23:52
Medlem
OutOfIdeass avatar
Citat:

Om det är så att Aret hade kniven från början så är det lätt hänt att man hugger direkt när man fått tag i kniven. Aret kanske annars lyckas ta tillbaka den i tumultet. Har du någon gång avväpnat en person med kniv? Det har jag och då hade killen redan huggit en annan person i bröstet. Det är inte någon koreograferad Bondfilm vi pratar om utan verkliga livet.

Citat:

Har du någon som helst förmåga till logiskt resonemang?

Citat:
Lite svårt att tolka vad du menar, kan du punkta upp det och försöka förklara mer noggrant?

Hoppas inte på för mycket.

Citat:

Jag tror att vem som helst kan vara kapabel till detta i "fel" situation. Jag anser dessutom att "Stand your ground"-självförsvar borde gälla i såna här situationer. Det är den som attackerar som handlar fel. Inte den som försvarar sig.
Senast redigerad av OutOfIdeas 2012-11-29 kl. 23:54. Anledning: Onödigt språkbruk
Citera
2012-11-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Emot blattar? Den ända har inne som har något emot blattar i allmänhet är "Ingenkommentar" för han är rasist på riktigt.

Som sagt skulle jag lätt ha varit på "blattens" sida om det visade sig vara en vanlig person.
Men nu visade det sig att killen är en halvt kriminell hobby-gangster som hänger med personer som inte drar sig för att hota oskyldiga människor och går runt och är en allmän belastning för oss vanliga människor.

Att hota någons familj för vad en person har gjort är det bara små fega kräk som gör. Och det visar sig ganska tydlig efter denna händelsen och annat som kommit fram i tråden att det är vad "Ö-boys" består av.

En fråga till dig eller er på "Osterengenkonto": Tycker ni/du att vännerna/familjemedlemmarna till de personer som ni har gett er på har rätt att hota er mamma/pappa/syster för vad ni har gjort?

Snälla svara på den frågan.

nej det tycker ja fan inte ja är fredlig av mig men många känner inte aret han spelar mycket men skulle aldrig göra något sånt som att hota familj o vänner det är någon jävel som gör så för att alla ska gå emot oss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in