2012-11-22, 18:24
Medlem
Mujaheeds avatar
Lucky strike säljer mentol cigg MED klick funktion, måste vara som att röka is typ??

Någon som testat?
Citera
2012-11-22, 18:29
Medlem
tsuacoloHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed
Lucky strike säljer mentol cigg MED klick funktion, måste vara som att röka is typ??

Någon som testat?
Ja, skit, precis som alla nya jävla sorter. Ingen större skilnad efter du klickat, men kanske kan gemföras med vanliga mentol och marlboro fresh.
Citera
2012-11-22, 18:43
Medlem
alroberts avatar
Jag röker vanligtvis vanligs luckystrike click och dom älskar jag, men dom gröna var inget för mig..

Dom smakar som vanliga luckyatrike klick men när man klickat den blir det väääldigt stark mentol! Har bara testat ett paket men jag tyckte inte om det..

Ska dock testa något mer paket bara för att säkerställa att dom inte är för mig
Citera
2012-12-27, 01:49
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsuacoloH
Ja, skit, precis som alla nya jävla sorter. Ingen större skilnad efter du klickat, men kanske kan gemföras med vanliga mentol och marlboro fresh.

Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Jag röker vanligtvis vanligs luckystrike click och dom älskar jag, men dom gröna var inget för mig..

Dom smakar som vanliga luckyatrike klick men när man klickat den blir det väääldigt stark mentol! Har bara testat ett paket men jag tyckte inte om det..

Ska dock testa något mer paket bara för att säkerställa att dom inte är för mig

Blir lite nyfiken på dom här, gröna Lucky Strike Klick. - två som testat med två helt olika slutsatser. Någon mer som provat och kan dela med sej av sina erfarenheter...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in