2012-11-21, 21:42
Medlem
TorskNsergents avatar
blir hellt cp på detta. har laddat ner backtrack5 r2 kde, laddar ner ubuntu och fixar men då packar den bara upp i 11MB sen står de att den är klar och måste startas om jag startar om datorn trycker på ubuntu så står de error när den har läst halva typ. har tagit bort unetbootingen som är ubuntu. har även testat med wmvare vorkstation eller va de hette, de funkar men när man ska installera den så står de att de finns inte disk till att installerar den har 150HDd. någon som kan hjälpa mig
Citera
2012-11-21, 23:29
Medlem
:Ericuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskNsergent
blir hellt cp på detta. har laddat ner backtrack5 r2 kde, laddar ner ubuntu och fixar men då packar den bara upp i 11MB sen står de att den är klar och måste startas om jag startar om datorn trycker på ubuntu så står de error när den har läst halva typ. har tagit bort unetbootingen som är ubuntu. har även testat med wmvare vorkstation eller va de hette, de funkar men när man ska installera den så står de att de finns inte disk till att installerar den har 150HDd. någon som kan hjälpa mig
Och jag blir helt CP av bristen på radbrytningar, interpunktioner och uteblivna versaler i ditt inlägg.

Förstår inte riktigt vad du är ute efter. Har du Ubuntu installerat eller inte?
Om ja; installera Virtualbox och installera BT5 som en virtuell maskin.
Om nej; berätta lite mer utförligt om vad det är du försöker att göra så kan jag hjälpa dig.
Senast redigerad av :Ericus 2012-11-21 kl. 23:33.
Citera
2012-11-22, 11:57
Medlem
TorskNsergents avatar
BackTrack Hjälp

vet inte vad felet är men jag kom in på BackTrack systemet och skrev in startx och då skulle jag installera de på HDD, den gjorde som den skulle, sen skulle man starta om datorn vilket jag gjorde, då kommer backtrack rutan fram och så står de något med error och så blir skärmen grå. de kom till 100% på install men så fort man skulle starta om så blev de så. dock så har jag inte ändrat lösenordet som de står att man ska göra på backtrack sida. vet inte om de är de som är felet använde USB med ubuntu.

någon som vet vad felet är, vill så gärna ha BackTrack. har även testat på min andra dator som de står samma sak på
Citera
2012-11-22, 12:28
Medlem
Zoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskNsergent
BackTrack Hjälp
Sammanfogad med existerande ämne.

/mod
Citera
2012-11-23, 00:45
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Förstår inte alls vad du menar, ditt språkbruk är hemskt.

Till att börja med kan du ju prova att ladda ned R3 istället och kolla att filen blev korrekt nedladdad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in