men ärligt vad vill du att vi ska ge dig? 50% 40% eller? ingen som kan veta om det är fler med bra betyg som söker i år etc.. du får nog vänta och se helt enkelt!
men ärligt vad vill du att vi ska ge dig? 50% 40% eller? ingen som kan veta om det är fler med bra betyg som söker i år etc.. du får nog vänta och se helt enkelt!
Kanske är en dum fråga, är allmänt otålig och trött på att inte veta bara
Är det verkligen så? Vad jag har hört så utbildas det väll alldeles för mycket ekonomer nu förtiden?
Just därför borde ju intresset för att läsa till ekonom sjunka. Ett exempel på det är systemvetarutbildningarna. När det var stort sug efter systemvetare var det svårt att komma in på utbildningen, men nu när arbetsmarknaden för dessa är helt död är också intresset för att läsa utbildningen utdött.
Just därför borde ju intresset för att läsa till ekonom sjunka. Ett exempel på det är systemvetarutbildningarna. När det var stort sug efter systemvetare var det svårt att komma in på utbildningen, men nu när arbetsmarknaden för dessa är helt död är också intresset för att läsa utbildningen utdött.
Tackar för det logiska sambandet Den kunksapen knuffade även mig i en annan riktning av vilka utbildningar jag står och kvalar mellan
...att 86rna som tar studenten nu tillhör första delen av 80-talets babyboom. Det är alltså inte helt dumt att tro att gränserna kan höjas en aning, det beror så klart på om de har anpassat platsantalet.
Ingen med något förstånd väljer att läsa ekonomi eller systemvetenskap. Det utbildas alldeles för många och det finns inte, och kommer inte att finnas, jobb.