Hej Flash!
Scenariot är detta:
En användare (viktig) har en väldigt stor Outlook 2007 mailbox som gör att den segar som fan.
Jag som hans grymma IT-hjälp sa såklart till honom att arkivera!
Men han vill fortfarande kunna läsa dom arkiverade mailen, dom ska liksom finnas i hans outlook.
Finns det något smidigt sätt att göra detta?
Och ja jag har tillgång till Exchange Servern och allt vad som kan behövas.
Skulle man kunna skapa en ny användare och läsa in .pst filen i den nya mailbox och sedan ge första användaren rättigheterna att läsa den nye användarens mailbox... typ... Men det kanske blir lika segt som innan då?
Nu kör vi! Tack för svar och frågor!