Citat:
Ursprungligen postat av varning
förklara avtändning..
Avtändning, asså abstinensen man får efter man petat i sig ett tag. Jag har visserligen inte haft någon riktig avtändning vilket jag är jävligt glad över med det har ju varit så att jag småskakat och haft sådan helvetisk ångerst och totalt omöjlighet att slappna av i några dagar. Då har jag bara ätit i stora doser typ 1 vecka eller små doser någon månad lite olika. Men såhär kan det bli...
Citat:
Ursprungligen postat av lonba
att tänka på. (angående beroende )
Tjenare jag skall bara nämna en liten story till er angående benzo. jag fick utskrivet benzo av läkare pga av panik ångest, aoch diverse psykiska men. Jag fick i början bara Xanar Depot gick på 4mg xanor depot om dagen läkarna märkte snabbt att detta inte hjälpa och dom började öka dosen och blanda läkemedel. jag gick till slut på stesolid, sobril, temesta, xanor, xanor depot, efexxor, resperidal, remmeroon, busbar, ja g gick på allt i stort sett jag gick på riktiga häst doser benzo i ett år och sen skrev dom in mig på psyket , jag hade ingen aning att jag var beroende pga av att jag åt medcinen på samma klockslag varje dag. men efter ett dygn kom mitt första EP anfall jag tuggade sönder tänder i munnen var nära att svälja tungan ett fler tal gånger fick sova med bett sken och en ''Glasspinne i munnen'' dom fick börja avgifta mig och för att jag inte skulle få mera epanfall så gav dom mig till en början 150mg oxascand. det dkall vara den benzo som går snabbast ut ur kroppen samma tablett som sobril. men trots den höga dosen fick jhag hjärtsvikt och ännu ett EPanfall till. jag kämoade på i ytteriggare veckor först efter några veckor så slutade jag med att pissa på mig på nätterna , ibland när man trodde att man skulle pissa så ''Kom'' man kroppen var totalt fuckt up jag hade ticks i alla muskler i ansiktet armar ben . väggar som rasade mot mig en jävla massa skit. alla som såg mig under avgiftningen började grtåta det var ett helvete. så alla ni som knprar benzo för att få en skön känsla som ni säger kom ihåg att det är ni som kan ligga där med EP anfall ner pissade när ens familj inte vet om man skall överleva eller inte.