2012-11-19, 02:35
Bannlyst
OK, nu kör vi! Jag kommer att skriva sex-sju rader om detta. Vi ska se hur många som nappar. Det finns en scorpionart på Kuba och ca tio andra öar i Karibien som Är svaret på cancergåtan. Svaret har funnits hos The Rockefeller Institue sen 30-talet. Men dessa sjuka psykopater visste inte att svaret finns i naturen (de vet givetvis svaret från en annan källa). Denna scorpions gift är så starkt att det dödar allt, men får man det intravenöst så överlever man på något sätt. Hur fungerar detta, ingen aning. Men, och lyssna nu...det finns en anledning varför Venezuelas president, Hugo Chávez har åkt skyttelflyg till Kuba den senaste tiden. Idag ser han lika frisk som en nötkärna. Jag har ett gäng länkar som jag kan posta men jag vill först se om det finns ett intresse att prata om detta. OK, bra?
Citera
2012-11-19, 02:50
Medlem
Ostkroks avatar
Fram med länkarna.

Tror inte ett skit på det men vill se vad du har för kaliber på dessa länkar.
Känt sedan 30-talet och det finns länkar om det som du påstår är botemedel för cancer - och folk dör fortfarande av cancer dagligen? Che-aaah...
Citera
2012-11-19, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Fram med länkarna.

Känt sedan 30-talet och det finns länkar om det som du påstår är botemedel för cancer - och folk dör fortfarande av cancer dagligen? Che-aaah...

+1

Problemet är dock, att detta skulle inte förvåna mig om det var sant. För INGET medicin företag VILL bota cancer, dom tjänar mer pengar på bromsmediciner.
Citera
2012-11-19, 03:12
Medlem
Inzaneclowns avatar
*foliehatt på*

Posta länkarna.

*foliehatt av*
Citera
2012-11-19, 03:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZixX
+1

Problemet är dock, att detta skulle inte förvåna mig om det var sant. För INGET medicin företag VILL bota cancer, dom tjänar mer pengar på bromsmediciner.
Nä, att bli känt som företaget som forskande fram ett botemedel mot cancer vore ju hemskt!
Citera
2012-11-19, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Nä, att bli känt som företaget som forskande fram ett botemedel mot cancer vore ju hemskt!

Men företagen tjänar ändå mer på bromsmediciner.
Citera
2012-11-19, 03:29
Medlem
Företaget som har botemedlet mot cancer kommer nog tjäna lite mer än att sälja bromsmediciner.

Alltså herre dem skulle kunna sätta vilket pris dem ville på det!
Citera
2012-11-19, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Fram med länkarna.

OK, denna sida bekostas, dagligen sen 31 år av Bob Marleys släkt. Han dog i sjukdomen fast han var så nära kuren. Den fanns på grannön! Tror du mig nu? Jag har varit på Jamaica, jag har en "sample" av en scorpions gadd i mitt kylskåp. Tyvärr så måste jag gömma mig för att inte få en kula i huvudet. Det finns liksom ett pengaintresse att folk dör i cnacer. Hjälp mänskligheten!!!

http://www.jamaicaobserver.com/news/Cuba-makes-cancer-drug-from-venom-of-scorpions--wants-to-sell-product-here_11029468
Citera
2012-11-19, 03:49
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VadSkaDuBli
OK, denna sida bekostas, dagligen sen 31 år av Bob Marleys släkt. Han dog i sjukdomen fast han var så nära kuren. Den fanns på grannön! Tror du mig nu? Jag har varit på Jamaica, jag har en "sample" av en scorpions gadd i mitt kylskåp. Tyvärr så måste jag gömma mig för att inte få en kula i huvudet. Det finns liksom ett pengaintresse att folk dör i cnacer. Hjälp mänskligheten!!!

http://www.jamaicaobserver.com/news/Cuba-makes-cancer-drug-from-venom-of-scorpions--wants-to-sell-product-here_11029468
Haha ditt jävla kioskmongo...
Har du hört det där i afrika angående att kroppsdelar av albino's har magiska krafter?

Du borde skaffa ett "sample" till din samling i kylskåpet!
Det här stannar mellan dig och mig, annars riskerar jag en kula i huvudet.
Citera
2012-11-19, 03:53
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Givetvis finns det möjligheter att bota cancer, problemet är bara att de som sitter på makten inte är intresserade av detta av ekonomiska samt demografiska själv.

Planeten är redan över befolkad om naturen inte fick ha sin gång hade alla människor fått skörda förlusterna.
Citera
2012-11-19, 04:01
Medlem
novus.s avatar
Tråkigt att se så många glåpord fara i en tråd som denna. Tills någon bevisat motsatsen tycker jag att trådskaparen förtjänar en chans att lägga fram sin tes här. Många förnekar den konspiration som finns inom läkemedelsindustrin, men få har läst så pass mycket att de vet vad de talar om. Sett ur ett framtidsperspektiv skulle läkemedelsindustrin förlora enorma summor pengar om ett bot till cancer hade funnits, och kan tobaksföretagen tjäna pengar på att folk dör så ser jag ingen vettig anledning till varför läkemedelsindustrins mest giriga hajar skulle se på saken annorlunda. För övrigt får folk ofta helt fel intryck av vad som är vetenskapligt bevisat och inte, eftersom väldigt många ämnen av intresse för vetenskapliga utredningar aldrig utforskas då de ej får någon finansiering. Med andra ord så bestämmer politiker, lobbyister och miljardärer vad som är "vetenskapligt bevisat". Det är oerhört irriterande att tvingas läsa om hur ni ignoramustyper förkastar ting och teorier som ni knappt kan stava till. Håll er i den rasistiska white trash delen av forumet, tack.

Jag ser mycket gärna att trådskaparen här redovisar fler länkar och artiklar om detta påstådda fenomen med skorpiongiftet
Senast redigerad av novus. 2012-11-19 kl. 04:06.
Citera
2012-11-19, 04:19
Bannlyst
Min farfar dog i cancer (prostata), min morfar dog i cancer (lungor) polsk AK-soldat, min farmor dog i cancer (hjärna), min mormor lever idag, 88 år gammal (jag betalar för hennes dagliga liv)l. Min far gick bort i cancer (hjärta...ovanligt som fan). Förstorat hjärta sen barndomen. Min morsa har cancer i blodet. Ge fan i att kritisera mig, jävla slygnar! Vet hut era jävlar! Hej då!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in