Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-18, 23:26
  #1
Avstängd
Hallå alla glada! Det är så att min vän har en tanke om en tatuering som han vill göra som jag tycker är ganska bögiga. Han säger att han vill tatuera leopardfläckar på nacken, tycker själv att det är en ganska bögig och slynig tatuering, typ som svanktatuering (vilket han också säkert vill göra).

Nu till saken bör jag pusha han till detta och skratta åt honom resten utav livet eller borde jag vara en god vän och tala om att det inte är en sån bra idé att göra denna porrskådis tatuering?
Citera
2012-11-18, 23:27
  #2
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runnar-og
Hallå alla glada! Det är så att min vän har en tanke om en tatuering som han vill göra som jag tycker är ganska bögiga. Han säger att han vill tatuera leopardfläckar på nacken, tycker själv att det är en ganska bögig och slynig tatuering, typ som svanktatuering (vilket han också säkert vill göra).

Nu till saken bör jag pusha han till detta och skratta åt honom resten utav livet eller borde jag vara en god vän och tala om att det inte är en sån bra idé att göra denna porrskådis tatuering?
Var en god vän .
Citera
2012-11-18, 23:28
  #3
Medlem
Cristuphers avatar
Aj fyfan vad fult det låter, du har ingen bild på ett exempel? Var ärlig mot han helt klart, men om han verkligen vill så visst.
Citera
2012-11-18, 23:33
  #4
Medlem
Hassan13371s avatar
pusha honom, det är värt ett gott skratt!
Citera
2012-11-18, 23:34
  #5
Medlem
sallypros avatar
låt han stå för sina misstag!
Citera
2012-11-18, 23:36
  #6
Medlem
-DSGs avatar
Be han att tänka över grejen, om han fortfarande vill köra så låt honom göra det. Vad mer kan du göra, är du hans morsa eller?
Citera
2012-11-18, 23:43
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -DSG
Be han att tänka över grejen, om han fortfarande vill köra så låt honom göra det. Vad mer kan du göra, är du hans morsa eller?

Nej, jag skrev ju att det var en vän, läs igenom noga innan du kommenterar eller kom tillbaka när du läst klart SFI kursen.
Citera
2012-11-18, 23:50
  #8
Medlem
-DSGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runnar-og
Nej, jag skrev ju att det var en vän, läs igenom noga innan du kommenterar eller kom tillbaka när du läst klart SFI kursen.

Men snälla. Det jag menade var att varför ska du bry dig om din vän vill göra en tatuering?
Citera
2012-11-19, 00:09
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -DSG
Men snälla. Det jag menade var att varför ska du bry dig om din vän vill göra en tatuering?

För att det är min vän ditt kioskmongo. Man bryr sig om sina vänner, visste du det eller har du inga vänner?
Citera
2012-11-19, 00:11
  #10
Medlem
-DSGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runnar-og
För att det är min vän ditt kioskmongo. Man bryr sig om sina vänner, visste du det eller har du inga vänner?

Jag har aldrig haft vänner.

edit:

Din dumma jävel! Alla kanske inte tycker som du?! Om din vän anser att den tatueringen är snygg, låt honom göra det! Väx upp.
Citera
2012-11-19, 00:14
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -DSG
Jag har aldrig haft vänner.

Jo, misstänkte det.

OnT: Tror jag ska strunta i att säga något och få mig ett gott skratt.
Citera
2012-11-19, 00:16
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Aj fyfan vad fult det låter, du har ingen bild på ett exempel? Var ärlig mot han helt klart, men om han verkligen vill så visst.

http://4.bp.blogspot.com/-p2QmGj8HDd...tattoos-01.jpg

Något sånt vill han ha på nacken.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback