2023-06-07, 20:29
Medlem
Nattaimalmö träffade jag för nåt år sen. Har inte träffat nån på ett tag. Tänkte träffa Olivia eller daisyscandale.

Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Jodå. Tycker jag. Jag träffar henne ofta så betalar 1500 oskyddat..har betalt betydligt mer för sämre sex,hon rider gott,suger bra,trång mus..kraftig tyvärr men är ju tyvärr så för svenska tjejer o dag..men jag tycker hon är värd pengarna..vem har du träffat? Så man kan jämföra?
Citera
2023-06-07, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
Nattaimalmö träffade jag för nåt år sen. Har inte träffat nån på ett tag. Tänkte träffa Olivia eller daisyscandale.
har inte träffat nattaimalmö men dom andra två
Citera
2023-06-07, 21:23
Medlem
Och vem av dom två skulle du rekommendera?

Citat:
har inte träffat nattaimalmö men dom andra två
Citera
2023-06-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
Och vem av dom två skulle du rekommendera?
Beror på vad du ör ute efter för sex,Daisy gör allt för pengar,ser bra ut men håller på med det ena o andra så bryr du dig inte om vad hon håller på med så välj henne,men kan vara lite strulig,det kan ioförisg Olivia oxå vara..prova bägge o säg sen va du tycker..
Citera
2023-06-14, 11:09
Medlem
Finns det någon som har erfarenhet av tjejerna som utgår från Dream - Luxury Hostel i Helsingborg?

Verkar stundvis flockas av tjejer online som bor och arbetar där. En del väldigt fina och andra skapligt dugliga om man säger så.

Har själv varit i kontakt med några av guldkornen. Vissa trevliga och andra inte lika inbjudande!

Gemensamt för alla är att de verkar ägna sig åt endast incall och således finns det ingen möjlighet att bjuda hem någon av dessa damer.

Känns ju som att stället borde vara stundvis ganska så välbevakat av länsman?
Citera
2023-06-25, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Zzindy nämns också tidigare i denna tråd utav andra användare 😊

någon som vet om asiatiska MY fortfarande är verksam i Helsingborg? Nr jag har är ej i bruk längre och inte sett henne annonsera på ett tag. Ännu en pärla 😋

Visst är jag kvar.
Citera
2023-07-01, 13:40
Medlem
Julia på ST.

Vilken tjej! Naturligt vackrare än så hittar ni inte i Helsingborgs stad.

Länge dragit mig för tjejerna som utgår från Luxury dream hostel ner mot Söder. Men efter lite överläggning och telefonsamtal med Julia mötte vi en överenskommelse om outcall och träff på två timmar.

Hon anlände i taxin jag förskottsbetalt lagom till chauffören från Foodora levererade sushin jag beställt åt oss.

Julia var sensuellt klädd och stack inte ut från mängden, bortsett från att hennes skönhet var väldigt iögonfallande. En sådan tjej man hade vänt sig en extra gång efter om man såg henne på stan.

Tillsammans åt vi den utsökta sushin och delade en flaska Champagne jag köpt (hennes favorit).

Därefter kändes allt som himla naturligt och efter lite kyssar och smek i soffan så förflyttade vi oss in i sovrummet.

Kan inget annat än att rekommendera henne till er alla i närområdet. Även om jag till slut betalade en aning mer än det pris som är utannonserat, så var det väl värt varenda krona.
Citera
2023-07-07, 18:43
Medlem
Hej!

Sökt lite i tråden men ej funnit. Någon som träffat langefranskan i hbg? Gör endast incalls
Citera
2023-07-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banantomten
Hej!

Sökt lite i tråden men ej funnit. Någon som träffat langefranskan i hbg? Gör endast incalls
Träffat henne för avsugning och kan intyga att hon är seriös och duktig på sin sak. Tyvärr erbjuder hon endast just avsugningar.
Citera
2023-07-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurlovsRicky
Träffat henne för avsugning och kan intyga att hon är seriös och duktig på sin sak. Tyvärr erbjuder hon endast just avsugningar.
Stämmer rykten om att där finns en kille i lägenheten under träffen?
Citera
2023-07-10, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen47
Stämmer rykten om att där finns en kille i lägenheten under träffen?
När jag var där så var där en kille o då vände jag o gick därifrån
Citera
2023-07-10, 11:29
Medlem
Citat:
När jag var där så var där en kille o då vände jag o gick därifrån
Stämmer. Killen befinner sig tillsammans med henne i lägenheten på Miatorp vid träff.

Inte alltid man ska se detta som en röd flagga dock. Frågade henne om det och hon berättade att det är hennes sambo, vilket visade sig stämma.

Inte otrevlig, hotfull eller något annat negativt. Han frågade till och med om jag ville ha en Redbull innan vi satte igång med min 20 minuters session då jag fick ejakulera två gånger.

Finns inget negativt att säga om Langefranskan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in