Helsingborg som kryllar av fräscha asiatiskor runt 20 och så ska du hälsa på en blekfet pensionsfärdig svenska som är mer intresserad av regler än knulla!
Asiatorskor är för små.
Denna bitchen behöver lära sig en läxa
Dessa asiatiskor du pratar om bor inte kvar i hbg men när jag var där sist träffade jag på 3 thailändska unga tjejer på harrys med 3 äldre herrar samma tjejer hade jag sett på Tempel med 3 andra herrar. Så tanke var ju att dom var prostituerade men aldrig fått bekräftat.. Kan det varigt dom beröda asiatiskorna?
Undrar om det finns någon aktiv tjej/kvinna i Helsingborg som är aktiv för tällfället 2009-11 och framåt?
Jag känner till Helsingör med deras utbud så jag behöver inga moralprediktningar om att ta en båttur på 20 minuter osv..
Jag letar efter en vänlig tjej/kvinna i Helsingborg med omnejd som skulle vilja ställa upp på en enkel avrunkning medans jag smeker henne på brösten. Detta ska med fördel ske utomhus så att jag känner en viss spänning om att bli tagen på bar gärning. Tror att de flesta förstår. Detta är ett snabbt och enkelt arbete på max 5-10 minuter och jag är redo att betala 100kr per minut med ett minimunpris på 500kr eller liknande.
Lysnar gärna på föslag av aktiva kvinnor/tjejer. De kan vara mellan 25-50 år men gärna som jag (30år)
Kom med förslag så lyssnar jag på er. Jag är en vanlig, trevlig kille som gärna lyssnar på förslag av alla dess sorter. Unga tjejer runt 18 upp till 25 väljer jag dock bort!