Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-11, 06:27
  #481
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkbrottet
Finns en Klippan jag är sugen på Alyssasfantasies men efter att ha sett henne på Tinder ”Söker endast seriöst vill inte ligga runt” och funnit hennes facebook så avstår jag nog.. något står nog inte rätt till t.o.m ansiktsbilder på RS.

Om du söker på hennes riktiga namn så borde du avstå...
Citera
2024-04-11, 19:17
  #482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Om du söker på hennes riktiga namn så borde du avstå...

vad är det som gör att man borde avstå?
Citera
2024-04-11, 22:30
  #483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonankdam
Jag vill också gärna veta om någon har erfarenhet av sweetloveharmoney

Jag har träffat SweetLoveHarmony, flera gånger faktiskt. Och ja, hennes priser är väl lite höga men jag kan lova dig att det är värt varenda krona. Dessutom tar hon billigare priser med regelbundna kunder, som med mig.
Hon ser exakt ut som på sina bilder fast ännu bättre irl. Hennes kropp är riktigt jävla nice.
Kan säga att det är värt ett besök hos henne. Bor själv i lägenhet. Hon är trevlig, stressar inte och har faktiskt erbjudit både kaffe, något att äta osv efter sexet.
Hon gör allt och lite till för att få en att njuta, dessutom riktigt trång.
Jag har träffat en del andra tjejer runt helsingborg men återkommer alltid till henne.
Citera
2024-04-11, 22:44
  #484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Någon skrev några inlägg bak att"han läst varningar om henne". Hennes gästbok är dold på RS, fast att den har ett par inlägg. Sen har hon gjort en "svart lista" i sin blogg...

Jag tycker att hon verkar "för bra för att vara sann".
Sådana ska man akta sig för.. men hon kanske är helt normal?
Vad är det som gör att du tvekar och vad är det som är tragiskt? Alla som säljer tjänster där är väl desperata efter pengar..precis som vi torskar är desperata efter att få ligga.
Jag har träffat henne flera gånger faktiskt. Och ja hennes priser lite lite höga men jag tycker det är värt varenda krona, hade fan kunnat betala mer för henne. Efter ha träffat henne ett par gånger så går hon ner i pris när man blir "stammis".
Hon ser exakt ut som på sina bilder fast ännu bättre irl ärlig. Helt sagolik kropp, vackert ansikte och dessutom har hon en riktigt ljus och feminim röst vilket jag älskar.
Hon är alltid trevlig, erbjuder dryck eller något att äta. Aldrig känt att hon stressar genom träffen och hon verkar njuta på riktigt.
Är alltid sexigt klädd, ren och luktar gott.

Om du inte ens har träffat henne så borde du inte ens uttala dig om att hon vore skum. Det låter bara konstigt.
Hon gör allt och lite till för att få en att njuta, dessutom riktigt trång.
Jag har träffat en del andra tjejer runt helsingborg men återkommer alltid till henne.
Enda nackdelen är att hon ibland är seg med att svara på kik, och hon träffas mestadels under dagtid men vi har faktiskt träffats nån kväll/helg också.
Läste ett av dina senare svar att hon verkar desperat och du tycker det är tragiskt.
Citera
2024-04-11, 22:58
  #485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSiverts
Vad är det som gör att du tvekar och vad är det som är tragiskt? Alla som säljer tjänster där är väl desperata efter pengar..precis som vi torskar är desperata efter att få ligga.
Jag har träffat henne flera gånger faktiskt. Och ja hennes priser lite lite höga men jag tycker det är värt varenda krona, hade fan kunnat betala mer för henne. Efter ha träffat henne ett par gånger så går hon ner i pris när man blir "stammis".
Hon ser exakt ut som på sina bilder fast ännu bättre irl ärlig. Helt sagolik kropp, vackert ansikte och dessutom har hon en riktigt ljus och feminim röst vilket jag älskar.
Hon är alltid trevlig, erbjuder dryck eller något att äta. Aldrig känt att hon stressar genom träffen och hon verkar njuta på riktigt.
Är alltid sexigt klädd, ren och luktar gott.

Om du inte ens har träffat henne så borde du inte ens uttala dig om att hon vore skum. Det låter bara konstigt.
Hon gör allt och lite till för att få en att njuta, dessutom riktigt trång.
Jag har träffat en del andra tjejer runt helsingborg men återkommer alltid till henne.
Enda nackdelen är att hon ibland är seg med att svara på kik, och hon träffas mestadels under dagtid men vi har faktiskt träffats nån kväll/helg också.
Läste ett av dina senare svar att hon verkar desperat och du tycker det är tragiskt.


Håller med, vaga påstående om att hon är tragisk och desperat. Mer desperat att köps än att sälja.. tycker hon ser fin ut!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback