Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-17, 22:16
Medlem
Jag tycker det är tragiskt att Flashback tar bort meddelande där jag målar ut Ny-nazister och sågar deras trovärdighet. För mig finns det bara en anledning varför de gör så, de vill skydda dessa individer och låta de fortsätta leva vidare i det dolda och sprida deras osmakliga propaganda.

Hela tanken med Flashback är ju vidrig, att låta folk begå förtal, mobba folk till livet och ny även låta Ny-nazister sprida propaganda helt anonymt.

Jag är helt för demokrati och yttrandefrihet, men jag tycker man ska stå för vad man säger och gör, inte gömma sig bakom en burk och går man över gränsen ska man bli straffad för det. Det går inte idag på Flashback.

Stäng ner Flashback är mitt budskap!
Citera
2012-11-17, 22:18
Bannlyst
Citat:
Jag är helt för demokrati och yttrandefrihet, men jag tycker man ska stå för vad man säger och gör, inte gömma sig bakom en burk
Då kan du ju börja med att berätta vad du heter och var du bor. Jag är säker på att forumets alla "ny-nazister" är sugna på att veta vem det är som vill tysta och straffa dem. För du står väl för vad du tycker?
Citera
2012-11-17, 22:21
Medlem
Judeschweins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Då kan du ju börja med att berätta vad du heter och var du bor. Jag är säker på att forumets alla "ny-nazister" är sugna på att veta vem det är som vill tysta och straffa dem. För du står väl för vad du tycker?

Haha touché! Eller kan TS möjligen vara en hycklare?

Upp till bevis nu.
Citera
2012-11-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Jag bara älskar det, tog en minut innan den kommentaren dök upp.. Tack för det. Jag hade tänkt skriva det innan men jag tänkte att någon korkad Nazist skulle avslöja sin dumhet först och skriva..

Jag heter Jan Jansson och bor i Göteborg. Jag står för att jag inte gillar Nazister, står du för att du gillar dem och vad heter du själv?.
Citera
2012-11-17, 22:26
Medlem
Inget som hindrar dig att skapa ett eget forum utan anonymitet. Så kan du kartlägga "ny-nazisterna"
Vad har de gjort som är olagligt? Och ska straffas för?
Senast redigerad av Dr-compakt 2012-11-17 kl. 22:28.
Citera
2012-11-17, 22:31
Medlem
Jag röstade på ett "7klöver" parti i förra valet. Men jag skulle föredra att ta en fika med samtliga "ny-nazister" famför någon som vill förbjuda yttrandefrihet och slå sönder själva grundtanken med internets existens.

Ts kan jag få din facebookadress?
Senast redigerad av Kent-Herbert 2012-11-17 kl. 22:33.
Citera
2012-11-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Inget som hindrar dig att skapa ett eget forum utan anonymitet. Så kan du kartlägga "ny-nazisterna"
Vad har de gjort som är olagligt? Och ska straffas för?

Jag antar att du vet vad Nazisterna gjorde, så den biten behöver jag inte gå in på. Jag är inte här för att kartlägga några Nazister så förstår inte ditt inlägg.
Citera
2012-11-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Jag röstade på ett "7klöver" parti i förra valet. Men jag skulle föredra att ta en fika med samtliga "ny-nazisterna" famför någon som vill förbjuda yttrandefrihet och slå sönder själva tanken med internet.

Ts kan jag få din facebookadress?

Vem vill förbjuda yttrandefrihet och vilken tanke tänkte du på?

Vem är Ts?
Citera
2012-11-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jsson1
Jag antar att du vet vad Nazisterna gjorde, så den biten behöver jag inte gå in på. Jag är inte här för att kartlägga några Nazister så förstår inte ditt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Jsson1
Jag tycker det är tragiskt att Flashback tar bort meddelande där jag målar ut Ny-nazister och sågar deras trovärdighet.

Dina egna ord.
Citera
2012-11-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Dina egna ord.

Kartlägga var väl att ta i.
Citera
2012-11-17, 22:52
Medlem
Tlagnojs avatar
Du glider in i en tråd om aktier/bluffbolag som blåst folk på pengar och börjar kalla andra användare för nynazister, blev du verkligen förvånad att dina inlägg blev borttagna?
Citera
2012-11-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Haha ännu ett vänsterslödder som gång på gång motsäger sig själv.

Förklara gärna hur du menar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in