2012-11-17, 20:47
Medlem
Det är riktigt sjukt hur många negrer som dödat vita i USA. Det är fler negrer som dödat vita än vice versa.

http://blackracismandracehatred.blogspot.se/2012/04/simple-naked-and-unanswerable-hatred.html

Varför har amerikansk media mörkat de hatbrotten vita utsatts för? Det är skrämmande hur lik situationen är i Sverige och det är då media jag tänker på. Media som mörkar och håller undan information när invandrare begår brott. Tänk Inger Wickman. Expressen och Aftonbladet publicerade inga bilder eller namn på invandraren som slog ihjäl henne. Ingen fick se hur serievåldtäktsmannen "Smygaren" såg ut eller veta hans afrikanska namn.
Senast redigerad av GastonWHO 2012-11-17 kl. 21:04.
Citera
2012-11-17, 20:51
Medlem
Finans.killens avatar
För att media i USA är precis som media i Sverige. Kommunistiska skitstövlar som älskar alla som är lata och tycker man ska trycka ner vita män.
Ett jävla skämt.

De enda som föksöker hålla emot är Fox News.
Citera
2012-11-17, 20:54
Medlem
trickydicks avatar
30 000 negrer våldtar vita kvinnor varje år over there. Men mindre än 10 svarta kvinnor anmäler våldtäkt av vita varje år.

Källan är American Department of Justice. D.V.S den Amerikanska motsvarigheten till BRÅ

Trettiotusen mot tio. Ja våldtäktsnegern förnekar sig inte.
Citera
2012-11-17, 21:01
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
30 000 negrer våldtar vita kvinnor varje år over there. Men mindre än 10 svarta kvinnor anmäler våldtäkt av vita varje år.

Källan är American Department of Justice. D.V.S den Amerikanska motsvarigheten till BRÅ

Trettiotusen mot tio. Ja våldtäktsnegern förnekar sig inte.

Fantastiskt! Färre än tio anmälda våldäkter utförda av vita mot svarta kvinnor per år. Detta i ett land med ca 300 miljoner invånare. Har du en länk till statistiken?
Citera
2012-11-17, 21:25
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Fantastiskt! Färre än tio anmälda våldäkter utförda av vita mot svarta kvinnor per år. Detta i ett land med ca 300 miljoner invånare. Har du en länk till statistiken?

Jag hade fel, det är inte 30 000 det är 37 000..

http://www.youtube.com/watch?v=iEHD5kaOhoQ kolla 38.11 in. avhandlar år 2005. men jag har sett samma siffror över flera år. Kan inte länka just nu.. Fixar nog fram det senare.
Citera
2012-11-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Jag hade fel, det är inte 30 000 det är 37 000..

http://www.youtube.com/watch?v=iEHD5kaOhoQ kolla 38.11 in. avhandlar år 2005. men jag har sett samma siffror över flera år. Kan inte länka just nu.. Fixar nog fram det senare.
Usch, vidrigt. Tyvärr underbyggs myten om "de rasistiska vita" av media och "komiker" som sådär i förbifarten råkar slänga ur sig att "svarta är ju så förtryckta" och någon meme om att alla svarta "egentligen är oskyldiga" - säg det till de våldtagna flickorna - så svårt är det inte att se färgen på huden på ett vidrigt våldtagande odjur.

All sådan "humor" bojkottar jag numera - man lär sig vilka komiker som är kulturmarxister och det är tyvärr ganska många av dem - lyckligtvis har vi nationella en mycket roligare humor som ersättning till den där kulturmarxistiska humorn som ger lite illamående, spysjuka och skuldkänslor efteråt därför att man innerst inne vet att den innehåller lögnaktiga sublimmeddelanden och driver en sjuk, hatfylld agenda.
Citera
2012-11-17, 22:45
Medlem
Hur många vita våldtas av vita?
Kanske bara är så att våldtäktmän väljer bort negresser för att de är för fula?

Skulle det vara så att färre vita våldtas av vita än av negrer är det för mig klarlagt att negern är mer våldtäktsbenägen än den vite mannen.
Om det förhåller sig på det sättet är det våra politikers skyldighet att sluta ta hit negrer till Sverige.
Citera
2012-11-17, 23:16
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula

Nu lurade du mig att se den filmen igen och en hel timme av min lördagkväll gick åt

Men det är en mycket sevärd film, rekommenderar att alla ser den:
A Conversation About Race
http://www.youtube.com/watch?v=iEHD5kaOhoQ

Topic. Ja det är sjuk överstatistik på svarta och bruna när det gäller att utmärka sig negativt.
Senast redigerad av trickydick 2012-11-17 kl. 23:19.
Citera
2012-11-18, 00:46
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonWHO
Det är riktigt sjukt hur många negrer som dödat vita i USA. Det är fler negrer som dödat vita än vice versa.

http://blackracismandracehatred.blogspot.se/2012/04/simple-naked-and-unanswerable-hatred.html

Varför har amerikansk media mörkat de hatbrotten vita utsatts för? Det är skrämmande hur lik situationen är i Sverige och det är då media jag tänker på.
Situationen är i princip exakt densamma i hela den vita världen. Systematiken i det hela är klockren: det handlar om att förstöra vita samhällen och blanda ut eller förinta vita folk. Detta beror på att de som styr vita samhällen idag är fiender till vita folk, och absolut inte tjänar på att vita styr sig själva och värnar sig själva.

Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
För att media i USA är precis som media i Sverige. Kommunistiska skitstövlar som älskar alla som är lata och tycker man ska trycka ner vita män.
Ett jävla skämt.

De enda som föksöker hålla emot är Fox News.
Nej. Det handlar inte om att media är "kommunistisk". Det handlar om att judar kontrollerar i princip hela den vita världens intellektuella, politiska, kulturella, ekonomiska och finansiella system.

Kommunismen var ett judiskt försök till att förslava vita folk under marxismen, men det sket sig. Nu är kapitalismen/liberalismen deras främsta vapen, och det är betydligt effektivare, eftersom kommunismen till slut förintar sig själv. Den internationella judekapitalismen/globalismen är däremot självlevande; en hydra - hugger man av ett huvud, så växer två nya ut. Den extremt skadliga kapitalismen håller sig vid liv på egen hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in