2023-12-14, 21:55
  #6469
Medlem
Kul för alla Patron-användare att deras pengar går till böter och skadestånd till en före detta höjdhoppare.
Citera
2023-12-14, 23:06
  #6470
Medlem
st33rs avatar
Vad bestod förtalet mot Sjöberg om ? Horköp?

Jag tror sannolikheten är närmare 100 % att Sjöberg nån gång köpt sex av en hora.
På samma sätt som han varit involverad i shady kokain-buissness på en misslyckad nivå.
Citera
2023-12-14, 23:51
  #6471
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Vad bestod förtalet mot Sjöberg om ? Horköp?

Jag tror sannolikheten är närmare 100 % att Sjöberg nån gång köpt sex av en hora.
På samma sätt som han varit involverad i shady kokain-buissness på en misslyckad nivå.

ja på allt.
Citera
2023-12-15, 07:40
  #6472
Medlem
ursprungsindians avatar
Varför tas diskussionen om Soneby vs Sjöberg i tråden om AMK? Det finns en skvallertråd om Soneby.
Citera
2023-12-15, 10:38
  #6473
Medlem
Lenny Xs avatar
Bra avsnitt igår. T.o.m över 2tim!

Skönt med en paus från några återkommande gäster.
På tal om dem, visst var det längesen Agnes gästade?
Citera
2023-12-20, 19:28
  #6474
Medlem
GravitySwitchs avatar
Det var ett inspirerande, mycket bra och speciellt avsnitt idag trots att det bara var två i studion. Imorgon är det Jonathan Rollings så det kommer väl bara bli anekdoter om Jonathan Rollings och alla saker Jonathan Rollings har gjort och varit med om. Hundra ”yeah man” och när någon gäst försöker byta ämne kommer Jonathan Rollings hitta ett sätt att styra in det ämnet på det viktiga ämnet ”Jonathan Rollings”. Skoj… om man är intresserad av allt Jonathan Rollings då… så spännande att amerikaner alltid kan få allt att handla om de själva. Boltes from another mother. Hoppas de får med andra bra gäster iaf, Viktor Engberg eller någon.
Citera
2023-12-20, 22:14
  #6475
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Det var ett inspirerande, mycket bra och speciellt avsnitt idag trots att det bara var två i studion. Imorgon är det Jonathan Rollings så det kommer väl bara bli anekdoter om Jonathan Rollings och alla saker Jonathan Rollings har gjort och varit med om. Hundra ”yeah man” och när någon gäst försöker byta ämne kommer Jonathan Rollings hitta ett sätt att styra in det ämnet på det viktiga ämnet ”Jonathan Rollings”. Skoj… om man är intresserad av allt Jonathan Rollings då… så spännande att amerikaner alltid kan få allt att handla om de själva. Boltes from another mother. Hoppas de får med andra bra gäster iaf, Viktor Engberg eller någon.

Johnathan tycker jag är rätt ok oftast, det värsta med honom är att han älskar Hamas, men jag tror inte han fattar ett skit av konflikten egentligen, han är för lat/feg för att bry sig. Han tar bara sin polare Amats version och skiter i Israeliska gisslan, barn och kvinnor som gruppvåldtas och torteras och bränns till döds.

Men Boltes är ju totalt outhärdlig. Duktig liten SVT-hora som aldrig tar en skarp ståndpunkt och kommer med sina extra betonade ”JU”. Han är inte klok.
Citera
2023-12-21, 00:44
  #6476
Medlem
GravitySwitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runarSten
Johnathan tycker jag är rätt ok oftast, det värsta med honom är att han älskar Hamas

Jag har inget emot Jonathan Rollings. Han är bara jävligt tråkig för att han pratar BARA om sig själv. BARA om sig själv. Som person annars är han dunder. Du säger att han älskar hamas? Lol va? TrollPeter på den.
Citera
2023-12-21, 06:22
  #6477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Jag har inget emot Jonathan Rollings. Han är bara jävligt tråkig för att han pratar BARA om sig själv. BARA om sig själv. Som person annars är han dunder. Du säger att han älskar hamas? Lol va? TrollPeter på den.

Nja, lyssna på hans podcast Så Vad Händer som han kör med Amat, efter attacken i Oktober sitter han bara och tycker synd om Palestinier och håller med sin polare om att såhär ser av-kolonisering ut. Det är att förlåta och OK:a Hamas.

Intressant poäng med hans självupptagenhet, har inte tänkt på det tidigare, ska lyssna och se!
Citera
2023-12-21, 17:36
  #6478
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Det var ett inspirerande, mycket bra och speciellt avsnitt idag trots att det bara var två i studion. Imorgon är det Jonathan Rollings så det kommer väl bara bli anekdoter om Jonathan Rollings och alla saker Jonathan Rollings har gjort och varit med om. Hundra ”yeah man” och när någon gäst försöker byta ämne kommer Jonathan Rollings hitta ett sätt att styra in det ämnet på det viktiga ämnet ”Jonathan Rollings”. Skoj… om man är intresserad av allt Jonathan Rollings då… så spännande att amerikaner alltid kan få allt att handla om de själva. Boltes from another mother. Hoppas de får med andra bra gäster iaf, Viktor Engberg eller någon.
Gillade särskilt Robins instick om Bianca Wahlgren även om det var att sparka in vidöppna dörrar.
Citera
2023-12-21, 18:05
  #6479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Jag har inget emot Jonathan Rollings. Han är bara jävligt tråkig för att han pratar BARA om sig själv. BARA om sig själv. Som person annars är han dunder.

Man är väl jävligt tråkig om man pratar om andra? Det man ska prata om är sig själv eller om saker, fenomen och händelser. Då är man inte tråkig. Vem orkar ens lyssna på människor som är fullt upptagna med att prata om andra människor?
Citera
2024-01-04, 16:52
  #6480
Medlem
blodpalts avatar
Såg att Sporrong får ensam vårdnad om sina barn, är det någon som hört vad som hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in