2020-09-26, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Ojoj, Martin betalade Sebastian när han fyllde in för honom.

Fair enough, han gjorde ju Martins jobb. Skulle vara intressant att veta vilka summor han betalar. Spelar väl ingen roll egentligen, men lite småintressant.

En femhundring, tusenlapp?
En tusing skulle jag gissa, han betalar ju Robin 500/h.
Citera
2020-09-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
En tusing skulle jag gissa, han betalar ju Robin 500/h.

Fick han ett återfall i glädjens rus av att se lite stålar trilla in på kontot? Han lät ju väldigt "sömndrycken" i avsnittet efter eller är det Järpehag som är Sonebys bensokran?
Citera
2020-09-27, 16:36
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
"De hade inga virus på internetsystemet för min pappa hade kontor där" - Sebastian Järpehag

Fascinerad över hur en vuxen människa kan låta så mycket som ett barn och som en 60-talist i samma mening.
Lät lite knäppt ja. Som om hans pappa hade koll på varje installerat program på varje dator där, och visste via telepati ifall något virus kommit in i någon av datorerna på nätverket.

Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Jag tyckte det var ovanligt "kackligt", det var kul att en oväntat gäst som Peg kom dit, men tycker det mest var prat i mun på varandra och så pratade Jonathan Rollins om att han inte torkar röven med toapapper. :P Hade behövts nån bättre bakom rodret än Sebbe Järpehag.
Lite synd att ha med gäster under de omständigheterna. Var ju inte många ord som sas per gäst.
Citera
2020-09-28, 19:15
Medlem
Lonlines avatar
Gaggigt och tråkigt som vanligt när chatrine redux är med. Vill ju så gärna Amk bli AMK igen 1😣
Citera
2020-09-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Gaggigt och tråkigt som vanligt när chatrine redux är med. Vill ju så gärna Amk bli AMK igen 1😣

Instämmer. Idag var nog hennes bottennotering.
Börjar tappa hoppet om AMK, Soneby är fortfarande jävligt bra när han sätter den sidan till, men gästlistan är ju så fruktansvärt upprepande och enahanda.
Citera
2020-09-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Instämmer. Idag var nog hennes bottennotering.
Börjar tappa hoppet om AMK, Soneby är fortfarande jävligt bra när han sätter den sidan till, men gästlistan är ju så fruktansvärt upprepande och enahanda.

Sonebys skiva har ju dock gått varvet runt, varenda story han bjuder på är ju en återupprepning ifrån tidigare podavsnitt.
Citera
2020-09-29, 10:06
Medlem
Gårdagen var hemsk. Le reux är är bara jobbig och Martins eviga tjatande om matbrist och att Trump kommer sitta kvar även om han förlorar (fast han förra veckan fick höra från en amerikan att det inte är möjligt) börjar få mig att tröttna. Tyckte det började riktigt bra efter sommaren men nu är det tillbaka på väg ner.
Citera
2020-09-29, 10:24
Medlem
sk0gens avatar
Haha.Martin är så narcissistisk att han blir personligt kränkt av reklambanners på Facebook som ger honom tips på fula kläder ?

Vi behöver nog ta kål på myten nu om hur oerhört välriktad nätreklam är . Att få porreklam betyder inte som den populära uppfattningen gör gällande, att man varit på porrsidor. Det kan räcka med att de gissar att man är en man.

Att man handlar dyra märkeskläder av italienska märken från en snobbiga klädbutik gör dig inte immun mot att få reklam från säg..Dressman. Reklam-cookies anpassningen är ingen hyperibtelligent AI.
Citera
2020-09-29, 16:26
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Sonebys skiva har ju dock gått varvet runt, varenda story han bjuder på är ju en återupprepning ifrån tidigare podavsnitt.

Tänkte på det idag när Martin återigen spelar upp Jamie Foxx diss av nån okänd komiker på en gammal roast, Jamie Foxxs prat om den kommande Mike Tyson-filmen, sen att han hängt med Limp Bizkit.. Var säkert fler grejer som var återanvända. Kim W sa ju iaf emot honom när han tog upp bibeln. Tycker dock dagens avsnitt var ganska bra, men hade ditt inlägg färskt i minnet!

Citat:
Ursprungligen postat av Jazzkorv
Gårdagen var hemsk. Le reux är är bara jobbig och Martins eviga tjatande om matbrist och att Trump kommer sitta kvar även om han förlorar (fast han förra veckan fick höra från en amerikan att det inte är möjligt) börjar få mig att tröttna. Tyckte det började riktigt bra efter sommaren men nu är det tillbaka på väg ner.

Ja, det börjar bli riktigt tröttsamt.Tänkte också på det att Rollins sa att Trump inte kan sitta kvar vid förlust. Men LeRoux är väl för dum för att kunna säga emot Martins påstående. Tror han och vill han verkligen att USA går under?
Citera
2020-09-29, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Tänkte på det idag när Martin återigen spelar upp Jamie Foxx diss av nån okänd komiker på en gammal roast, Jamie Foxxs prat om den kommande Mike Tyson-filmen, sen att han hängt med Limp Bizkit.. Var säkert fler grejer som var återanvända. Kim W sa ju iaf emot honom när han tog upp bibeln. Tycker dock dagens avsnitt var ganska bra, men hade ditt inlägg färskt i minnet!

Är så utan att överdriva varje avsnitt. Det spelar ingen roll vilket ämne det berör, antingen hamnar det tillbaka på hans tid i Japan som bartender, hans kompis som skaffa handstatueringar för att inte vilja jobba på bank (otroligt platt historia för övrigt) eller att han har bott i Gamla Stan.

Finns säkerligen en jävla massa fler men jag saknar tankekraften såhär i tentatider för att dra något mer ur röven.

Märks även på Patreon när AMK har YTD-low medan Gott snack har ATH. Förut viftade jag bort tanken att AMK inte finns om ett år - men tanken börjar slå mig nu. Det är ett haveri för stunden.
Citera
2020-09-29, 17:42
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Märks även på Patreon när AMK har YTD-low medan Gott snack har ATH. Förut viftade jag bort tanken att AMK inte finns om ett år - men tanken börjar slå mig nu. Det är ett haveri för stunden.

Synd, för även om AMK tappat nerven betydligt sista året så är det ändå tusen gånger mer underhållande än "gott snack" som jag öht inte fattar varför den nämns i denna tråd om och om igen. Poddarna är inte ens jämförbara? i AMK skapar ändå nån sorts samtal med folk vana att vara underhållande. Gott snack känns som nån sorts stockholmversion av "tack för kaffet". Jaha nån som heter Jesper bowlar. Han söp igår. Intresse: noll. De ÄR liksom ingenting nån av dem. Supertrist pod.
Senast redigerad av st33r 2020-09-29 kl. 17:48.
Citera
2020-09-29, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Synd, för även om AMK tappat nerven betydligt sista året så är det ändå tusen gånger mer underhållande än "gott snack" som jag öht inte fattar varför den nämns i denna tråd om och om igen. Poddarna är inte ens jämförbara? i AMK skapar ändå nån sorts samtal med folk vana att vara underhållande. Gott snack känns som nån sorts stockholmversion av "tack för kaffet". Jaha nån som heter Jesper bowlar. Han söp igår. Intresse: noll. De ÄR liksom ingenting nån av dem. Supertrist pod.

Jag skapade en relation mellan morgonpoddarna och populariteten. Jag jämförde inte innehållet. Jag poängterade att AMK är på en brant nedskala i populäritet.

Märks tydligt att du inte är Patreon till Gott Snack, och därför är det även märkligt att du uttalar dig om podden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in