2020-02-21, 14:16
Medlem
Luckyhorses avatar
Börjat lyssna igen lite smått sen 2 veckor tillbaka och känns som avsnitten blir bättre än genomsnittet när antingen nån av isakarna är med lr Henrik nyblom
Citera
2020-02-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo
Jävlar va töntig du är.
Känner du dig cool när du "sätter dit" folk online?
Det är så jävla uppenbart att du hatar tjejer för att du är en incel. Gå och göm dig.

My är bland de med minst myt-vibbar. "Ni" som tycker det har inte haft ett enda jävla belägg mer än att hon drog en stor siffra när hon nämnde dessa droger. Uppenbar mytoman ^^.

Ont, jag tycker My är helt okay men jag spyyyr fan på Henrik Nyblom.
Han påminner om Marcus Berggren fast utan någon som helst social fingertoppskänsla.

Huh? Det är väl uppenbart för varenda jävel med personkännedom att hennes tråkiga, ämnesbytande historier om henne själv är helt dragna ur röven? Jag, jag, jag hela tiden.......

Ja, jag är jättetöntig och superincel.... Vi har haft konflikt tidigare och likt alla andra satte jag dig på pottan då med. Att du ens försöker kalla mig för incel gör dig till alla tiders stora förlorare. Vad är jag mer? Nazist?

Nej, jag känner mig inte cool av att hänga på flashback men känga börs ge till dem som förtjänar det.

Att folk som du går i brärsen för AMK ger större utslag på "tönt-radarn'.

Edit: Märks att du inte förstår humor utan endast vill ha lite sällskap om du tycker Marcus och Henrik inte är roliga.
Senast redigerad av egenvilja 2020-02-21 kl. 18:48.
Citera
2020-02-21, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Huh? Det är väl uppenbart för varenda jävel med personkännedom att hennes tråkiga, ämnesbytande historier om henne själv är helt dragna ur röven? Jag, jag, jag hela tiden.......

Ja, jag är jättetöntig och superincel.... Vi har haft konflikt tidigare och likt alla andra satte jag dig på pottan då med. Att du ens försöker kalla mig för incel gör dig till alla tiders stora förlorare. Vad är jag mer? Nazist?

Nej, jag känner mig inte cool av att hänga på flashback men känga börs ge till dem som förtjänar det.

Att folk som du går i brärsen för AMK ger större utslag på "tönt-radarn'.

Edit: Märks att du inte förstår humor utan endast vill ha lite sällskap om du tycker Marcus och Henrik inte är roliga.

Bräschen.
Citera
2020-02-21, 23:34
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Slitzbrudgrejen har hon tagit upp innan. Då har jag för mig den var mer kryddad. Att det var ett riktigt porrklipp någon klistrat in hennes ansikte på. Nu var det ett bildspel och scenen när Linda Rosing hade sex i Big brother. Och att det var hennes vän som gjort det, nu hade de inte fått fast någon. My "Mytomanen"! Hon kan säkert vart med om allt hon säger, men det känns som sagt ofta som hon verkligen måste komma in med anekdoter på allt som är kryddade som fan.

Några nämnde Henrik Nyblom. Tycker han är riktigt rolig. Han märker man ju dock att han överdriver för komisk effekt och han fjantar till massa anekdoter. Han får gärna vara med varje vecka. Dock känns det lite ibland som han verkligen vill vara "udda"! Men tycker han är grymt rolig och kreativ.

Exakt !
Minns när hon pratade om porrgrejen sist.
Då sa hon att hon fick veta att det var en killkompis till henne som gjort klippet och att hon blev väldigt ledsen då hon trodde dom var tajta.
Hon sa också att han aldrig talade om varför han gjorde det.

Jag har ingen aning om huruvida hon kryddar eller rentav ljuger, men just den storyn har hon berättat på minst två olika sätt.
Citera
2020-02-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Bräschen.

Förlåt, svenska är inte mitt första språk.
Citera
2020-02-22, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Vad hände med att försvara My(tomanen)?

Du slog ju i bräsen innan och du sa 300 narkotika klassade substanser i Sverige när wiki uppger 160 ish?

Jag väntar ju vänligt på din källa.

Varsågod: https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/forordning-19921554-om-kontroll-av-narkotika_sfs-1992-1554

Att wikipedia uppger färre beror antagligen på att ingen har gjort någon rejäl uppdatering av artikeln sen december 2012 som enligt historiken verkar vara sista gången någon bemödade sig att kolla av mot den senaste bilagan till förordningen.
Citera
2020-02-22, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Varsågod: https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/forordning-19921554-om-kontroll-av-narkotika_sfs-1992-1554

Att wikipedia uppger färre beror antagligen på att ingen har gjort någon rejäl uppdatering av artikeln sen december 2012 som enligt historiken verkar vara sista gången någon bemödade sig att kolla av mot den senaste bilagan till förordningen.

Mucho gracias, jag skummade igenom och vilka härliga minnen man fick av att läsa 25-nbome på listan. Dock tror varken du eller jag att ens hälften av dessa är klassade i Thailand
Citera
2020-02-22, 10:11
Medlem
En svår request, men varför inte försöka..

Har någon en länk till låten isle of you spelade med karakoo (stavning?)
Citera
2020-02-22, 15:23
Medlem
Run3s avatar
Filmpodden ("Håller den") är så kolossalt dålig!!! Varför får man ibland upp den i flödet även som gratislyssnare? Inte roligt när man slår på AMK och så tvingas man lyssna på den skiten. Martin gör verkligen sig själv en björntjänst genom att avslöja för ALLA lyssnare hur dålig den podden är. Å andra sidan är det bra att folk avslöjar bluffen!! Säg NEJ till Patreon!!

Vad för ersättning får ens podd-medlemmarna för att medverka i Martins "premium"-poddar? Jag mår så DÅLIGT av att veta att de slavar för hans skull. Martin profiterar på dessa stackars "komiker"!!
Citera
2020-02-22, 15:34
Medlem
Känns ganska viktigt att vara med i poddar i reklamsyfte. Branne för mig är helt bortglömd när man inte hör honom i poddar och amk exempelvis. Sen som jag sagt tidigare så tycker jag de ska få betalt, men amk kanske inte hade gått runt då
Citera
2020-02-22, 20:09
Medlem
Det finns ingen gäst jag avskyr så mycket som Petter Bristav. När väl truten öppnas på den där dumfnittrande nollan så är det omöjligt för den att stanna. Hugger som en kobra på öppna frågor och tar allt andrum från övriga men har aldrig något vettigt att komma med.
Skönt att han inte är med särskilt ofta.
Citera
2020-02-22, 22:30
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Det finns ingen gäst jag avskyr så mycket som Petter Bristav. När väl truten öppnas på den där dumfnittrande nollan så är det omöjligt för den att stanna. Hugger som en kobra på öppna frågor och tar allt andrum från övriga men har aldrig något vettigt att komma med.
Skönt att han inte är med särskilt ofta.
Han är ju en av de bästa gästerna. Förstår dock att han är för bra för AMK och därmed inte ofta är med. Jag hade heller inte låtit mig bli utnyttjad till att regelbundet jobba gratis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in