2020-02-19, 13:56
Medlem
My fortsätter på mytomanspåret. En lärare som skickar iväg en elev att köpa tuggummi för att sedan tvinga honom stoppa in så många så att han spyr? Att hennes mamma bodde i samma trappuppgång som Salvador Dali? Föga troligt.
Citera
2020-02-19, 14:42
Medlem
Åh nej, det räckte med Marcus Berggren. Inte mer mytomani i amk
Citera
2020-02-19, 15:53
Medlem
slimmbos avatar
Kan Henrik Nyblom aldrig hålla käften.
Fyfan va störig han är när han avbryter alla hela jävla tiden.
Hoppas han tackar nej till AMK för resten av sitt liv.
Citera
2020-02-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo
Kan Henrik Nyblom aldrig hålla käften.
Fyfan va störig han är när han avbryter alla hela jävla tiden.
Hoppas han tackar nej till AMK för resten av sitt liv.

Henrik Nyblom tycker jag verkligen är bland dom bästa, bara glad att han är med mer igen. Om man ställer honom mot tex Impro Erik eller Jens Falk är det ju många klasser mellan. Förstår din poäng men dom värsta på att avbryta och ta över måste väl ändå vara Råland eller Klara?
Citera
2020-02-19, 21:24
Medlem
Blorkums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzkorv
Henrik Nyblom tycker jag verkligen är bland dom bästa, bara glad att han är med mer igen. Om man ställer honom mot tex Impro Erik eller Jens Falk är det ju många klasser mellan. Förstår din poäng men dom värsta på att avbryta och ta över måste väl ändå vara Råland eller Klara?
Håller med, uppskattar också Henrik. Kanske hade blivit för mycket om han var med hela tiden. Men som i dag när resten av deltagarna är högst mediokra så lyfter han stämningen, gör inget att han "tar över".
Citera
2020-02-19, 22:34
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeeOne
My fortsätter på mytomanspåret. En lärare som skickar iväg en elev att köpa tuggummi för att sedan tvinga honom stoppa in så många så att han spyr? Att hennes mamma bodde i samma trappuppgång som Salvador Dali? Föga troligt.
Att My kom på bildläraren med att gå iväg och dricka alkohol under lektionstid.
Att precis när My åkte utomlands så var det någon på hennes skola som gjorde ett fejkat videoklipp där hon framstod som en Slitz-modell, och kvalitén var tydligen så trovärdig att alla förutom hennes syster gick på det.
My har bott i Skottland.
My har två barn, varav det ena ska börja på högstadiet.
Mys ex-man var konstnär/serietecknare.

Det är väl klart att varje enskild sak som My har varit med om är möjlig. Men hon har ju nästan alltid någon mer eller mindre bisarr historia som hon själv varit med om oavsett samtalsämne. Sedan låter det lite tvångsmässigt hur hon slänger ur sig fakta/anekdoter.
Citera
2020-02-20, 10:11
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Att My kom på bildläraren med att gå iväg och dricka alkohol under lektionstid.
Att precis när My åkte utomlands så var det någon på hennes skola som gjorde ett fejkat videoklipp där hon framstod som en Slitz-modell, och kvalitén var tydligen så trovärdig att alla förutom hennes syster gick på det.
My har bott i Skottland.
My har två barn, varav det ena ska börja på högstadiet.
Mys ex-man var konstnär/serietecknare.

Det är väl klart att varje enskild sak som My har varit med om är möjlig. Men hon har ju nästan alltid någon mer eller mindre bisarr historia som hon själv varit med om oavsett samtalsämne. Sedan låter det lite tvångsmässigt hur hon slänger ur sig fakta/anekdoter.

Slitzbrudgrejen har hon tagit upp innan. Då har jag för mig den var mer kryddad. Att det var ett riktigt porrklipp någon klistrat in hennes ansikte på. Nu var det ett bildspel och scenen när Linda Rosing hade sex i Big brother. Och att det var hennes vän som gjort det, nu hade de inte fått fast någon. My "Mytomanen"! Hon kan säkert vart med om allt hon säger, men det känns som sagt ofta som hon verkligen måste komma in med anekdoter på allt som är kryddade som fan.

Några nämnde Henrik Nyblom. Tycker han är riktigt rolig. Han märker man ju dock att han överdriver för komisk effekt och han fjantar till massa anekdoter. Han får gärna vara med varje vecka. Dock känns det lite ibland som han verkligen vill vara "udda"! Men tycker han är grymt rolig och kreativ.
Citera
2020-02-20, 18:39
Medlem
swimp78s avatar
Jag tycker My framstår som torr präktig och trovärdig .
Jag tror på henne

Marcus Berggren däremot (är han ovän m soneby? Är aldrig med numer) kändes hundra procent mytoman. Trodde inte på en enda av hans jävla berättelser från uppväxten (alltid kryddade med tråkiga crazy liknelser ) När han fick följdfrågor blev han undvikande och hal.

Nu ska jag hitta på en typisk berggren-story:

"ja en kelle i min klass dårå i Kungälv va, han skulle bli poet va, Å hade basker och läste kafka å lyssna på KENT och så på avslutningen dårå, ja då sket han på sej i sin kafkabok!! ! Fattar ni? Å de luktade ju som feskekörka som ruttnat i en rutten hink me han :: Daniel sjödins testiklar .. som snaskar Nemo hedens förhud från 20011.:. .. så lukta han va.. så han kallades "Sketa-kafkan" resten av skoltiden dårå!"
"Hur sket han på sig på en bok?"
"Jaaaaarru eeeh jaaa de va väl nån sån där ni vet ’KONST’ grej då... Ni vet.. runda glasögon, runka i en strumpa i morsans byrålåda .. ääää Äh vet inte ... men FYFAN va de stank asså! Folk i Majorna svimma fan av stanken asså! O nu bor killen i aaaaamerika då å han försöker va performance -konstnär o röker crack!"
Senast redigerad av swimp78 2020-02-20 kl. 18:44.
Citera
2020-02-20, 20:04
Medlem
Marcus Berggren har varit utbränd och gör väl inte många knop generellt, även om han har kommit igång med standupen igen, i alla fall lite grann. Jag vet inte hur hans relation med Soneby är, men jag tror inte Berggren är så himla morgonpigg av sig, och det spelar säkert in.
Citera
2020-02-20, 22:31
Medlem
Skillnaden mellan Marcus och My är att Marcus är rolig, då får man krydda.

My är bara patetisk med sin darrande ljugande röst.
Citera
2020-02-20, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Marcus Berggren har varit utbränd och gör väl inte många knop generellt, även om han har kommit igång med standupen igen, i alla fall lite grann. Jag vet inte hur hans relation med Soneby är, men jag tror inte Berggren är så himla morgonpigg av sig, och det spelar säkert in.

Vad hände med att försvara My(tomanen)?

Du slog ju i bräsen innan och du sa 300 narkotika klassade substanser i Sverige när wiki uppger 160 ish?

Jag väntar ju vänligt på din källa.
Citera
2020-02-21, 12:23
Medlem
slimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Vad hände med att försvara My(tomanen)?

Du slog ju i bräsen innan och du sa 300 narkotika klassade substanser i Sverige när wiki uppger 160 ish?

Jag väntar ju vänligt på din källa.

Jävlar va töntig du är.
Känner du dig cool när du "sätter dit" folk online?
Det är så jävla uppenbart att du hatar tjejer för att du är en incel. Gå och göm dig.

My är bland de med minst myt-vibbar. "Ni" som tycker det har inte haft ett enda jävla belägg mer än att hon drog en stor siffra när hon nämnde dessa droger. Uppenbar mytoman ^^.

Ont, jag tycker My är helt okay men jag spyyyr fan på Henrik Nyblom.
Han påminner om Marcus Berggren fast utan någon som helst social fingertoppskänsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in