2019-04-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Martin sen igen! Snacka och nonchalant att gång på gång komma försent. Jävla tonårsfasoner att inte kunna hålla tider.

Godtar en försening, vem har inte försovit sig till jobbet? Men att missköta sitt jobb så pass att ha med två skriktjejer per program är för fan oförsvarbart.

Jag är mer imponerad av Robin, så vitt jag vet har han aldrig missat en dag han vart inbokad.
Citera
2019-04-10, 20:30
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Godtar en försening, vem har inte försovit sig till jobbet? Men att missköta sitt jobb så pass att ha med två skriktjejer per program är för fan oförsvarbart.

Jag är mer imponerad av Robin, så vitt jag vet har han aldrig missat en dag han vart inbokad.
Jag har aldrig försåvit mig. Godtar EN försening men inte återkommande. Är så respektlöst!
Jo, det kan bli lite jobbigt för öronen med skrikande medverkande.
Citera
2019-04-11, 00:19
Medlem
LemPicas avatar
Jag tyckte att onsdagens avsnitt var bättre än på länge.
Skrattade högt flera gånger.
Trevligt som omväxling.
Citera
2019-04-11, 13:47
Medlem
Kul att de får med en gäst som Sarah Sjöström. Synd bara att de har den där amerikanska tjejen som låter som att hon är mitt i ett gangbang så fort hon yttrar ett ord.
Citera
2019-04-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeeOne
Kul att de får med en gäst som Sarah Sjöström. Synd bara att de har den där amerikanska tjejen som låter som att hon är mitt i ett gangbang så fort hon yttrar ett ord.

Snålt att göra sista halvtimmen Patreonexklusiv dock. Får man avdrag som Patreon på alla usla avsnitt med?
Citera
2019-04-12, 05:50
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Snålt att göra sista halvtimmen Patreonexklusiv dock. Får man avdrag som Patreon på alla usla avsnitt med?
Fast det är ju asrimligt att göra sista halvtimmen Patreonexklusiv. Nu får ju äntligen Patreon-givarna lite avkastning på sina donationer. Detta säger jag som inte ens är en patreon.

I övrigt ballt med en sån stor gäst. Synd bara på att det var lite för många i studion, och att hon amerikanskan var med. Jobbig gäst.
Citera
2019-04-12, 06:35
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag tyckte att onsdagens avsnitt var bättre än på länge.
Skrattade högt flera gånger.
Trevligt som omväxling.

Håller med på alla punkter
Citera
2019-04-12, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Fast det är ju asrimligt att göra sista halvtimmen Patreonexklusiv. Nu får ju äntligen Patreon-givarna lite avkastning på sina donationer. Detta säger jag som inte ens är en patreon.

I övrigt ballt med en sån stor gäst. Synd bara på att det var lite för många i studion, och att hon amerikanskan var med. Jobbig gäst.

Jo, jag håller med dig att det är rimligt men jag tycker fortfarande det känns snålt. TSKAOS släppte t.ex. avsnittet med S. Sjöström fritt för alla. Jag är nog bara trött på clickbaits överlag.
Citera
2019-04-16, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Om man blev lite skärrad av Ilar-gate så kan man ju roa sig med att leta upp avsnittet när Martin skällde ut Isidor(?) för att han pratade för mycket och avsnitt då Kim W fick sig en hårtork för att han var för skamlös i sitt pluggande.

Eller sexrobotdiskussionerna, för all del.

Jag kom att tänka på den utskällningen när Isidor var med sist - någon som minns datum eller närheten av datumet?

Det måste ha vart när det var som allra sämst mellan Martin och hans brud.
Citera
2019-04-17, 17:43
Medlem
garderobsbogs avatar
Citat:
Jag kom att tänka på den utskällningen när Isidor var med sist - någon som minns datum eller närheten av datumet?

Vill också gärna veta, har totalt missat detta.
Citera
2019-04-18, 15:29
Medlem
Bemwindos avatar
Citat:

Var det inte Thapper som fick skit för att han pratade för mycket? Kan inte minnas att Isidor fått skäll.
Isåfall är det cirka 61 minuter in i det här avsnittet : http://morgon.amk.libsynpro.com/amk-morgon-29-januari
Citera
2019-04-18, 15:58
Medlem
Run3s avatar
Helt sjukt äckligt med han i måndagens avsnitt som håller på med BDSM och inte skäms för det. Vad heter han så jag vet vilka avsnitt jag ska undvika i framtiden? Simon Gärdenfors, Thomas Eriksson eller Filip Andersson? Vidrigt att höra honom gotta sig i kedjor, läder, gasmasker, etc. 🤢🤮

Inte illa menat, men angående Fanny Agazzi så får jag ofta för mig att hon har någon kognitiv funktionsnedsättning. Samtidigt kläcker hon ibland ur sig något som faktiskt är intelligent och relevant, och hon verkar ju också ha en del standup-gigg. Man undrar ju om det är lyteskomik hon sysslar med på sina standups, och om hon har någon form av autism och därför gör dig väldigt dålig i sociala sammanhang som i radion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in