2018-03-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Har Branne en beef med Martin nu också eftersom han inte dyker upp i podden? Började han typ veva eller ville ”gå ut och göra upp” eller liknande när han blev purken på gärdenfors ? Isåfall förstår jag om Martin inte vill ha honom där om han är så obalanserad.

Hahaha vilken syn, Branne vill göra upp..

Är det där avsnittet från pizzerian Patreon only? Dyker inte upp i min feed..
Citera
2018-03-13, 16:39
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Hahaha vilken syn, Branne vill göra upp..

Är det där avsnittet från pizzerian Patreon only? Dyker inte upp i min feed..

Nej det var för några veckor sen
Branne blev sur på gärdenfors och har inte varit med sen dess
Tyckte det antytts att han var på ”ska vi slåss eller”-nivå men minns inte var.
Citera
2018-03-13, 16:56
Medlem
Citat:
Nej det var för några veckor sen
Branne blev sur på gärdenfors och har inte varit med sen dess
Tyckte det antytts att han var på ”ska vi slåss eller”-nivå men minns inte var.

Jo jag minns avsnittet mycket väl, att de drev med Brannes jobb. Han sa väl "vi tar det efter" när de ifrågasatte om han var sur, satt helt tyst.

Brannes arbetsgivares VD har ju varit med i AMK Morgon ett par gånger och lyssnar förmodligen ofta, därför är Branne mycket försiktig med att associeras med sitt arbete i poddar. Nu kamske Vdn blev putt och därför håller han sig undan.
Citera
2018-03-13, 17:11
Medlem
Han sa bara att vi tar det efter? Vadå att han inte ville diskutera situationen i podden gör honom bara till en större människa?

Tycker dock Gärdenfors förtjänade en käftsmäll som han höll på - Branne sa klart och tydligt och vilket alla vet sedan innan att han inte ville prata om sitt jobb offentligt. Vilket man kan förstå? Han jobbar fortfarande med kunder och klienter och då är det viktigt att ge ett förtroende ingivande intryck.

Simon däremot verkar dock som höjden av labila människor och en riktigt dryg "kompis"..
Citera
2018-03-13, 17:12
Medlem
Jag var inne och tittade lite i chattfeeden på Mixlr - herregud vilken låg nivå som hålls. Pinsamt att vara ett "fan" av AMK tack vare dessa människor.
Citera
2018-03-13, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Han sa bara att vi tar det efter? Vadå att han inte ville diskutera situationen i podden gör honom bara till en större människa?

Tycker dock Gärdenfors förtjänade en käftsmäll som han höll på - Branne sa klart och tydligt och vilket alla vet sedan innan att han inte ville prata om sitt jobb offentligt. Vilket man kan förstå? Han jobbar fortfarande med kunder och klienter och då är det viktigt att ge ett förtroende ingivande intryck.

Simon däremot verkar dock som höjden av labila människor och en riktigt dryg "kompis"..

Verkligen, helt förståeligt av Branne, det försvarades senare med att "Branne som alltid trycker på känsliga knappar, men när man gör det med honom så..."

Båda har väl sina poänger, men juggen har en poäng eftersom han jobbar med klienter. Men i nöjes-sverige ses det väl ner på "riktiga" jobb.

Hoppas han kommer tillbaka framöver, särskilt nu när han inte gör sin egen podd med Ahmed.
Citera
2018-03-13, 17:33
Medlem
Citat:
Jag var inne och tittade lite i chattfeeden på Mixlr - herregud vilken låg nivå som hålls. Pinsamt att vara ett "fan" av AMK tack vare dessa människor.

Martin har kommenterat det och det finns ju en anledning till att de aldrig läser upp kommentarer därifrån.
Citera
2018-03-13, 17:46
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Martin har kommenterat det och det finns ju en anledning till att de aldrig läser upp kommentarer därifrån.
Var väl någon vecka sedan han kommenterade chatten i podden och delar av chattfolket gick bananas både i chatten och på facebookgruppen.

Ibland tycker jag att chatten fyller en funktion när länkar skickas och så men ofta är det ju bara patetiska rop efter uppmärksamhet.
Citera
2018-03-14, 16:06
Medlem
swimp78s avatar
Citat:

Branne pavolvic är ju själv en stor mobbare, vilket han uppvisat i poddarna han deltagit i. En dryg jävel som vill spotta på andra men inte tål att nån retas med honom. Han verkar vara narcissist.
Senast redigerad av swimp78 2018-03-14 kl. 16:08.
Citera
2018-03-14, 18:44
Medlem
Citat:
Branne pavolvic är ju själv en stor mobbare, vilket han uppvisat i poddarna han deltagit i. En dryg jävel som vill spotta på andra men inte tål att nån retas med honom. Han verkar vara narcissist.

Egentligen jävlas han på ett kamratligt sätt. Det är lite hans grej. Han cuckifierar Brenning inte för att på riktigt vilja skada Brennings självkänsla. Mer för att liva upp stämningen och komma närmare "offret". Men visst han har en lite mer narcissistisk framtoning än andra. Fast man vänjer ju sig vid det, speciellt i och med att han ändå för intressanta diskussioner.
Citera
2018-03-14, 19:02
Medlem
Var lite obehagligt när Martin förlöjligade och nästan skällde ut Ilar då hon mitt i sändning lyfte upp sin hund. Kul med drama. Men det var svårt att inte tycka lite synd om Ilar. Kanske bara jag som inbillade mig men visst blev det väldigt spänt och irriterat?
Citera
2018-03-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slamdunk
https://youtu.be/0pXyEiYzzT4

Spola 50 sec in I klippet, är inte det Johanes Brenning som glider in i bild?

Brenning var ju nyligen i staterna med Gärdenfors. Så han kan absolut ha sprungit på denna amerikanske herre. Men inte just i den videon du länkade till eftersom den är från 2016. Vidare har vi ingen prankkultur i Sverige så sammantaget kan vi utesluta att det är Brenning.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in