2014-01-15, 23:07
Medlem
Robertuzs avatar
Martin Soneby är king och kommer förbli detta, Fritte är för akademisk och helt enkelt tråkig.
Citera
2014-01-16, 00:21
Medlem
barnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertuz
Martin Soneby är king och kommer förbli detta, Fritte är för akademisk och helt enkelt tråkig.

Spot on. Fritte har missförstått detta med humor - det är inget man ska intellektualisera. Även om man kan. Vill man göra det så får man skriva en avhandling eller dylikt. Å andra sidan ska man inte kasta för mkt skit på Fritte, han har en del positiva sidor också. Synd att han måste försöka vara smart hela tiden.
Citera
2014-01-16, 17:57
Medlem
Ronilles avatar
Tycker också att Nisse är rolig och precis som redan nämnts, Soneby och han har någon kemi som fungerar.
Citera
2014-01-16, 19:53
Medlem
swimp78s avatar
Vad heter den urtriste fan som var med i förrförra avsnittet, som har en föreställning som heter "Allt är floristerns fel" eller liknande? Så osannlikt tråkig människa! Så tråkig att klockorna stannar.

Han David Sundin är ju däremot jätterolig. Han skulle passa utmärkt ihop med Sonneby och Fritte som fast team. Men jag har fått intrycket av att han är på en lite mer "upptagen" nivå karriärsmässigt för att sitta där vecka efter vecka. Han har ju jobbat med killinggänget och allt..
Citera
2014-01-16, 20:01
Medlem
barnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Vad heter den urtriste fan som var med i förrförra avsnittet, som har en föreställning som heter "Allt är floristerns fel" eller liknande? Så osannlikt tråkig människa! Så tråkig att klockorna stannar.

Han David Sundin är ju däremot jätterolig. Han skulle passa utmärkt ihop med Sonneby och Fritte som fast team. Men jag har fått intrycket av att han är på en lite mer "upptagen" nivå karriärsmässigt för att sitta där vecka efter vecka. Han har ju jobbat med killinggänget och allt..

Han jobbar som reklamare och har ett jävligt späckat schema kan jag meddela.
Citera
2014-01-16, 20:48
Medlem
camejos avatar
Citat:

Isak Jansson.

David Sundin skulle passa jättebra. Gillar hans lite absurda humor. Kvick är han också.
Citera
2014-01-21, 18:29
Medlem
canadianresourcess avatar
Bobo Krull som ersättare av Druid. Hade vart fett.
Citera
2014-01-22, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canadianresources
Bobo Krull som ersättare av Druid. Hade vart fett.
Bobo hade varit fet som ersättare av vem som helst. Druid. Prins Daniel. Christer Björkman. Annie Lööf.
Det är öht för lite Bobo Krull i världen.
Citera
2014-01-23, 08:52
Medlem
Dom bästa avsnitten är när fritte är borta, sorry.
Förra avsnittet med Hallberg, Sundin och Soneby var guld.
Citera
2014-01-23, 09:24
Medlem
swimp78s avatar
Jag får gåshud av obehag när Nisse Hallberg försöker vara rolig genom att föreställa rösten. Ofta blir det nån sorts ocharmigt kraxande bara. Får Karl-Axel Björnberg-vibbar.
Citera
2014-01-24, 21:15
Medlem
Citat:
Jag får gåshud av obehag när Nisse Hallberg försöker vara rolig genom att föreställa rösten. Ofta blir det nån sorts ocharmigt kraxande bara. Får Karl-Axel Björnberg-vibbar.

Det absolut värsta är när han försöker spela en liten pojke på 5 år. Han låter helt utvecklingsstörd då. SLUTA MED DET!
Citera
2014-01-28, 20:14
Medlem
Ronilles avatar
Ni har väl inte missat Sonebys ASK-konto? Hysteriskt roligt måste jag säga. www.ask.fm/martinsoneby väl värd en titt om man gillar den typ av humor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in