Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-18, 03:51
Medlem
elektronikfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Du skrev att vattenpiptobak inte var avsedd för halsbloss men vet inte hur jag ska tolka det, det är ganska sent ändå. Men jag drar halsbloss med allt förutom cigarrer i alla fall.
Nu skrev jag naturligtvis helt fel. Vattenpiptobak är väl inte avsedd att röka halsbloss med o då blir det väl knepigt att göra rökringar med den. Tror inte den är så nyttig att dra halsbloss med heller för den delen!

Vanlig pipa däremot anser väl de erfarna piprökarna att man enbart ska sitta o puffa munbloss med o INTE dra halsbloss med.
Citera
2012-11-18, 12:03
Medlem
gubbfanskapets avatar
Du kan inte röka vattenpipstobak som en joint, eller det kanske går men det kommer smaka skit. Tobaken till en vattenpipa är inte tänkt för direkt eld. Du kan ju prova själv och ta vattenpipan och tända tobaken på direkten, istället för att ha kol.
Citera
2012-11-23, 15:22
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
Nu skrev jag naturligtvis helt fel. Vattenpiptobak är väl inte avsedd att röka halsbloss med o då blir det väl knepigt att göra rökringar med den. Tror inte den är så nyttig att dra halsbloss med heller för den delen!

Vanlig pipa däremot anser väl de erfarna piprökarna att man enbart ska sitta o puffa munbloss med o INTE dra halsbloss med.

man gör inte halsbloss när man gör french inhale eller ringar..... man sparar det i munnen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in