Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-17, 17:27
Medlem
Danne796s avatar
Hej flashback , det är så att jag vill öva på att göra ringar och french inhale och vill inte wastea rök som är användbar på det, men jag har en del vattenpipa tobak och undrar om man skulle kunna skölja bort all äcklig jävla smak som är på den och sedan lägga på tork för att sedan göra joint på det och träna på lite rök trixxxx

nån som testat eller vet om det funkar ?
Citera
2012-11-17, 17:31
Medlem
stopbitchings avatar
Ett paket cigaretter är inte speciellt dyrt och där kan du träna hur mycket du vill. Vattenpipetobak är dyrare och den gör sig bättre i vattenpipan
Citera
2012-11-17, 17:34
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Ett paket cigaretter är inte speciellt dyrt och där kan du träna hur mycket du vill. Vattenpipetobak är dyrare och den gör sig bättre i vattenpipan

vill inte köpa cigg då jag inte orkar slösa pengar på äcklig jävla tobak :P
och har redan mängder av vattenpipa tobak
Citera
2012-11-17, 17:37
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
vill inte köpa cigg då jag inte orkar slösa pengar på äcklig jävla tobak :P
och har redan mängder av vattenpipa tobak

Rök från vattenpipan istället, blir väl samma sak. Har inget svar på din fråga tyvärr.
Citera
2012-11-17, 17:52
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Det är bara massa kvistar, klet och skit så det lämpar sig inte.

Men du kan köpa en kokosnöt för 10 kr och röka ur.
Citera
2012-11-17, 17:59
Medlem
Adonis avatar
Om du ska göra röktricks så är väl det här det optimala. Det finns massa olika modeller att välja mellan, tyvärr kostar det ju en del. Du kan beställa hem många olika smaker och det är helt ofarlig rök. Kan det bli bättre?
Citera
2012-11-17, 18:06
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoni
Om du ska göra röktricks så är väl det här det optimala. Det finns massa olika modeller att välja mellan, tyvärr kostar det ju en del. Du kan beställa hem många olika smaker och det är helt ofarlig rök. Kan det bli bättre?

då köper jag hellre röka för 400 kr än något som bara ger en rök illusion -.-
Citera
2012-11-17, 19:55
Medlem
Klitor.Isbjoerns avatar
Tänd en tändsticka. Precis när den tänds andas du in röken. Blås ut, gör en ring. Repetera.
Eller så röker du bara ur vattenpipa herregud

Annars finns ju alternativet att köpa knaster, finns hos smoketower.com och rulla joints med det, smakar iförsig skit men det får du stå ut med.
Citera
2012-11-18, 03:24
Medlem
elektronikfreaks avatar
Vattenpiptobak är väl inte direkt avsedd för att dra halsbloss med om jag inte missminner mig så då blir mitt svar NEJ!
Citera
2012-11-18, 03:36
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
Vattenpiptobak är väl inte direkt avsedd för att dra halsbloss med om jag inte missminner mig så då blir mitt svar NEJ!

Fast när man röker vattenpipa så fyller man ju lungorna om något så jag vet inte hur du tänker. Men man ska nog inte torka och rulla det.
Citera
2012-11-18, 03:41
Medlem
elektronikfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Fast när man röker vattenpipa så fyller man ju lungorna om något så jag vet inte hur du tänker. Men man ska nog inte torka och rulla det.
Jag menar att man får ju skilja på vanliga "munbloss" som man röker vanlig pipa på o vattenpipa som man röker halsbloss på. Därför man röker väl halsbloss med vattenpipa??? I vart fall... blir väl knepigt att göra rökringar utan att dra halsbloss... eller?
Citera
2012-11-18, 03:45
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
Jag menar att man får ju skilja på vanliga "munbloss" som man röker vanlig pipa på o vattenpipa som man röker halsbloss på. Därför man röker väl halsbloss med vattenpipa??? I vart fall... blir väl knepigt att göra rökringar utan att dra halsbloss... eller?

Du skrev att vattenpiptobak inte var avsedd för halsbloss men vet inte hur jag ska tolka det, det är ganska sent ändå. Men jag drar halsbloss med allt förutom cigarrer i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in