Helvete vad löjligt det här är, för ca 1 år sedan kikade jag in på en camsida, kollade runt mycket på sidan över olika tjejer men det var speciellt en spansk tjej jag fastande för, sjukligt jävla fin, spenderade mycket tid på denna hemsidan och kollade på henne, hon hade också en syster, som jag inte alls tyckte var lika fin, det var under mitt sista sommarlov som detta pågick, kom ifrån sidan ett tag och glömde bort henne, nu när jag börjat komma tillbaka, så finns den fula systern kvar, men med nytt profilnamn, så jag tänkte ''vafan, det är väll bara att fråga efter hennes syster, vad kan hända?'' (Den fina hade också bytt profilnamn tydligen) Så fort jag skrivit i chatten och frågat, 15 sekunder senare är man bannad, av den fula systern, det var dock en annan i chatten som sa att hon jag gillade fanns kvar, frågan är hur fan ska jag hitta henne? Vad ska jag söka? Hur skall jag veta vad hon heter nu? Hon heter Nicole kan tilläggas, men grejen är man måste söka exakt rätt för att hitta en person, hon kan ha lagt till massa tecken o grejer. Jag är jävligt desperat efter att få se henne!!!
Förresten, är det såhär tjejer reagerar, så fort man frågar efter systern blir dom sura och grinar och man blir bannad, ska det vara såhär? Antingen kände hon sig så dum och vet att hennes syster är 1 miljard gånger snyggare än vad hon är, men det sjuka är att denna fula systern är rank 2 på hela jävla camsidan, och det finns tusentals tjejer som jag hellre skulle föredra före det äcklet.
Förresten, är det såhär tjejer reagerar, så fort man frågar efter systern blir dom sura och grinar och man blir bannad, ska det vara såhär? Antingen kände hon sig så dum och vet att hennes syster är 1 miljard gånger snyggare än vad hon är, men det sjuka är att denna fula systern är rank 2 på hela jävla camsidan, och det finns tusentals tjejer som jag hellre skulle föredra före det äcklet.