Hej flashback, jag har under en längre tid tänkt på självmord.
Igentligen började de som 14-15 åring underhögstadiet då mobbningen
Pågått under en allt för lång tid.
Men det avtog under en period, 18,19,20 ungefär.
Under hela min uppväxt har ja blivigt hackad, spottad och förnedrad och jag har alltid vart
Extremt klen i psyket.
Idag är ja 24 och tankarna kring självmord är starkare än någonsin.
Jag känner att livet inte ger mig något vart ja än kommer så känner folk att man är klen
Oduglig och helt enkelt svak i psyket och aldrig säger ifrån eller går till angrepp
Detta drar många fördel av och utnyttjar.
Mina (så kallade) kompisar märker ingenting och jag har försökt berätta kring att jag numera är
KONSTANT orolig och nervös.
Jag är nervös när ja skall handla, gå ut och bara se folks blickar mot mig.
Känns som de ser rakt igenom mig. Några perioder har ja inte gått ut alls, knappt ätit och inte
Pratat med någon på flera veckor i streck.
Tillbaka till "kompisarna" kommentaren tillbaka är " ofan, nä de e ju inte kul, men det blir nog bättre"
Känns som att jag inte har någon....
Jag var på en anställningsintervju för ett par veckor sedan. De var positiva till mig och ville anställa mig,
Då kände jag bara att jag kan inte göra detta jobbet, jag vet att jag klarar av jobbet, men på något sätt
Så kände jag att mitt psyke inte klarar, vågar eller pallar med det.
Vid ett senare skede i intervjun så sa jag rak ut att ni kan inte anställa mig, det
Är helt enkelt ingen ide, minförmåga till allt i livet nu uppges till ca 10%.
Så känns det för mig, klarar inte av någonting längre.
Framtidsvisioner: mina framtidsplaner ser ut typ något i dessa riktlinjer: ensam, efterbliven, ennu mer skadad i psyket och allmänt en person INGEN vill vara med.
Den blev en liten historia detta och det finns mer under ytan.
Vet inte riktigt varför ja skrev här, men de var jävligt skönt att skriva av mig,
Om du känner igen dig eller har känt liknande under någon period av ditt liv skriv gärna en rad
Tack
Igentligen började de som 14-15 åring underhögstadiet då mobbningen
Pågått under en allt för lång tid.
Men det avtog under en period, 18,19,20 ungefär.
Under hela min uppväxt har ja blivigt hackad, spottad och förnedrad och jag har alltid vart
Extremt klen i psyket.
Idag är ja 24 och tankarna kring självmord är starkare än någonsin.
Jag känner att livet inte ger mig något vart ja än kommer så känner folk att man är klen
Oduglig och helt enkelt svak i psyket och aldrig säger ifrån eller går till angrepp
Detta drar många fördel av och utnyttjar.
Mina (så kallade) kompisar märker ingenting och jag har försökt berätta kring att jag numera är
KONSTANT orolig och nervös.
Jag är nervös när ja skall handla, gå ut och bara se folks blickar mot mig.
Känns som de ser rakt igenom mig. Några perioder har ja inte gått ut alls, knappt ätit och inte
Pratat med någon på flera veckor i streck.
Tillbaka till "kompisarna" kommentaren tillbaka är " ofan, nä de e ju inte kul, men det blir nog bättre"
Känns som att jag inte har någon....
Jag var på en anställningsintervju för ett par veckor sedan. De var positiva till mig och ville anställa mig,
Då kände jag bara att jag kan inte göra detta jobbet, jag vet att jag klarar av jobbet, men på något sätt
Så kände jag att mitt psyke inte klarar, vågar eller pallar med det.
Vid ett senare skede i intervjun så sa jag rak ut att ni kan inte anställa mig, det
Är helt enkelt ingen ide, minförmåga till allt i livet nu uppges till ca 10%.
Så känns det för mig, klarar inte av någonting längre.
Framtidsvisioner: mina framtidsplaner ser ut typ något i dessa riktlinjer: ensam, efterbliven, ennu mer skadad i psyket och allmänt en person INGEN vill vara med.
Den blev en liten historia detta och det finns mer under ytan.
Vet inte riktigt varför ja skrev här, men de var jävligt skönt att skriva av mig,
Om du känner igen dig eller har känt liknande under någon period av ditt liv skriv gärna en rad

Tack