Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2022-10-20, 03:14
Medlem
pajfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miniyoda
Hej mitt namn e jacob
jag använder blöjor för njutings skull, så klart använder blöjor vad det är till för
Finns fler som jag som använder vuxenblöjor?

Funderat senaste åren när, eller om, detta skulle växa i omfattning iom den gängse rörelsen mot sexuella normativa gränsdragningar

Någon som vill dela med er av era insikter om detta? Är det en nisch eller blir det vanligare/mer accepterat?
Citera
2022-11-07, 12:17
Medlem
VitaValter308s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajfarmor
Funderat senaste åren när, eller om, detta skulle växa i omfattning iom den gängse rörelsen mot sexuella normativa gränsdragningar

Någon som vill dela med er av era insikter om detta? Är det en nisch eller blir det vanligare/mer accepterat?

Är själv väldigt insatt i blöjor. Gillar hur de känns runt midjan och tycker om att låta min avföring vila ett tag. Har själv en tjej som även älskar blöjor! Vi brukar gå omkring i huset i bara blöjor och vi är konstant kåta på grund av det.
Citera
2022-11-07, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaValter308
Är själv väldigt insatt i blöjor. Gillar hur de känns runt midjan och tycker om att låta min avföring vila ett tag. Har själv en tjej som även älskar blöjor! Vi brukar gå omkring i huset i bara blöjor och vi är konstant kåta på grund av det.

Hur gör man då om man är konstant kåt med en blöja på? Torrjuckar man mot varandra eller gnider man sig mot den andra blöjan?
Citera
2022-11-07, 12:23
Medlem
VitaValter308s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Hur gör man då om man är konstant kåt med en blöja på? Torrjuckar man mot varandra eller gnider man sig mot den andra blöjan?

Vi brukar hålla oss tills kvällen innan vi börjar med sexuella aktiviteter. Innan dess är det nåt ofantligt svårt att kontrollera sig, speciellt när en varm korv slinker ut ur skinkorna. Kan knappt hålla mig i dessa situationer, samma med tjejen. Det är någon väldigt speciell känsla med det som är svårt att beskriva...
Citera
2025-12-05, 14:36
Medlem
Sprutdeares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaValter308
Vi brukar hålla oss tills kvällen innan vi börjar med sexuella aktiviteter. Innan dess är det nåt ofantligt svårt att kontrollera sig, speciellt när en varm korv slinker ut ur skinkorna. Kan knappt hålla mig i dessa situationer, samma med tjejen. Det är någon väldigt speciell känsla med det som är svårt att beskriva...

Lille vännen...
Citera
2025-12-23, 17:33
Medlem
Jag tänder också mycket på att ha på mig blöja men det går i perioder. Det är skönt och sexigt att ha den på speciellt när man är med någon som också tänder på det. En kille jag dejtade tände extremt mycket på mina blöjor och då hade jag nästan alltid blöja. Det är dessutom väldigt praktiskt om man som jag inte har så stor blåsa. Typ om man är på bio eller åker bil länge så kan man ju kissa när som helst. Dock tänder jag inte på bajs så jag skulle aldrig bajsa i blöja. Men kiss, sperma efter man har knullat osv är inga problem och ganska mysigt att gå runt med och känna mot fittan.
Citera
Igår, 00:28
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Ðetta är en väldigt vanlig fetisch inom byggnadsarbetarskrået. En tidigare granne som under par års tid arbetade som byggstäderska berättade att hon kunde samla in uppemot 10 vuxenblöjor om dagen. Måndagar toppade alltid veckans insamlingsrekord.
Någon som vet varför just byggnadsarbetare går i gång på denna fetisch?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in