2012-11-16, 19:51
Bannlyst
Ge era tips på hur man parasiterar statliga bidrag, mjölkar företag system på pengar etc. lagligt såklart.

fas 3 verkar ju bra, lösa korsord och få pengar för det. kände en snubbe som fick ut cirka 18 tusen på det.
Citera
2012-11-16, 20:11
Medlem
Zöls avatar
fas 3 låter intressant. Lösa korsord för 18k, lagligt alltså?
Citera
2012-11-16, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zöl
fas 3 låter intressant. Lösa korsord för 18k, lagligt alltså?
japp
Citera
2012-11-17, 00:10
Medlem
Fas 3 är ett rent helvete som ingen. Vill ara i under en längre tid då det är otroligt demoraliserande samt att processen dit är rätt tuff
Citera
2012-11-17, 00:39
Medlem
Leonidas72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttesmurf
Ge era tips på hur man parasiterar statliga bidrag, mjölkar företag system på pengar etc. lagligt såklart.

fas 3 verkar ju bra, lösa korsord och få pengar för det. kände en snubbe som fick ut cirka 18 tusen på det.

18K så lite jag hörde en snubbe som fick 875K per månad.
Sluta trolla för fan Fas 3 är skit och ingen vill hamna i det.
Leva fett på bidrag är en myt som hänger kvar sen början av 80-talet då många kunde mjölka olika system samtidigt.

Det går inte idag
Citera
2012-11-17, 20:14
Bannlyst
allt går om man vet hur man gör antar jag.
Citera
2012-11-17, 22:09
Avslutad
Starta "föreningar" har jag hört är en ganska bra sak, speciellt kulturföreningar eller "vänskaps"-föreningar typ "Svensk-turkiska vänskapsföreningen". Då kan du ofta söka bidrag för detta samt för aktiviteter inom "föreningen"
Citera
2012-11-18, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Starta "föreningar" har jag hört är en ganska bra sak, speciellt kulturföreningar eller "vänskaps"-föreningar typ "Svensk-turkiska vänskapsföreningen". Då kan du ofta söka bidrag för detta samt för aktiviteter inom "föreningen"
då måste man ju va neger för i helvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in