Citat:
Ursprungligen postat av Bohlwinkel
Gruppvåldtäkter kanske? Problemet är att för att en sådan ska skapa en "skön känsla" måste den gruppvåldtagna vara utrustad med sexuella preferenser som endast en försvinnande liten andel av befolkningen har. Varför ditt förslag kan förpassas till den vänsterutopiska avskrädeshögen.
Edit: Får passa på att tacka för att du med ditt inlägg gav stöd åt tesen i mitt förra inlägg i tråden.
Efter det att lagstiftningen ändrades i Sverige så att just gruppvåldtäkter blev lättare att lagföra så var den första genomförda gruppvåldtäkten genomförd av vita svenska kvinnor.
Jag skulle därmed säga att vi med denna gruppen har infört 45 procent av alla boende i Sverge (vita kvinnor).
Ska vi fortsätta diskussionen så har vi den enoma gruppen av överrepresenterade vad gäller grova bankrån och våldsbrott/mord. Här talar vi naturligtvis om dermakaper, nazister, andra rasister, och politiskt aktiva medlemmar i SD.
Om jag ser ett gäng med dermakaper komma gående så blir jag som svensk vit medelålders man fan så mycket räddare än om jag ser ett gäng invandrare. Rent statistiskt är det nämligen mycket större chans att jag blir misshandlad av dermakaperna än invandrarna. Särskilt stor chans till att bli misshandlad är det ju om det varit någon fånig fotbollsmatch den dagen, då misshandlar ni dermakaper ju allt som rör sig som inte har rätt "färger", och med "färger" menar jag inte hudfärg utan era patetiska klubbfärger.
Det är dags att er brottslighet synas i sömmarna, ni har lyckats slå blå dunster i ögonen på Svenska folket länge nog nu. Ut med er ur Mitt Sverige.