Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Ehm undra varför jag skrev uppgraderingspaket

För att få med moderkortet för DDR 3 kanske?
Jag bryr mig inte om din dator är bättre. Men vill man ha prestanda får man hänga med lite i svängarna. DDR 3 att rekommendera för det första. Men jaja om du tvunget vill mäta kuken, 965 3,4 ghz, 8 gb corsair 1333, intel 520 ssd, 6950, logitech mus, benq 27´ osv osv. En helt okej dator med andra ord. Vad du har för dator rör mig inte i ryggen.
6950? Du har inte funderat på att köpa nytt? Utdaterad hårdvara är jag rädd.
TS har inte pratat om att denne söker högre prestanda, läs igenom trådstarten igen så kanske du inser vad tråden handlar om.
Att du skriver ut vad du har för bildskärm, mus och frekvens som minnena är specade för visar bara ännu tydligare att du inte har en aning om vad du talar om. Minnen kan vara specade för 1333MHz men köras i 1800MHz t.ex, men det känner du förstås till med den kunskapen du besitter.
Om du känner dig påhoppad och utpekad på något vis beror det på att du över huvudtaget inte ens har svarat på TS frågeställningen som är det tråden skall behandla, utan istället tycks viga dina inlägg åt att påpeka att TS har dålig hårdvara. Till viss del även att jag har svårt för människor som talar utan insikt och kunskap.