• 5
  • 6
2012-12-11, 03:48
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrizp
sjukt jobbigt när man glömmer pengar.. skämt åsido. men vilka tomtar som tar gisslan över lite snatteri? vadå snodde de julmust och hubba-bubba eller? hahaha nej men de är säkert invandrare med ekonomiska svårigheter. de snodde säkert basiska överlevnads matprodukter som ost, mjölk, sallad. vad hade ni gjort om ni levde i ghettot och i segregation? själv hade jag odlat potatis i min balkong men... lär bli en glädjefylld rättegång
Vad pratar du om? Det finns ett välfärdssystem i Sverige. Det finns massor av alternativ till att bo i invandrartäta förorter (som invandrarna har självmant velat bo i) och att försörja sig på brott. Sverige är inte som någon gangsterfilm du har sett från USA där negrer försöker föreställa sig själva som utdömda offer ända från födseln.
Citera
2012-12-11, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vridvinkeln

OnT: Är ni säkra på det där med regskylten? Och vad hittade polisen i bilen?

Ja dom var mycket nyfikna av den.
Reg nr GKX ett tre fem.
Vet ej vad dom hittade i väskan eller bilen.
nol
Citera
2012-12-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin7878
Det var han som snattade och varpå han ringde dit sin pappa och bror medans han slogs med väktaren.

Han måste kunnat sin sak om han kunde slåss med en väktare och ringa på en och samma gång
Citera
2012-12-12, 10:28
Medlem
prmanentwacks avatar
Haha vilken underbar tråd ! Bara att namnet innehåller "snattare" och "gisslan" gör den guld! När tråden dessutom bevisar att det är några riktiga idioter som begått brottet blir den bara ännu bättre. Men inte i närheten av lika bra som den blev när Octagonecologyst outar sig själv som den störste idioten av dem alla, och som minderårig dessutom!

Kan riktigt se det framför mig hur den ökända och ack så grymme Ica-vakten långsamt glider fram längs med en frysdisk med fradga i munnen. Hur han tar sikte på Octagonecologyst med de blodröda ögonen. Nu kommer det äntligen smälla och jag ska få mig en liten babbe att leka med idag också, tänker vakten.
Den ökända och ack så grymme Ica-vakten skriker likt en hord av samurajer samtidigt som han springer upp på frysdisken och gör ett jätteskutt genom chipshyllan för att klippa sin babbe över nacken och på så sätt utdela ett snabbt och bedövande slag.
Det den ökända vakten inte hade räknat med var den modige babbens talang för martial-arts. Den unge babben gjorde en roundkick med vänster ben samtidigt som han tog upp sin iphone2 och ringde farsan och brorsan som står på speed-dial, just för sådana här situationer.
Citera
2013-03-10, 14:28
Medlem
Är det någon dom hört om det varit uppe i tinget ännu?
Borde vara i alingsås. Då en av GM är under 18 så skall det ju gå fortare.
Nol
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in