Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag vet inte om hon spelade, därför frågar jag. Det är inte helt ovanligt att det ligger spelskulder bakom denna typ av brott, eller hur?
Det vore bra om någon kunde länka till en sajt där man kan se en Tu*la spelat bort stora mängder pengar, men jag tror det rör sig om rätt dam. Lite konstigt att banken inte reagerat på stora transaktioner, men det kanske funkat, om nu det hon stal försvann ut ifrån kontot lika snabbt igen. Går ju också lätt att nu se om denna Tu*la fortsatt spela eller är inaktiv vid tillfälle, då lär det vara rätt person. Varför jag är så säker på att det är rätt person beror på att jag tycker hennes omgivning borde reagerat om hon konsumerat upp flera miljoner. Hon verkar ju i övrigt vara en rätt vanlig knegare menar jag.
Tror hon levt under starka försvarsmekanismer och invaggats i falsk trygghet när allt gått så bra, förblindad av drömmen om storvinsten och gränserna har tänjts och vinsterna har blivit till nya insatser. Tror hon nu försvunnit i panik, ett fängelsestraff lockade inte, inte heller skammen. Hon har ju två problem så vitt jag förstår, missbruk och att (spel)missbruket gjort henne kriminell.