2012-11-29, 19:02
Medlem
wormholes avatar
Säga vad man vill, tråkigt att sådant här händer.
Oavsett missbruk så ska det vara rediga straff!

Men i Gävle kommun/Landsting finns det allt för många
"Sossedunkningar" i ryggen. De tänker ju framförallt på
Oss invånare när de anställer släktingar på poster osv.

Hoppas hon återfinns i livet så det blir riktigt uppklarat.
+ att det kanske kommer fram mer av sådant här!
Citera
2012-11-29, 21:06
Medlem
SaftMajas avatar
Om Tuula (liten..Tuula looo) dyker upp i bättre eller sämre skick (gott om kräftor i Testeboån), kommer man då ändra rubriken till något med "hittad.."?

Tänkte bara om det alltid är så i missing people-trådarna. Minns med fasa evighetstråden om Marina som rullade på i år och som blev hopplös att följa till sist...

Jag har en känsla av att T cyklat mot Skansbron och sedan tagit sig av daga. Finnar brukar inte vara knussliga av sig. Hoppas för de anhörigas skull att det inte är så.
Citera
2012-11-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Alkohol och spelmissbruk brukar gå hand i hand, det ena föder det andra.
Med tanke på hur hon såg ut på bilden så kan det inte vara så svårt att dra paralleller.

Va? Vart har du fått det ifrån?
Citera
2012-11-30, 21:01
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Hennes anhöriga?
Vi pratar om en fullfjädrad tjuv och bedragerska som stulit kopiösa mängder av folk som litade på henne. Kan det bli simplare??
Hennes alkohol och spelmissbruk kan för böveln inte glorifiera kärringen?

Hoppas att dom hittar henne ligga och flyta någonstans, och då menar jag inte på en badmadrass.
Citera
2012-12-01, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jefle
Jag orkar faktiskt inte med att läsa all dumhet här längre, tack och hej.

Ok det var taskigt att spekulera om hon var alkolog eller inte, men det ena missbruket brukar ge det andra. OM det är så att hon spelat bort så otroligt med pengar och följaktligen säkert mått j-gt dåligt så är det nog inte konstigt om hon tagit till flaskan, eller? Om hon var alkis så är väl det en baggis jämfört med den misstänkta förskingringen?

Fortsätt å läs du, man behöver inte bry sig så mycket här på nätet
Citera
2012-12-01, 18:41
Medlem
Maribagos avatar
Vad är det som händer nu? Pågår utredningen fortfarande eller är den avslutad?

Någon i tråden påstod att T. förskingrat mer än 16 miljoner. Kan det stämma eller var det bara trolleri?

Har man lyckats spåra vart pengarna hon stal har tagit vägen?
Citera
2012-12-01, 19:21
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maribago
Vad är det som händer nu? Pågår utredningen fortfarande eller är den avslutad?

Någon i tråden påstod att T. förskingrat mer än 16 miljoner. Kan det stämma eller var det bara trolleri?

Har man lyckats spåra vart pengarna hon stal har tagit vägen?

Stämmer in på ALLA frågor i detta inlägget och efterfrågar svar!
Citera
2012-12-03, 13:32
Medlem
LaScalas avatar
Jag såg att fler personer de senaste dagarna frågat på MPS Facebook om varför inget eftersök gjorts sen 121117.
Inget svar från MPS..
Citera
2012-12-03, 13:33
Medlem
zkurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag såg att fler personer de senaste dagarna frågat på MPS Facebook om varför inget eftersök gjorts sen 121117.
Inget svar från MPS..

Vad betyder MPS?
Citera
2012-12-03, 13:35
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkurken
Vad betyder MPS?

Missing People Sweden

http://www.facebook.com/#!/MPSweden?fref=ts
Citera
2012-12-03, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Inget svar från MPS..
Inte för att jag vet eller orkar kolla men för att bli aktuell för MPS så måste du vällan vara bekräftat lost eller?

Så du kan dra ett par olika slutsatser ifrån du inte får något svar, vilket är det mest logiska?
(Jag gissar fortfarande på observatoriet kubbostigen... om nu MPS vill kolla. Finns en riktigt fin lada med lite SAW(filmen) inspirerade rum och stallar ett stenkast till väst därifrån...)
Citera
2012-12-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voice-of-reason
Inte för att jag vet eller orkar kolla men för att bli aktuell för MPS så måste du vällan vara bekräftat lost eller?

Så du kan dra ett par olika slutsatser ifrån du inte får något svar, vilket är det mest logiska?
(Jag gissar fortfarande på observatoriet kubbostigen... om nu MPS vill kolla. Finns en riktigt fin lada med lite SAW(filmen) inspirerade rum och stallar ett stenkast till väst därifrån...)

Vart ligger den här Kubbostigen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in