2012-11-14, 00:23
Medlem
Jag ska formulera mig simpelt... VARFÖR ÄR VI SÅ FEGA!? Kan ni börja stå upp för er själva o vara lite vikingar... Ni låter invandrare råna,misshandla,ta era tjejer,systrar och kränka er genom att kalla er "SUEDIS/SVENNAR" o se ner på er ETC. vad hände med lite gammeldags viking smörj! stör mig nått så enormt på er som så fort en blatte börjar käfta sänker blicken o skiter på er...

Min åsikt och diskutionämne... Varför är ni så fega? tycker ni det är okey?
2012-11-14, 00:25
Medlem
PositiveNegatives avatar
Det här har diskuterats ett flertal gånger. Jag anser att du har en skev världsbild men jag kan hålla med dig, svenskar är fega. Frågan är, vågar du stå för de här åsikterna du precis framfört privat?
2012-11-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HornyPervert
Jag ska formulera mig simpelt... VARFÖR ÄR VI SÅ FEGA!? Kan ni börja stå upp för er själva o vara lite vikingar... Ni låter invandrare råna,misshandla,ta era tjejer,systrar och kränka er genom att kalla er "SUEDIS/SVENNAR" o se ner på er ETC. vad hände med lite gammeldags viking smörj! stör mig nått så enormt på er som så fort en blatte börjar käfta sänker blicken o skiter på er...

Någonting säger mig att du skulle titta ner i marken och gå förbi om en invandrare skulle skrika svennejävel efter dig. Eller du kanske tycker om att kriga med 50 kusiner?
2012-11-14, 00:41
Medlem
PissingContests avatar
Citat:

Det är väldigt enkel mattematik det där.

Jag är en tänkande, analytisk varelse som inte utsätter mig för risker när jag har mycket att förlora och inte egentligen något att vinna.
Jag överväger noga om det är värt att potentiellt lämna min fru och mina barn ensamma kvar bara för att "täppa till käften" på en glappande blatte. (eller snarare, jag vet sedan länge att det inte kan vara värt risken..)
Jag värderar dessutom det som kommer ur blattars glappande käftar lägre än hundskit..

Att blattar inte har denna förmåga, eller värderar sin så kallade "heder" högre än risken att lämna sina nära i en "svår sits", säger oändligt mycket mer om dem än det någonsin kan säga om mig.

Innan jag hade egen familj har jag vid flertalet tillfällen "synat" blattars bluffar och tvingat dem att backa.
Sen jag fick ett personligt ansvar för flera andra människors liv har jag känt att det inte rör mig i ryggen vad "undermänniskor" säger, jag kan ta allt de har att komma med, det rör mig inte i ryggen.

För att uttrycka sig lite mer koncist;
  • Det du kallar "feghet" är egentligen mognad.
  • Det du kallar "mod" är egentligen idioti.
2012-11-14, 00:44
Medlem
Är en svensk förortare så som mina föräldrar och är det nånting jag lärt mig så är det att aldrig vika sig aldrig för någon eller något! oavsett svart gul vit... Men ja brinner nått så fruktansvärt när jag ser hur detta föredetta vikingland tas över av parasiter som endast knullar våra döttrar o systrar för att sedan råna osss.. nu är det självklart inte så att ja drar alla över en kant har själv 60-70% blatte vänner o dom är alla medvetna om mina åsikter o säger inte emot utan håller snarare med mig... så såfort någon nämner svenne suedie eller spottar på min stolthet så kommer knytnävar flygandes... förhelvete stå upp för er själva jag e redo o dö för mitt land o folk så nej jag e inte rädd oavsett ålder storlek o hur många dom är! det värsta som kan hända är att jag dör o dör jag så dör alla ska vi dö någongång! SLUTA FRUKTA DESSA GRUPPER DOM ÄR SAMMA SOM OSS VI ÄR ALLA KÖTT O BLOD!!! skillnaden är att invandrarna andvänder sig utav släktingar för att hävda sig och svensken skiter på sig av skräck! men vad gör det!? Vikingar var inte alla släkt utan bröder(vännner som kallar varandra bröder inte blodsband) mina vänner är mina bröder o det är allt jag behöver dom backar mig till 110 procent och jag dom, dör för dom så som dom för mig....
2012-11-14, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PissingContest
Det är väldigt enkel mattematik det där.

Jag är en tänkande, analytisk varelse som inte utsätter mig för risker när jag har mycket att förlora och inte egentligen något att vinna.
Jag överväger noga om det är värt att potentiellt lämna min fru och mina barn ensamma kvar bara för att "täppa till käften" på en glappande blatte. (eller snarare, jag vet sedan länge att det inte kan vara värt risken..)
Jag värderar dessutom det som kommer ur blattars glappande käftar lägre än hundskit..

Att blattar inte har denna förmåga, eller värderar sin så kallade "heder" högre än risken att lämna sina nära i en "svår sits", säger oändligt mycket mer om dem än det någonsin kan säga om mig.

Innan jag hade egen familj har jag vid flertalet tillfällen "synat" blattars bluffar och tvingat dem att backa.
Sen jag fick ett personligt ansvar för flera andra människors liv har jag känt att det inte rör mig i ryggen vad "undermänniskor" säger, jag kan ta allt de har att komma med, det rör mig inte i ryggen.

För att uttrycka sig lite mer koncist;
  • Det du kallar "feghet" är egentligen mognad.
  • Det du kallar "mod" är egentligen idioti.

typisk feghet hos medelsvensson... ni undviker konflikt genom att tro ni är smartare en spännblattarna.. men skenet kan bedra vi är alla samma bara olika hudfärg o språk! men detta landet infiltreras o förstörs av andra kulturer seder och religoner! det får ej hända klart som fan man täppar till truten på den som vill dig eller dom du älskar något ont det borde vara en självklarhet för varenda människa... ja vet hur det fungerar i orten o ja vet åt vilket håll det lutar... Svenskarna har inget att sätta emot o blattarna ser ner på oss... svenskar duger endast till att knulla svenne guzzar punkt slut.
2012-11-14, 01:02
Bannlyst
Fega o fega, vi svenskar är inte ADHD-offer som blattar o negrer. Vi väljer våra fighter.

Skulle en blatte/neger gå fram och säga någonting olämpligt till min flickvän så skulle blatten/negern vakna upp 2 dagar senare.

Skulle någon ropa någonting till mig däremot så skulle jag bara garva åt stollarna.
2012-11-14, 01:16
Medlem
Dimaks avatar
Använder bara våld om blatten börja slå på mig! Blattarna är fegare de är inte så starka som de tror de är!
2012-11-14, 01:29
Medlem
Ironwills avatar
Citat:
typisk feghet hos medelsvensson... ni undviker konflikt genom att tro ni är smartare en spännblattarna.. men skenet kan bedra vi är alla samma bara olika hudfärg o språk! men detta landet infiltreras o förstörs av andra kulturer seder och religoner! det får ej hända klart som fan man täppar till truten på den som vill dig eller dom du älskar något ont det borde vara en självklarhet för varenda människa... ja vet hur det fungerar i orten o ja vet åt vilket håll det lutar... Svenskarna har inget att sätta emot o blattarna ser ner på oss... svenskar duger endast till att knulla svenne guzzar punkt slut.

Nej, vi är inte alla lika förutom hudfärg och språk...även intellektet skiljer oss många gånger åt, bevisligen även vissa gånger svenskar emellan...å andra sidan skriver du att 60-70% av dina vänner är "Blattar", så det är väl förklarligt hur det kommer sig att du har en liknande attityd.

Precis som tidigare postat, så väljer man sina strider. Har man någon slags ansvarskänsla och sunt förnuft, så utsätter man inte sig själv för onödiga risker när man har familj och barn -Precis som PissingContest skrev tidigare. -Däremot instämmer jag ned SOTPDOTS ...jag skulle få problem att tygla mig om någon, oavsett ursprung, smädade min partner.
2012-11-14, 02:20
Medlem
PissingContests avatar
Citat:

Du missar poängen med sådan marginal att blir svårt att bemöta ditt inlägg.
Om jag får gissa är du en "spännig blatte"..
2012-11-14, 02:32
Medlem
Mad monks avatar
För att vi inte är tio mot en som babbarna är. För att vi inte har en pistol i fickan. You tell me...brother.
2012-11-14, 03:08
Medlem
Sluta jämför Vikingar och dagens Skandinaver med varann. Dem har inget gemensamt förutom rent genetiskt då.

Svenskar fegar ur för dem saknar starkt ledarskap, ingen som backar upp dem, saknar redskap som vapen att slåss/försvara sig med, konstant blir tillsagda av högt uppsatta i Sverige att överge sina gamla jag för det nya, "härliga", mångkultur Sverige. Och en sak till...

Låt oss säga det liksom, jävligt många svenska killar/män är rätt feminina av sig idag, riktiga liberala hipsters alltså! Klär sig töntigt, pratar med en mesig ljus röst, lyssnar på Lady Gaga och Eric Amarillo och tar till lipen istället för att knyta ihop nävarna och hålla en fast hotfull blick.

Många Vikingar lämnade även Sverige för Ryssland/Ukraina/Byzantium också under 900-talet osv. Bönderna, kvinnorna och barnen förblev kvar i vad som senare blev Sverige.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in