Citat:
Ursprungligen postat av HornyPervert
Jag ska formulera mig simpelt... VARFÖR ÄR VI SÅ FEGA!? Kan ni börja stå upp för er själva o vara lite vikingar... Ni låter invandrare råna,misshandla,ta era tjejer,systrar och kränka er genom att kalla er "SUEDIS/SVENNAR" o se ner på er ETC. vad hände med lite gammeldags viking smörj! stör mig nått så enormt på er som så fort en blatte börjar käfta sänker blicken o skiter på er...
Min åsikt och diskutionämne... Varför är ni så fega? tycker ni det är okey?
Det är
väldigt enkel mattematik det där.
Jag är en tänkande, analytisk varelse som inte utsätter mig för risker när jag har mycket att förlora och inte egentligen något att vinna.
Jag överväger noga om det är värt att potentiellt lämna min fru och mina barn ensamma kvar bara för att "
täppa till käften" på en glappande blatte. (eller snarare, jag vet sedan länge att det inte kan vara värt risken..)
Jag värderar dessutom det som kommer ur blattars glappande käftar lägre än hundskit..
Att blattar inte har denna förmåga, eller värderar sin så kallade "
heder" högre än risken att lämna sina nära i en "svår sits", säger oändligt mycket mer om dem än det någonsin kan säga om mig.
Innan jag hade egen familj har jag vid flertalet tillfällen "
synat" blattars bluffar och tvingat dem att backa.
Sen jag fick ett personligt ansvar för flera andra människors liv har jag känt att det inte rör mig i ryggen vad "
undermänniskor" säger, jag kan ta allt de har att komma med, det rör mig inte i ryggen.
För att uttrycka sig lite mer koncist;
- Det du kallar "feghet" är egentligen mognad.
- Det du kallar "mod" är egentligen idioti.