2012-11-13, 20:05
Medlem
Hejsan folket!

Skulle villja ha era synpunkter om detta.

Har skaffat mig trenbolone 150 från diamondpharma.

Total API concentration: 150mg/ml

50mg/ml Trenbolone Acetate.
50mg/ml Trenbolone Enanthate.
50mg/ml Trenbolone Hexadrobenzylcarbonate.

har även skaffat mig testosterone enanthate 250 10ml

samt Stanozolol 10mg by la pharma.

Planen är att smygstarta med teston, slänga in tri trenen och komplettera med stanozolon

12 veckor är planen

vecka 1-5 bara testo

vecka 5-12 testo samt tren

vecka 8-12 testo samt tren + stanozolon

INJECTS
TREN
e5d 150 – 450 mg i veckan, börjar lågt men kommer säkert att öka under tiden

TESTO E

250mg e5d

STANOZOLON

30-50 mg dagen

Om mig:
1,85
96 kg
23år

bara gymmat ca 6¨månader. Men tränat brottning i 10 år.

har en så kallad brottar kropp(brottar nacke med en stabil kropp ska pausa brottningen nu och bara gymma. att för engångs skull få fram konturer och se hård ut.

Jag brottas i 96-120 kg klássen, men vill helst stanna på 96 kg. enda jag vill är att bli rippad. kosten har jag koll på då jag vart tvungen att banta ner o klättra upp i vikt, för matcher.

Har kört en kur på testo propanata kur i 5 veckor tidigare. 10 engångs ampuller 2 i veckan, med den kosten som jag hade då gick jag upp ca 8-9 kg. Men detta mål som sagt är att få fram ett muskulösare utseende.

En grej som jag skulle villja ha hjälp med är. vad ska man käka igentligen för biefekter på tren? nolva o clomid för testo, men för resten har jag ingen anning om, någon kunnig som kan hjälpa mig!

Tack på förhand!
Citera
2012-11-13, 20:18
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomberg69
En grej som jag skulle villja ha hjälp med är. vad ska man käka igentligen för biefekter på tren? nolva o clomid för testo, men för resten har jag ingen anning om, någon kunnig som kan hjälpa mig!
Bra tänkt, hoppa på något av det mest potenta preppen med mest sides en vanlig hemmapreppare kan få nävarna på utan att ha någon aning.

Jag skulle ju ALDRIG trycka i mig en droppe tren om jag inte var bombsäker på att jag hade koll... Tycker du verkligen att du är redo?

Och sedan Winnar på det också...

EDIT: Bara för att inte verka en komplett douche som tycker om att moralpanika så flikar jag in med att jag inte är så säker på min sak gällande tren att jag vill ta ansvar för någon information jag ger dig. Vad jag däremot vet är att den här kuren kan gå käpprätt åt helvete om du inte har koll på vad du sysslar med. Så läs på, massvis. Och även på hur orala fungerar gentemot injects...
Senast redigerad av sedan 2012-11-13 kl. 20:38.
Citera
2012-11-13, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jag skulle ju ALDRIG trycka i mig en droppe tren om jag inte var bombsäker på att jag hade koll... Tycker du verkligen att du är redo?

Och sedan Winnar på det också...

Jag har inte super koll, men när man läser här på FB så hittar man massor med bra info. men det finns inga direkta linjer att följa efter när det gäller tren, Bara jag får hjälp med bra riktlinjerna av erfarna personer så är jag beredd på att köra. jag har haft denna kropp i många många år. vissa kroppar behöver AAS hjälp för att se bra ut

(Stanozolol är typ winesterol)
Citera
2012-11-13, 20:36
Medlem
MKMF12s avatar
Bort med trenet och dubbla tiden med testo istället. Sköt kosten så är lite flabb inget problem att bli av med.
Citera
2012-11-13, 20:37
Medlem
Oooh my god ... Väntar otåligt på att zeus ska skriva nåt
Mannen, du borde verkligen verkligen läsa på mer om Tren, då de som ovanstående skrev är en av dom absolut mest potenta steroider som finns. Läs först - handla sen. Puss
Citera
2012-11-13, 20:43
Medlem
Tren och winnar som förstakur?
Citera
2012-11-13, 20:49
Medlem
IceDogs avatar
såg ditt pm, ska ge dig ett bra svar där som är mera utförligt... men vi säger såhär. du ska köra testo e i 10-12veckor...sen tritren ett av de mest potenta prepp som finns, du har tränat i 6 månader och har noll koll. du frågadef även om nolva pct hur mkt, när du ska ta osv osv i pmet. tänker inte skämma ut dig eller vara otrevlig mot dig.

men du är totalt ute och cyklar,du har inte en bra inställning eller är påläst överhuvudtaget. du har inte ens tränat seriöst. fattar inte varför alla ska börja preppa och hitta massa genvgar, spänna sig tro att dem ska bli nya sm ettan skaffa tjejer och kunna hävda sig och må bra genom prepp.

sen du hade väl 100ml testo e? 10x10ml vialer. för 10ml rävker inte långt samt dina hormon nivåer,din nya profil och din nya hormon balans är "stabil" efter ca 8 veckor på testot. då har du alltså bara 2-4vevkor på dig att ta vara på det

det du ska göra är att läsa på mkt mkt mera vi pratar i ca ett år, fundera och tänka varför du ska preppa och hur du ska göra det vad du har för mål med livet och träningen. sen börjar du med testo enbart.

jag är ledsen killen men silverfats mentalitet få altl gratis och inte ha koll, tråkigt att f12 finns ibland, för folk som inte är redo för att hänga här eller ska hänga här finns här... men kul att du pmade mig som även många andra gör, det är kul, så jag ska ge dig ett bättre svar där i och mera utförligt.

hur potent tren är det hör inte hit öht,men att köra tritren/trexhex innan man ens har koll på testo estrar halveringstider,basic fakta om livet,träning samt pct...det kommer gå utför att du inte har koll eller är redo för eller vet vad du ger dig in på. jag hjälper gärna folk som bestämt sig att preppa om dem behöver det, men jag uppmanar ingen att börja preppa, eller ger kur/doseings tips till ngn som inet ens försökt att lista ut detta själv,kan du inte ta reda på basic fakta elelr tänka logiskt, hur äter du, hur tränar du och vad har du då för mål med att kura? måste du preppa så brukar man i regel ta reda på fakta och hjälpa sig själv att göra det så bra som möjligt. för sin egen skull.

Mvh
Senast redigerad av IceDog 2012-11-13 kl. 20:52.
Citera
2012-11-13, 22:42
Medlem
mrpresident2s avatar
IceDog blomberg69
Citera
2012-11-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog

men du är totalt ute och cyklar,du har inte en bra inställning eller är påläst överhuvudtaget. du har inte ens tränat seriöst. fattar inte varför alla ska börja preppa och hitta massa genvgar, spänna sig tro att dem ska bli nya sm ettan skaffa tjejer och kunna hävda sig och må bra genom prepp.

sen du hade väl 100ml testo e? 10x10ml vialer. för 10ml rävker inte långt samt dina hormon nivåer,din nya profil och din nya hormon balans är "stabil" efter ca 8 veckor på testot. då har du alltså bara 2-4vevkor på dig att ta vara på det

hur potent tren är det hör inte hit öht,men att köra tritren/trexhex innan man ens har koll på testo estrar halveringstider,basic fakta om livet,träning samt pct...det kommer gå utför att du inte har koll eller är redo för eller vet vad du ger dig in på. jag hjälper gärna folk som bestämt sig att preppa om dem behöver det, men jag uppmanar ingen att börja preppa, eller ger kur/doseings tips till ngn som inet ens försökt att lista ut detta själv,kan du inte ta reda på basic fakta elelr tänka logiskt, hur äter du, hur tränar du och vad har du då för mål med att kura? måste du preppa så brukar man i regel ta reda på fakta och hjälpa sig själv att göra det så bra som möjligt. för sin egen skull.

Mvh

Det du kommer med är mycket bra för mig.
man öppnar ögonen och ser mer.
men ärligt talat så har jag läst och sökt massor men man hittar inte aldrig riktigt något specefikt upplägg av tritren. har läst många långa inlägg där det verkligen står mycket, den stora tråden från alladin har jag läst i ca 2 veckor, men fortfarande så hittar jag inte något som man kan använda sig utav för en väl planerad kur. därför jag ber om hjälp. jag skulle kunna hämta andra grejor, men jag vill ha resultat då jag har ungefär 5 månader på mig innan jag ska börja fightas igen. vill inte träna hjärtat under denna tid. och vill se bra ut.

Det jag har är 15 st trenbolone 150mg 10 ml, 25st testo e 250mg 10ml, 500 st stanozolol 10 mg.
Nolvadex och clomid finns så det räcker.
det som jag inte vet riktigt ännu är vart jag skaffar mig Letrozole, men det löser jag.
Anledningen till att jag köpte tri tren är just för att det är så potent som det är. info har jag läst pår på den långa tråden av alladin.

https://www.flashback.org/t127283
och denna. +++++ några till men e trött nu o orkar inte hitta upp allt igen,
https://www.flashback.org/t1284514p2

sen är jag inte otränad, utan jag har tränat och tävlat i brottning i 10 år kört mma 1 år under mma tiden va det även thaiboxning och bjj. samt handboll och fotboll. men enbart fokuserat på gym i 6 månader.
sen är det inte så att jag kommer att trycka i mig så jag ska spricka o växa o väga 120 kg, utan jag vill bara bli hård symetrisk och fin. en brottar kropp är knepig. jag tror jag har bättre fysik än många här. men kanske inte på gymmet, men i allround egenskap så vinner jag nog, både smidig snabb, stark och flexibel. det ända jag vill just nu som det står ovan. symetrisk hård och fin

föresten silverfats mentalitet och få allt gratis. No jag betalade mkt för grejorna
jag är en kämpe och kommer kriga med detta, men behöver bra hjälp från erfarna grabbar.

jag gör detta inte för att få tjejer då jag är förlovad och köpt hus, jag vill inte bli sm etta, jag vill få min kropp som jag velat ha i så många år måste få bort underhuds fett och få fram alla muskler det är inte det enklaste. och nu är det dags, Så om du kan ge mig ett bra svar på detta, så hjälp mig.
Senast redigerad av blomberg69 2012-11-14 kl. 00:48.
Citera
2012-11-14, 02:29
Medlem
ZEUS.s avatar
jag borde idiotförklara dej rätt av bara. men skiter i det idag.. nöjer mej med att säga att du är ute på jävligt hal is..

har du redan bestämt dej så....

v 1-14 testo 250mg (1ml) e4d
v 1-12 tren 225 mg(1.5ml) e4d
v 10-16 winnar
v 17-20 pct
orka inte räkna på hur mkt prepp o hur långt det räcker. det får du göra själv..

kom inte o gnäll sen när du inte sovit ordentligt på flera veckor. tuttarna värker o du svettas som en gris. du nojja över ditt gula piss.. du får gubbapissa 5-6ggr/natt. finnar i form av bölder på hela ryggen o du mår allmänt dåligt o tänker hoppa av trennet, jobbigt då att du sätter tren h .

dessutom är du konstant kåt, tycker nog din sambo om ,bli en annan situation när du gått av. har du otur får du inte upp den på flera månader. tycker nog din sambo om

tren är inget för personer som inte tränat o kurat väldigt mkt o som vet vad som väntar...

hoppas inte du ska brottas under kur! för flåset bli en katastrof nämligen

in i kaklet
Senast redigerad av ZEUS. 2012-11-14 kl. 03:10.
Citera
2012-11-14, 17:24
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomberg69
Det du kommer med är mycket bra för mig.
man öppnar ögonen och ser mer.
men ärligt talat så har jag läst och sökt massor men man hittar inte aldrig riktigt något specefikt upplägg av tritren. har läst många långa inlägg där det verkligen står mycket, den stora tråden från alladin har jag läst i ca 2 veckor, men fortfarande så hittar jag inte något som man kan använda sig utav för en väl planerad kur. därför jag ber om hjälp. jag skulle kunna hämta andra grejor, men jag vill ha resultat då jag har ungefär 5 månader på mig innan jag ska börja fightas igen. vill inte träna hjärtat under denna tid. och vill se bra ut.

Det jag har är 15 st trenbolone 150mg 10 ml, 25st testo e 250mg 10ml, 500 st stanozolol 10 mg.
Nolvadex och clomid finns så det räcker.
det som jag inte vet riktigt ännu är vart jag skaffar mig Letrozole, men det löser jag.
Anledningen till att jag köpte tri tren är just för att det är så potent som det är. info har jag läst pår på den långa tråden av alladin.

https://www.flashback.org/t127283
och denna. +++++ några till men e trött nu o orkar inte hitta upp allt igen,
https://www.flashback.org/t1284514p2

sen är jag inte otränad, utan jag har tränat och tävlat i brottning i 10 år kört mma 1 år under mma tiden va det även thaiboxning och bjj. samt handboll och fotboll. men enbart fokuserat på gym i 6 månader.
sen är det inte så att jag kommer att trycka i mig så jag ska spricka o växa o väga 120 kg, utan jag vill bara bli hård symetrisk och fin. en brottar kropp är knepig. jag tror jag har bättre fysik än många här. men kanske inte på gymmet, men i allround egenskap så vinner jag nog, både smidig snabb, stark och flexibel. det ända jag vill just nu som det står ovan. symetrisk hård och fin

föresten silverfats mentalitet och få allt gratis. No jag betalade mkt för grejorna
jag är en kämpe och kommer kriga med detta, men behöver bra hjälp från erfarna grabbar.

jag gör detta inte för att få tjejer då jag är förlovad och köpt hus, jag vill inte bli sm etta, jag vill få min kropp som jag velat ha i så många år måste få bort underhuds fett och få fram alla muskler det är inte det enklaste. och nu är det dags, Så om du kan ge mig ett bra svar på detta, så hjälp mig.

jaoo.. men ärligt så kan du inte ha läst alls. plus 2 veckor är alldeless för kort tid. jag påstår inte att jag gör rätt eller gjorde rätt, me jag läste i 2 år. funderade varje dag tänkte på konekvenser p livet framtiden osv. tog avbrott från fb kom tillbaka. pmade folk pratade med folk innan jag drog igång min rapport och min första kur...jag försöker inte att få mig själv att framstå som en förebild eller ideal men du har läst i 2 veckor, du har bara fått en nojja över att du vill se bra ut i kroppen, jag vet inte vilka mpl eller drömmar du har men se bra ut på 5 månader? det blir tight,

jag påstod inte att du var otränad, visst du har sysslat med brottning kampsport och andra fysiskt krävande aktiviter..finns fotbollspelare som har bättre vader än många byggare på lucia pokalen tex..men gener anlag osv. men det jag menar är din inställning och att du har inte har ngn koll...du har fokucerat på gym i 6månader? den kropp du så läääääänge velat ha, varför har du inte ätit och tränat fram den tidigare om du så gärna velat ha den? eftersom du började gymma för 6månader sen?

såklart du betalde för preppen, alla betalar för sina prepp, hur mkt man betalar kan skilja, om man inte är prepp sponsrad då betalar man inte för allt. men det jag menar är att du ber oss om hjälp utan att lägga end tid energi själv. du vill ha din kur serverat på en silverfat. sånt får mig att må illa, och det är fruktansvärt respektlöst och hänsynslöst mot oss andra på detta forum, vi erfarna som du pratar om som du vill ha hjälp av. och att så jävla gärna vilja ha symmetrin,kroppen hårdheten, sen inte ens träna längre än 6 månader. hur äter du? samt en sak till du behöver prepp för att få den fysik du vill ha, men du kan inte lägga ned energi eller tid på att ta reda på vilka prepp eller hur du ska preppa.. hur fan tänkte du där?

tänk på altl som ZEUS. sa. jaja du är en kämpe. tror inte du gav upp i ringen eller på mattan när du tävlade/när du tävlar, men det har inget med denna sak att göra.

jag kommer nu göra något jag aldrig gjort förut, och nått jag inte vill göra...ge en person som dig kurtips. och ge dig den hjälp som är det sista du behöver, men jag tycker verkligen du ska tänka om, jag försöker inte få dig att ändra val, att inte preppa, behöver du och måste du preppa, varför ska jag få det och inte du. men du måste andas tänka efter ta det lugnt och få dina fötter på jorden.

hur som helst så har du iaf köpt prepp för jäävligt mkt mera än 12 veckor. och jag skulle inte rekka dig att köra 12veckor på testo e.

alternativ 1; 250mg testo 1.2ml e4d alltså var 4:e dag, i 14-16 veckor. utan frontning. vid gyno känningar slänger du in letro och nolva, så mkt/högt som du behöver, dessa prepp frontar du då tex letro 2.5mg ed dag 1-3.sen 1.5/1mg i ett par dagar. sen kan du gå ned på 0.5mg ed eller 1mg eod tex eller 0.5mg eod beroende på hur dem är, nolva kanske 120,100,80,60,40 tills skiten lägger sig. 2 veckor efter sista sticket så käkar du nolva. 20 till 40mg dagligen. så länge som du tycker det behövs. men nolva är inte godis och har biverkningar hellre återhämta sig 2veckor senare än att köra nolva onödigt länge i mina ögon.

alternativ 2 är väl som zeus. skrev,

men om du ska kura upp det du har köpt. så kan vi räkna lite. 25 st 10ml vialer är 250ml testo e. du sticker 1.2ml e4d. 250/1.2 =208.333333 208stickånger, du sticker e4d alltså 208. gånger 4. vilket blir 832dagar blir lite mer än 2år. du kan ju dela 832 med 365 eller ta 833,333 delat med 30. för att få fram år eller antal månader.

men ska du köra upp allt testo på 12veckor så får du räkna om själv.

trenet. samma sak. 15 st 10ml vialer blir totalt 150ml olja. för att få i sig 1.5ml eftersom lite fastnar i nålen så suger iaf jag upp 0.2extra. 150/1.7 är 88,23, alltså 88 stick.

88 stick/gånger gånger e4d blir 352. alltså 352 dagar.

så snål verkar du inte vara. ska du köra upp 150ml tritren på 12veckor så får du räkna om hur du ska dosera själv.

och jag hoppas verkligen att du var likadan och hade samma inställning i skolan som du har här, att du var oengagerad på mattelektionerna och bara kollade facit, så att du inte kan räkna ut hur du ska dosera själv...för din egen skull, denna är nog enda gången som ngn klarar sig bättre i livet av att inte ha närvarat på lektionerna.

winnara ja 500st 10mg.. om du kör 50mg ed så har du så att du kan köra 50mg i 100 dagar...och det rekommenderar jag dig verkligen inte heller att göra. jag rekommenderar dig att läsa på mera inse vad du håller på att göra. och om du om 2år har samma mål och drömmar, så kör du alternativ 1.

bättre svar än detta kan du inte få, är du nöjd?

Mvh
Senast redigerad av IceDog 2012-11-14 kl. 17:53.
Citera
2012-11-14, 19:57
Medlem
Samaelssons avatar
Åh, vilken nostalgitrip

Diamonds tritren o testo va min första kur, jävvvlar sicka ökningar ja fick.
Men som tidigare skribenter säger så e de inte så smart o köra tritren innan du förstår tex estrar eller hur du svarar på tren.

Men om du nu har bestämt dig

Kör tritren minst 14 veckor, de tar ett par veckor innan de kickat ordentligt, kör testo ytterligare ett par veckor.

Kör du 250mg testo e5d i 16 veckor så går det åt 23ml plus spill, alltså bör du köpa minst 30ml testo.
Kör du 75mg tritren eod i 14 veckor går det åt 24,5ml plus spill, alltså behöver du 30ml tritren.

75mg(0,5ml) eod blir c:a 250mg ew, de bör räcka mer än väl.
Ja e lite osäker på hur man doserar tritren faktiskt så om någon vet bättre så e de bara att ta mig i örat o rätta mig

En sak är säkert, själv så doserade ja både tritren o testo fel 1:a rundan men de blev bra ändå
Senast redigerad av Samaelsson 2012-11-14 kl. 19:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in