2012-11-12, 22:54
Medlem
Det finns ju en tråd om motsatsen, så jag tänkte se om det fanns någon skillnad i agerande om den svenska parten var en man?

Frågeställningen är alltså: Har du någonsin agerat när du sett en svensk kille rasblanda?
Citera
2012-11-12, 23:32
Medlem
Buskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Cyniker
Det finns ju en tråd om motsatsen, så jag tänkte se om det fanns någon skillnad i agerande om den svenska parten var en man?

Frågeställningen är alltså: Har du någonsin agerat när du sett en svensk kille rasblanda?
nej
Citera
2012-11-12, 23:42
Medlem
Freddex4s avatar
Citat:

Nej. Känns inte som att jag har någonting att göra med andras privatliv.
Citera
2012-11-12, 23:43
Medlem
Knappast, är det en tight liten japansk snärta eller nåt så ger jag grabben en klapp på axeln och viskar: bra jobbat.
Citera
2012-11-13, 00:13
Medlem
InternetTuffings avatar
Nej, känner dock en vis avsmak för äldre herrar med thaikvinnor, annars går det bra.
Citera
2012-11-13, 00:29
Bannlyst
Jävla dubbelmoral av I&I packet här
Ni uttrycker er hat mot pursvenskor som är kära med invandrare, men inte bryr er ett skit ifall om en kille "rasblandar"

Ni är fan likadana om inte värre än invandrarmän som tyglar hårt om sina honor.

Vad exakt ger er rätt att komma underfund med att svenska tjejer INTE ska va ihop med folk från andra länder ?
Citera
2012-11-13, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateGohan
Jävla dubbelmoral av I&I packet här
Ni uttrycker er hat mot pursvenskor som är kära med invandrare, men inte bryr er ett skit ifall om en kille "rasblandar"

Ni är fan likadana om inte värre än invandrarmän som tyglar hårt om sina honor.

Vad exakt ger er rätt att komma underfund med att svenska tjejer INTE ska va ihop med folk från andra länder ?

Olika för killar och tjejer. En man kan impregnera hur många kvinnor som helst och dessutom betyder det att dom kvinnorna föder vitare barn än dom annars skulle göra. En kvinna kan bara ge ett begränsat antal barn så varje födelse bör gynna den vita rasen.
Citera
2012-11-13, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Olika för killar och tjejer. En man kan impregnera hur många kvinnor som helst och dessutom betyder det att dom kvinnorna föder vitare barn än dom annars skulle göra. En kvinna kan bara ge ett begränsat antal barn så varje födelse bör gynna den vita rasen.

Gör du inte en tankelapsus här. Titta på denna bilden på Blossom Tainton med familj.:

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/10133432/200/normal/2e3d5f04ca62a/SONDAG-31s62-blossom-737_368

Hennes etnisk svenske man är pappa till de tre, enligt nationell vokabulär rasfrämmande blivande männen på bilden. Dessa kommer med stor sannolikhet någon gång i livet ha ihop det med etnisk svenska tjejer.

Vilken familj tycker du ur raslig synvinkel är värst, ovanstående eller ett par med svensk mamma och rasfrämmande pappa men med tre döttrar?
Citera
2012-11-13, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torbjorn08
Knappast, är det en tight liten japansk snärta eller nåt så ger jag grabben en klapp på axeln och viskar: bra jobbat.

Skulle du även göra det om några år när den "japanska snärtan" har tre halvjapanska män till söner som dejtar svenska tjejer?
Citera
2012-11-13, 13:36
Bannlyst
Citat:
Gör du inte en tankelapsus här. Titta på denna bilden på Blossom Tainton med familj.:

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/10133432/200/normal/2e3d5f04ca62a/SONDAG-31s62-blossom-737_368

Hennes etnisk svenske man är pappa till de tre, enligt nationell vokabulär rasfrämmande blivande männen på bilden. Dessa kommer med stor sannolikhet någon gång i livet ha ihop det med etnisk svenska tjejer.

Vilken familj tycker du ur raslig synvinkel är värst, ovanstående eller ett par med svensk mamma och rasfrämmande pappa men med tre döttrar?
Det går inte att stoppa så det är inget jag bryr mig om, det kommer alltid finnas svenska män och kvinnor som blir tillsammans med andra etniciteter och får barn med dem, huvudproblemet är massinvandringen, minskar den så är det ingen större fara att några procent av svenskarna blandar med andra folk.

Enda sättet att stoppa sk ''rasblandning'' är att införa lagar mot det och det förstår väl vem som helst är omöjligt i en demokrati som Sverige? Så det är bara att acceptera de svenskar som får barn med afrikaner, asiater, araber osv.
Citera
2012-11-13, 16:33
Medlem
Cayennepeppars avatar
Det finns många svenska män som jag har pratat med som inte är rasister. De är från alla politiska läger, även Mp. De ser rött när en svensk kvinna är ihop med en man från en annan ras. När jag ser svensk man med thailänska så tänker jag bara att han nog gillar små kvinnor därför att han är liten själv. Men om det är äkta kärlek så spelar rasen ingen roll.
Citera
2012-11-13, 17:19
Medlem
Mannuss avatar
En av mina närmsta vänner är sambo med en halviranska, och de kommer antagligen att skaffa barn tillsammans.

Jag har många gånger förklarat hur jag ser på rasblandning, men också förklarat att i just deras fall (hon har blå ögon och ser mer europeisk ut än de allra flesta européer som bor söder om Tyskland) så är det inte extremt hemskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in