knalla bara in på apoteken , TAG MED ARTIKEL NR OCH NAMN PÅ PRYLARNA, gick enkelt, dom som jobbar i apotek är inte bright första försöket så sade jag att jag skulle ha dem till mina ormar, och skulle ha pumpar och kanyler till detta, hon bläddrade och rotade i hennes stora låda och fick fram sånna nålar till insulinpennor efter 15min, hursomhelst lämna ja nummer och de skulle kolla om de fanns sedan ringa, ringde upp dagen efter och sade att ja var tvungen skaffa detta hos en vetrinär..
samma apotek 2-3 dagar senare gick ja in med artikelnr och namn på insulinarna, (dom med 1meter med 12mm lång nål av tjocklek om 0,4 milimeter) då var det inga problem! ja lämna bara fram lappen . "dessa skall jag ha" inga problem men det är ett litet apotek så blir beställningsvara..
tips säg inte vad du skall ha dom till säg bara vad du vill ha, själv så klädde ja mig i glasögon och mina arbetskläder

man får ju se till att inte se så pundig ut då man står och skall beställa..... minns ej priset men under 200kr för 100st insulinare är inte dåligt!