2012-11-12, 18:11
Medlem
Hej vart skall jag flytta där det inte finns några religiösa människor.
Jag har god ekonomi är villig att flytta vart som
Citera
2012-11-12, 18:15
Medlem
neqers avatar
Dra till Sjöbo.
Citera
2012-11-12, 18:20
Medlem
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sj%C3%B6bo är du säker på att det inte finns några religösa människor där?
Citera
2012-11-12, 18:20
Medlem
PixelPiratens avatar
Någon enslig skog i Lappland kanske?
Citera
2012-11-12, 18:22
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaKo-Dome
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sj%C3%B6bo är du säker på att det inte finns några religösa människor där?
Med tanke på att det bor 7k människor där så lär nog fler än en vara religiös.
Citera
2012-11-12, 18:30
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Hej vart skall jag flytta där det inte finns några religiösa människor.
Jag har god ekonomi är villig att flytta vart som

Hur stor distans vill du ha mellan dom och dig? Du kan ju alltid köpa dig en egen liten ö nånstans.
Citera
2012-11-12, 18:47
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
jag sa att jag hade god ekonomi inte att jag var miljardär... tänk om tänk rätt

Det finns väl små ön; eller en stor båt.
Citera
2012-11-12, 18:51
Medlem
Mumffiss avatar
Varför har du en sådan "fobi" mot religiösa att du vill bosätta dig isolerad från dessa?

Allt gott önskar jag dig.
Citera
2012-11-12, 18:53
Medlem
TheBurdens avatar
Sverige är ju en av de mest sekulariserade platserna på jorden. Flytta till månen?

Om du syftar på att slippa religiösa här i Sverige så kanske en stuga ute i skogen vore något. Religiösa finns överallt. Även i Sverige, tyvärr. Inte minst i städerna.

Men om du vill minimera antalet religiösa, men ändå bo i det vanliga samhället, så kanske någon av de minst invandrartäta kommunerna vore något. Vet inte vilka det är, men det går att ta reda på. Det är ju ganska vanligt med religion bland invandrare och mindre vanligt bland svenskar.
Senast redigerad av TheBurden 2012-11-12 kl. 19:13.
Citera
2012-11-12, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumffis
Varför har du en sådan "fobi" mot religiösa att du vill bosätta dig isolerad från dessa?

Allt gott önskar jag dig.
Jag hatar hur religiösa människor försöker tvinga på dig deras tro och så vill jag bara skjuta dem i huvudet för dem är så jävla efterblivna och tror att allting kretsar kring dem och deras gud blir sur bara att skriva om det
Citera
2012-11-12, 19:32
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Det kan nog vara en bra idé att flytta till en del av landet där vidskepelsen är vaccinerad mot genom politisk övertygelse.

I norra Norrland typ Kiruna röstar nästan ingen borgerligt (knappast många s-kristna heller) och där tror jag inte du hittar så många gudofiler, men då får du istället stå ut med inskränkthet mot kvinnor och en omänskligt klimat även utomhus.
Citera
2012-11-12, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Det kan nog vara en bra idé att flytta till en del av landet där vidskepelsen är vaccinerad mot genom politisk övertygelse.

I norra Norrland typ Kiruna röstar nästan ingen borgerligt (knappast många s-kristna heller) och där tror jag inte du hittar så många gudofiler, men då får du istället stå ut med inskränkthet mot kvinnor och en omänskligt klimat även utomhus.

Menar du på fullaste allvar att gemene norrlänning är mer inskränkt mot kvinnan än vad en muslim är?
Senast jag var på fiskeresa i Norrland så fick kvinnor klä sig efter behag och ibland även skaka hand med det motsatta könet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in