Tja FB! Nu ligger det till såhär att min flickvän ska åka till Bad Gestein med "Rollinsnow". Hon åker med hennes tjejkompis, tjejkompisens kille och en annan kille. Alla går på samma skola. Hon säger att de 4 bara är vänner, men vad ska man tro? känns ju som en jäkla dubbel dejt? Och jag tror inte att "killkompisen" skulle tveka över att taffsa och försöka ligga om båda är fulla.
Jag har varit tillsammans med tjejen i 2år nu Och hon har fyllt 18. När hon varit ute så har hon inte visat någon större tendens till att kontrollera alkohol. Hon har inte varit otrogen, men hon är den bruden som vill att alla killar ska komma upp och dansa osv. Vissa kan nog t.o.m känna det som om hon stöter lite. Detta tycker jag är så sjukt jobbigt.
Så vad tycker ni jag ska göra? mår dåligt över detta. De ska iaf åka i en vecka. Tjejen säger att hon bara åker för att åka skidor. Men jag vet självklart att det är nattlivet man vill åt också när man åker till ett sådant ställe. Någon som vet hur Rollinsnow fungerar? är det mycket "supa, knull" resor de gör eftersom det är "partybuss" upp och alla bor på samma ställe(nära de flesta uteställena).
Tacksam för seriösa svar!